Makan til FREKKHET!

• Trådstarter Trådstarter Maanda
  • Opprettet Opprettet
M

Maanda

Guest
Jeg skulle handle på butikken og stelte meg i kø.
Lasta opp på båndet og venta. Jeg vr i min egen verden og dessverre endte jeg med å stirre på dama foran meg.

Plutselig skriker hun høyt til meg:
"Jaasså, så du stirrer fordi du syns jeg er feit? HÆÆÆ? Ja, så fordi du kjøper salat, frukt og grovt brød, så er du ikke noe bedre menneske enn meg som kjøper sjokolade vettu! Det er det somer feilen i samfunnet. Alle tror de er bedre fordi de spiser sunt. Og fordi jeg er feit så er ikke jeg noe dårligere enn deg! Så slutt å stirr, makan til frekke ungdom nå til dags!".

[:-]
Ble satt ut jeg. Hadde ikke lagt merke til hvor stor dama var eller hva hun kjøpte, var bare i min egen verden. Tror hun hadde en dårlig dag[8D][8D]

Andre som har opplevd lignende situasjoner der man tilfeldigvis "stirrer"?

Sorry ass, men HAHAHAHAHA[:D][:D] Jøsses for ei dame!

Hahaha... Uff, høres ut som hun hadde litt komplekser kanskje..? [X(]

Men nei.. Ikke opplevd noe lignende.. Heldigvis [8D]

Hahahaha!! Herregud!![:D] hadde blitt helt sjokkert jeg!

En gang fikk jeg blikkkontakt med en dame en gang på Bergen storsenter, bare sånn helt tilfeldig mens jeg satt og så meg rundt, og da skriker hun til meg: "hva faen er det du glor på?? Pass dine egne saker!!" da hadde jeg sett på henne i 1 sek

Oyoy. Litt futt i den dama gitt!
Hun har helt sikkert problemer med seg selv og str sin. Hvis ikke så hadde hun ikke reagert sånn...

He he he he! [:D][:D] DEN er kjip!! Du kan jo bare tenke deg hvor liten selvtillitt hu har da....uff...hu så tydeligvis deg som en "trussel".De som slenger med leppa til hu, slenger med leppa til feil person trur jeg! [8D]

ORIGINAL: Lissyjane

HAHAHAHAHAHA! Jeg tror jeg hadde DØDD på meg hahahahahaha[:D]

jeg ogsåååå [:D]

Har aldri fått tilsnakk, men har merket at det kan være uheldig å stirre rett foran seg om man sitter på midtsetet i bussen. Har glodd på endel folk på midten for å si det sånn... Kan være endel menn som går rundt med litt bedre selvfølelse enn de skulle ha hatt for å si det sånn  [8D] eller hatt noen imaginære åpne smekker...

Hahahaha, herregud for en dame da... [8D] Hadde blitt litt satt ut, tror jeg, men bare flirt og sagt "så ikke på deg jeg, prøvde å se hva som stod på bladet bak deg (eller et eller annet som passet :P) - og hva du kjøper eller ikke kunne ikke brydd meg mindre"... Hvordan reagerte de rundt da? [8D]

Jeg bruker å "falle bort" noen ganger selv, noe som ofte ender i at jeg "stirrer på folk" uten at jeg egentlig registrerer hva jeg ser på en gang [8D] Utrolig irriterende, og flaut om de merker det [8D]

Jeg begynte å le[X(] Men seriøst, dama var GEDIGEn og kjøpte 5 plater sjokolade, 3 poser nidar favoritter og 3 Cola..

Hvis hun er redd folk skal stirre, så kanskje ikke hun bør kjøpe så mye sånt på en gang da, for da tenker jo folk automatisk sitt[8D][8D]

ORIGINAL: Maanda

Jeg begynte å le[X(] Men seriøst, dama var GEDIGEn og kjøpte 5 plater sjokolade, 3 poser nidar favoritter og 3 Cola..

Hvis hun er redd folk skal stirre, så kanskje ikke hun bør kjøpe så mye sånt på en gang da, for da tenker jo folk automatisk sitt[8D][8D]

Du fikk jo liksom med deg ALT hu kjøpte å da!![:D][:D] Sikker på du ikke glemte noe nå??[8D][8D]

Hehe... opplevd noe lignende!

Jobba i butikk! Laaaang kø...

Jeg satt i kassa! En mann skulle ta ut 200kr i tillegg til å betale varer! Jeg glemte å gi han 200lappen!

Begynte å ekspidere neste kunde. Idet mannen jeg skylte penger skulle gå så husket han det selv og kom tilbake:

Han: Jeg fikk ikke pengene!
Jeg: Beklager så mye! Her har du de!
Han: Gjør du narr av meg??
Jeg: Nei!!! Jeg beklager så mye at du ikke fikk pengene! Det var MIN feil!
Han: DU GJØR NARR AV MEG! JEG SKAL ALDRI HANDLE HER IGJEN!!!

Kundene som sto i køen flirte etter han hadde gått og kommenterete oppførselen hans og at jeg ikke måtte bry meg med det! [8|][:D]

Heldigvis var ei anna ansatt der samt sjfen min! PUH! De fikk med seg alt![:)]

Lenge siden hun hadde drikke cola og spist sjokolade kanskje?[:-]
Litt abstinenser[:D]
Nei uff, jeg hadde kanskje begynt å le jeg også, dårlig på å takle slike ting.

ORIGINAL: Piril

ORIGINAL: Maanda

Du fikk jo liksom med deg ALT hu kjøpte å da!![:D][:D] Sikker på du ikke glemte noe nå??[8D][8D]

Haha,ja, MÅTTE jo se når hun sa det til meg!

Men skjønner henne godt, det var salg på det idag, skulle kjøpt selv[8D][:D]

Oi da..  Det hørtes ut som om damen hadde en dårlig dag ja!  [8|]

Hvorfor tror noen at dama er syk?! hehe, med all den sjokoladen hun kjøpte så er hiun nok bare feit... og sur...

ORIGINAL: Lillesnille

Hvorfor tror noen at dama er syk?! hehe, med all den sjokoladen hun kjøpte så er hiun nok bare feit... og sur...

Fordi hun offentlig kjefter på noen som egentlig ikke stirra![;)]

hahahahahaha, åh herregud jeg tror jeg hadde daua!!

Stakkars dame! Skjønner henne godt egentlig. Har tenkt det utrolig mange ganger selv, og jeg er ikke SÅ feit! Men, har aldri sagt noe da... Stakkars. hun er sikkert veldig utrygg på seg selv. Veldig dumt at hun lar det går ut over andre da, men likevel... Hun har det nok ikke greit.

Back
Topp