Makaroni og ost...

x1xangelica

Elsker forumet
Må si at jeg nå hadde gledet meg til å spise makaroni og ost. Har fått høre at dette er jo bare såååååå godt. Det er det i hvertfall ikke, det smaker jo pyton [:'(]

Noen andre som har en mening???

Hehe.. har ikke prøvd det ennå.. Men høres ikke sååå godt ut at det gjør noe.. [:D]

Jeg elsker det :-) hvilke ost har du brukt?

makaroni med ost er ikke spesielt godt, men liker veldig godt pasta med parmasan...njami!

Synes det er kjempegodt jeg..

ORIGINAL: skytte70

Jeg elsker det :-) hvilke ost har du brukt?

Det var cheddar cheese, slik det sto i oppskrifta...

ORIGINAL: Calo

Hvilken ost bruker du/dere da?
Og hvordan gjør dere det??

Makaroni med smeltet ost,ketchup og piffi er nam nam[:D][:D]

jeg koker makaroni, og blander revet ost(som regel bare vanlig norvegia...for det er den som er i kjøleskapet) i makaronien, samt OREGANO!! så slenger jeg tallerkenen et min i microen, så osten smelter ordentlig. nam nam...det er mat for meg.[:D] nå ble jeg sulten. bare synd jeg ikke har oregano, for da blir det absolutt ikke det samme... 

det spørs veldig på hvilke cheddar ost om den blir god eller ikke, vet ikke hvilke oppskrift du har, men jeg lager den slik:
litt melk i bunnen på en rund ildfast form (ikke for stor)
cheddar cheese (jeg har kun funnet den "riktige" på Lidl her i norge, de andre er ikke gode. syns jeg da...da er det sånne som er pakket inn i en og en osteskive inne i pakken, sånn ost som de bruker på mc donalds.... )
så varmer jeg det noen min. i mikroen til det er en saus og heller over makaronien ..... mmmmmmmmm knallgodt :-) Men dette er sånn jeg liker den, er jo smak og behag :-)

ORIGINAL: Anita20

ORIGINAL: angelica

ORIGINAL: Calo

Hvilken ost bruker du/dere da?
Og hvordan gjør dere det??

bruker bare vanlig norvegia ost jeg [8D]
syntes det er best.

Er nod dårlig med norvegia her gitt[;)]

det spørs veldig på hvilke cheddar ost om den blir god eller ikke, vet ikke hvilke oppskrift du har, men jeg lager den slik:
litt melk i bunnen på en rund ildfast form (ikke for stor)
cheddar cheese (jeg har kun funnet den "riktige" på Lidl her i norge, de andre er ikke gode. syns jeg da...da er det sånne som er pakket inn i en og en osteskive inne i pakken, sånn ost som de bruker på mc donalds.... )
så varmer jeg det noen min. i mikroen til det er en saus og heller over makaronien ..... mmmmmmmmm knallgodt :-) Men dette er sånn jeg liker den, er jo smak og behag :-)

Vet du mere om merket på osten.. Bor i Boston så det er dårlig med lidl her [;)]

så heldig du er...da kan du jo kjøpe ekte amerikansk ost da.... jeg får tilsendt til jul jeg... he he. i new jersey heter den ihvertfall velveta ost, de selger den både i store stykker og i skiver..... de har den helt sikkert i Boston :-)

så heldig du er...da kan du jo kjøpe ekte amerikansk ost da.... jeg får tilsendt til jul jeg... he he. i new jersey heter den ihvertfall velveta ost, de selger den både i store stykker og i skiver..... de har den helt sikkert i Boston :-)

OK. tusen takk..

Back
Topp