Makan til husvert!!!

Kattekvinnen

Forumet er livet
Augustlykke 2015
Ja, kom hjem nå nettopp, og skulle skru på lyset i stua.. Har en slik gulvlampe meg to lys (egentlig husverten som eier den), og den har to dimmere (gullfargede). Skruknotten til ene dimmeren havna under kjøleskapet her om dagen, men er ikke så nøye...

Men en gang jeg vrei om på dimmeren stussa jeg på at der nå var to skruknotter, og dem var sorte!! [>:]
Jeg ble ganske paff og lurte på om jeg var på en snurr og huska feil, og det er da jeg ser at det er faen meg ikke den samme lampa!
Kjærringa har vært nede og bytta ut lampa, uten at jeg var hjemme, og ikke kontakta hun meg heller!! [:@]
Blir så sinnsykt forbanna!! [:@][:@][:@][:@] Skal det ikke være mulig å ha privatliv i sitt eget hjem????

ORIGINAL: LeahOgKianSinMamma

Greit nok at hun eier det, men husvert SKAL kontakte deg om hun skal inn i leiligheten uansett årsak!

Nemlig, men det skjønner ikke hun..[:'(] Er ikke første gang for å si det slik..[:@]

Da burde du si fra!
For det har ho IKKE lov til uten din tillatelse!!! [>:] Det er ulovelig!

Fy fader jeg hadde blitt forbanna! Ikkel litt greit en gang................[:@]

Utrolig ubehagelig da, har hun vært inne hos deg flere ganger og sett at lampen manglet en skrue og derfor byttet den?  Får håpe hun ikke har til vane å gå inn til deg når du ikke er hjemme da[&:]

ORIGINAL: Thothamon..

Utrolig ubehagelig da, har hun vært inne hos deg flere ganger og sett at lampen manglet en skrue og derfor byttet den?  Får håpe hun ikke har til vane å gå inn til deg når du ikke er hjemme da[&:]

Det var noe sånt jeg så for meg. Er bare et par dager siden den skruknotten falt av, så jeg tviler på at det er tilfeldig at lampa ble bytta nå..

sykt...!!!

ORIGINAL: Kattekvinnen

Det var noe sånt jeg så for meg. Er bare et par dager siden den skruknotten falt av, så jeg tviler på at det er tilfeldig at lampa ble bytta nå..
Du må snakke med husverten. Helt sykt, og utrolig frekt av henne.[:@]

Du må snakke med husverten. Helt sykt, og utrolig frekt av henne.[:@]

Skal snakke med henne etterpå. Må bare roe meg ned et par hakk først.

ORIGINAL: MsDominO!

leide en gang en leilighet..
våknet opp av mannen stod å så på meg når jeg sov! [X(]
flytta ut jeg... etter to dager! [:@]

Å fy faan! Aldri lukke øya mine igjen æ da nei :p

ORIGINAL: LeahOgKianSinMamma

Greit nok at hun eier det, men husvert SKAL kontakte deg om hun skal inn i leiligheten uansett årsak!

jepp

Om dette er noe som har gjentatt seg flere ganger, hadde jeg ikke stusset på å anmelde henne! Selv om hun er huseier, har hun faktisk ikke lov å gå inn i din leilighet når du er borte uten at hun har gitt beskjed på forhånd, og at hun har med seg en tredjepart!

Når jeg var atten leide jeg hos en gammel pensjonistdame.. Hun var stadig inne i leiligheten. Hadde til og med dratt med naboen inn for å se hvor rotete jeg hadde det.[&:]

Jeg ble fly forbanna og var ute av leiligheten på fire timer da jeg fikk vite det..

De har virkelig ikke lov til å gjøre sånt.

[&:]
Hadde en sånn huseier jeg og..
Var en vannlekasje, så han trengte å inn fler ganger med no fagfolk.
Han spurte første gangen, da sa jeg at jeg ikke var hjemme, så han fikk bare komme inn.
Noen dager senere, når jeg var på do (med vondt i magen) så hørte jeg han og en til kom inn, uten så mye som å ringe eller banke på. Tenk om jeg kom fra dusjen,naken eller noe. Ille nok å sitte der og håpe at de ikke hørte eller kjente noe.. [8|] [&:] [:D]

ORIGINAL: sillivanilli

Han spurte første gangen, da sa jeg at jeg ikke var hjemme, så han fikk bare komme inn.
Noen dager senere, når jeg var på do (med vondt i magen) så hørte jeg han og en til kom inn, uten så mye som å ringe eller banke på. Tenk om jeg kom fra dusjen,naken eller noe. Ille nok å sitte der og håpe at de ikke hørte eller kjente noe.. [8|] [&:] [:D]

Å fy faen, så frekt..[&:]

Neste gang jeg har fri fra jobb elns, så skal jeg late som jeg drar herfra, altså at jeg kjører avgåre i bilen, men parkerer den ute av sikt og går en liten omvei hjem igjen. Så skal jeg sitte på soverommet og vente  på henne, for det er jo helt tydelig at hun er her ofte..[:@]

ORIGINAL: Kal-El

Har du webkamera?

Hahaha.. Sett på webkameraet, så kan du følge med fra jobben eller en venn. [8D] Ta opptak av det også.

ORIGINAL: sillivanilli

Å fy faen, så frekt..[&:]

Neste gang jeg har fri fra jobb elns, så skal jeg late som jeg drar herfra, altså at jeg kjører avgåre i bilen, men parkerer den ute av sikt og går en liten omvei hjem igjen. Så skal jeg sitte på soverommet og vente  på henne, for det er jo helt tydelig at hun er her ofte..[:@]

Ta henne på fersken! Da blir det vel slutt på dette tullet! [;)][:D]

Back
Topp