Maja's dagbok

maja88

Gift med forumet
Oki, nå skal eg prøve meg på noe helt nytt..
tenkte å dele med dere alle her inne om mine tanker og følelser..

så kan starte med å fortelle litt om livet mitt..

da eg var litt over 1 år flyttet pappa fra mamma, ikke pga at følelsene til pappa for mamma var over, men for at han ikke stolte på seg selv.. siden han slet med narkotika og alkohol å ble lett voldelig..
eg så ikke pappa så mye. de gangene eg så han, så var det bare noen timer før han stakk for å få seg ett skudd eller drikke..
så endte det opp med at vi ikke så han på maange år.. hvor var pappa egentlig.. jo han var på både avvenning og i fengsel.. han har sitte inne i fengsel mange ganger.. til sammen så har han vært inne i fengsel nesten 7 år..
grunnen til det var pga narkotika, stjeling, og salg av narkotika..
jeg var 14 år da eg fikk vite hva pappas fulle navn var..
Da eg gikk i 9.klasse, så ble eg banket av x'n til mamma. sprengte 3 blodkar på venstre øye, hadde blåmerker på hele kroppen å i ansiktet, det var da eg begynte å sminke meg.. det var da eg begynte å drikke.. det var da eg begynte å kutte meg..
Dagen før konfirmasjonen min, så sier x'n til mamma. at hvis ikke eg oppførte meg så ble han å fortelle alle i familien min hvordan eg var..
Da eg ble 15 år flyttet eg ut fra mamma. flyttet til pappa. begynte på vgs. ble bare der i 6 mnd ca. så flyttet eg tilbake til mamma, for da var x'n flyttet ut..
Eg fikk meg type, trodde alt var perfekt. ble gravid, å banket opp av han pga at eg ble gravid. han sparket meg og slo meg i magen.. truet meg på livet at hvis ikke eg tok abort så ble han å drepe meg.. turte ikke gjøre noe annet..
da eg lå å ventet på at eg skulle bli trillet inn for narkosen, så sier han at eg kunne bare glemme at når eg våknet så var ikke han tilstede, pga eg tok livet av barnet vårt.. så han hatet meg for det..
Begynte å gå til BUP. men de forsto meg ikke, så sluttet å gå til de..
sluttet på skolen å begynte å henge med de feile folka, å begynte å røyke. havnet på kjøre. Mamma og broren min fikk meg på rett kjør igjen..
eg var blitt 17 år å fikk meg ny type. begynte på skole igjen, men sluttet etter 2 mnd. begynte å jobbe å eg å typen fikk oss hus. vi forlovet oss, alt var fantastisk.. i 2007 ble eg gravid og mistet. ikke planlagt.
mai 2008 ble det slutt mellom meg å han. pga at han hadde vært utro med meg i 1 å ett halvt år..
var nesten så at eg havnet på kjøre igjen. for eg hadde ikke mamma der. hun var flyttet til oslo.. Det endte opp med at eg flyttet til mamma, atter en gang.. begynte å jobbe i barnehage, alt var som det skulle.. ble sånn smått sammen med en ny kar. så for eg i forsvaret i 2009. men da eg dro begynte han å være utro mot meg..
nå sitter eg her med den mest fantastiske gutten i livet mitt. vi skulle ha baby, men mistet nå i mars..

så da har eg fått ut om livet mitt til dere..
 
Gratulerer med dagbok! [:D]

Skal sette meg ned å lese etterpå [:)] Håper det hjelper deg å skrive ned tankene her

---------------------------
Sitter her med tårer i øynene etter å ha lest [:(] Du har jammen vært igjennom litt av vært, og allikevel fremstår du så tøff!
Håper livet ditt bare kan bli bedre og bedre, og at ting løser seg med samboeren og at dere får du får din etterlengta og fortjente spire! [:)]
 
oi..du har hatt det tøft.men virker som det har gjort deg sterk.
har du det bra nå da?blir spennende med prøving da..å krysser fingrer å tær for at spiren sitter i 9mnd snart:)
 
har det bedre enn hva eg noen gang har hatt..
men i natt, så datt eg litt tilbake..
 
jeg får starte med å gratulerer med dagboken..

og dette var sterkt å lese maja...
[:(]


du skulle ha fått sluppet en slik oppvekst...
 
sangen eg skal spille av til kjæresten i dag.. [:)]


http://www.youtube.com/watch?v=cOYnDLfhBAg
 
buhu..
her sitter eg å tuter som bare det for meg selv..
snakker med mamma på msn, å kjenner at eg savner henne så utrolig mye..
savner kjæresten som er ute, savner bestevenninna mi.. [:(]
savner at alt skal være bra igjen..
Savner å kjenne at det skjedde noe i magen min..
har ett stort savn..

VIL TIL JESSHEIM TIL MAMMA........ få litt mamma kos igjen..
 
