Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Koffor ikkje viss vedkommende er kjekk? :PToadette_ skrev:
Bouncy the Butthead Slayer skrev:
Ja, hvis du ikke er mer kritisk, så er det selvsagt helt opp til deg, men da skjønner jeg ikke helt hva som er så irriterende. Du kan jo bare sende ham en melding selv.

Greia var vel mer at du bare ville fortelle at det er så mange ukjente kjekke menn som legger deg til på face...fatass skrev:

Toadette_ skrev:
Greia var vel mer at du bare ville fortelle at det er så mange ukjente kjekke menn som legger deg til på face...fatass skrev:
Greia var ikkje det i det heile tatt, så beklager om du tolket det på den måten
Toadette_ skrev:
Toadette_ skrev:
Bouncy the Butthead Slayer skrev:
Ja, hvis du ikke er mer kritisk, så er det selvsagt helt opp til deg, men da skjønner jeg ikke helt hva som er så irriterende. Du kan jo bare sende ham en melding selv.
Blir jo aldri kjent med folk viss ein skal vere så "prippen" med kven ein legger til som venn, viss du finner ut at vedkommende er totalt spacet så er jo det bare til å slette :)
fatass skrev:
Toadette_ skrev:
Hah! sorry men den kjøper jeg ikke.. hadde det vært irriterende så hadde du sluttet å legge de til ;)
Ikkeno å beklage, er ikke lei meg jeg..
Toadette_ skrev:
fatass skrev:
Toadette_ skrev:
Hah! sorry men den kjøper jeg ikke.. hadde det vært irriterende så hadde du sluttet å legge de til ;)
Ikkeno å beklage, er ikke lei meg jeg..
Den var ikkje til salgs heller, men takk for meningen din :)