1984håp Elsker forumet Assistert-jentene I går kl 21:04 #21 Kinelill skrev: 17 dpo, jeg måtte sjekke kalenderen her tusen takk! Nå er vi i uke 14 Skjønner godt at du ble bekymra over 032, jeg måtte selv ut og kjøpe nye tester fordi det så ut til at det ble kjemisk her! Klikk for å utvide … Tenk at det er uke 14 allerede! Det går så fort
Kinelill skrev: 17 dpo, jeg måtte sjekke kalenderen her tusen takk! Nå er vi i uke 14 Skjønner godt at du ble bekymra over 032, jeg måtte selv ut og kjøpe nye tester fordi det så ut til at det ble kjemisk her! Klikk for å utvide … Tenk at det er uke 14 allerede! Det går så fort
Kinelill Glad i forumet Mailykken 2025 I går kl 21:24 #22 1984håp skrev: Tenk at det er uke 14 allerede! Det går så fort Klikk for å utvide … Tida går veldig fort og veldig sakte samtidig, idag er jeg 14+0 og har begynt på uke 15 vanskelig å tro det
1984håp skrev: Tenk at det er uke 14 allerede! Det går så fort Klikk for å utvide … Tida går veldig fort og veldig sakte samtidig, idag er jeg 14+0 og har begynt på uke 15 vanskelig å tro det