Når fikk dere positiv test med make sure sine vanlige tester? Har inntrykk av at mange får tidlig positiv med denne. Er alt håp ute med negativ test 10 dpo?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Har fått pos 7dpo med makesure, men hvis ikke egget har festet seg enda blir den jo ikke positiv uansett hvor bra testen er hørt om folk som får sent positiv, så kan jo væreNår fikk dere positiv test med make sure sine vanlige tester? Har inntrykk av at mange får tidlig positiv med denne. Er alt håp ute med negativ test 10 dpo?
Jeg fikk ikke (ultrasvak) positiv før 11dpo nå tror jeg.Når fikk dere positiv test med make sure sine vanlige tester? Har inntrykk av at mange får tidlig positiv med denne. Er alt håp ute med negativ test 10 dpo?
Fikk positiv test kveld 9 dpo. Testet ikke før med Makesure da.Når fikk dere positiv test med make sure sine vanlige tester? Har inntrykk av at mange får tidlig positiv med denne. Er alt håp ute med negativ test 10 dpo?
på mine ble babyplan sine sterkere enn makesure sine!Litt off-topic, beklager det: Hvordan er fargestyrken på Makesure sammenlignet med babyplan? Hvilke får generelt sterkere streker?
Fekk negativ test morgon 10 dpo, men positiv på ettermiddag. Hadde på følelsen eg var gravid, så syns det var rart den var negativ baby er 6 mndNår fikk dere positiv test med make sure sine vanlige tester? Har inntrykk av at mange får tidlig positiv med denne. Er alt håp ute med negativ test 10 dpo?