JEg vil gi deg en klem for alt det tøffe du har gått igjennom *storklem*

gratulerer med dagbok:)
 
Dette må ikke ha vært lett for deg! finner ikke ord, gjør vondt langt inni meg når jeg leser hva du har gått gjennom[:(] Men endelig fant du gutten i livet ditt, håper for alt i verden at det snart kommer en spire som klorer seg fast hos deg[:)]
 
Det er en tøff historie du har Maja.
Håper av hele mitt hjerte at du snart opplever å få en spire som kan gro inni deg helt til det er klart til å komme ut.
Godt å høre at du har det godt med kjæresten din nå (bortsett fra den lille utskeielsen i natt vel og merke).
Etter en slik oppvekst fortjener du å være lykkelig [;)]
 
ORIGINAL: griseknoen

Det er en tøff historie du har Maja.
Håper av hele mitt hjerte at du snart opplever å få en spire som kan gro inni deg helt til det er klart til å komme ut.
Godt å høre at du har det godt med kjæresten din nå (bortsett fra den lille utskeielsen i natt vel og merke).
Etter en slik oppvekst fortjener du å være lykkelig [;)]


den utskeielsen i natt ha endt opp med at eg skal bo hos pappa en periode.. siden vi har bodd oppå hverandre siden dag 1.
 
ORIGINAL: maja88

ORIGINAL: griseknoen

Det er en tøff historie du har Maja.
Håper av hele mitt hjerte at du snart opplever å få en spire som kan gro inni deg helt til det er klart til å komme ut.
Godt å høre at du har det godt med kjæresten din nå (bortsett fra den lille utskeielsen i natt vel og merke).
Etter en slik oppvekst fortjener du å være lykkelig [;)]


den utskeielsen i natt ha endt opp med at eg skal bo hos pappa en periode.. siden vi har bodd oppå hverandre siden dag 1.

[&o] Da håper jeg virkelig det ordner seg for dere snart [&o]
 
ORIGINAL: griseknoen

ORIGINAL: maja88

ORIGINAL: griseknoen

Det er en tøff historie du har Maja.
Håper av hele mitt hjerte at du snart opplever å få en spire som kan gro inni deg helt til det er klart til å komme ut.
Godt å høre at du har det godt med kjæresten din nå (bortsett fra den lille utskeielsen i natt vel og merke).
Etter en slik oppvekst fortjener du å være lykkelig [;)]


den utskeielsen i natt ha endt opp med at eg skal bo hos pappa en periode.. siden vi har bodd oppå hverandre siden dag 1.

[&o] Da håper jeg virkelig det ordner seg for dere snart [&o]



da er vi flere.. tror nok han og håper på det..
 
her sitter eg aleine å tenker på kjæresten min som vil ha pause.. pause fra meg.. [:(]
får ikke være med han ut, får ikke kysse han når han er hjemme..
han sier at når vi har pause så har vi pause, å da skal vi ikke drive å holde hånda å kysse hverandre...
det er lett for han og si..
trodde vi var ett par, ikke venner.. venner skal ikke kysse eller holde hånda..
men kjærester gjør det..
så er redd for at eg mister han for godt.. [:(]
 
Uffa meg maja...Får vondt helt inn i hjerterota her...

Pause fra hva? Jeg skjønner ikke...Klart man kan ha litt tid sammen, men man er som regel oppå hverandre i et forhold...

For å få litt avstand, eller nei det blir feil....Hmm..For å ikke føle seg kvalt eller ikke få muligheten til å savne den andre, så er det jo fint med litt jente/gutte turer...

Sambo og jeg har ytterst sjelden "fri" fra hverandre...Først nå i dette siste halve året har han vært en del borte fra meg og ungene...Snakker 3-7 dager alt fra annen til tredje til kanskje hver mnd...

Før den tid så har ikke vi vært mye fra hverandre...Vi er vært kjærester i 9,5 år og bodd sammen 8 av de årene...Pluss vi er forlovet, men skal tydligvis ikke gifte oss.....Med det første...Vi har vel ikke vært fra hverandre, men hvert heldig med barnepass så vi fikk pleie forholdet...

Så, det å ta pause synes jeg blir feil...Kan skjønne det å vente barn og så miste det/de, så er det hardt...Man vet spesielt godt hos en kvinne men en mann viser ytterst sjelden hva han føler...Og det kan gjerne komme ut i en diskusjon...

Håper han virkelig innser at det er på tide å bli voksen og at han kommer hjem til deg og dere får trøstet hverandre og tar godt vare på hverandre...Kanskje sette babymaking på hold mens dere pleies...(men uten prev, skjer det så skjer det[;)])

Håper du ikke blir mer lei deg nå avd et jeg har skrevet her...Er bare godt ment, ikke noe vondt eller noe...Synes det bare er så forferdelig å høre ordet pause i et forhold...Det finnes ikke i mine øyne/ører...
 
ORIGINAL: *MaCa*

Uffa meg maja...Får vondt helt inn i hjerterota her...

Pause fra hva? Jeg skjønner ikke...Klart man kan ha litt tid sammen, men man er som regel oppå hverandre i et forhold...

For å få litt avstand, eller nei det blir feil....Hmm..For å ikke føle seg kvalt eller ikke få muligheten til å savne den andre, så er det jo fint med litt jente/gutte turer...

Sambo og jeg har ytterst sjelden "fri" fra hverandre...Først nå i dette siste halve året har han vært en del borte fra meg og ungene...Snakker 3-7 dager alt fra annen til tredje til kanskje hver mnd...

Før den tid så har ikke vi vært mye fra hverandre...Vi er vært kjærester i 9,5 år og bodd sammen 8 av de årene...Pluss vi er forlovet, men skal tydligvis ikke gifte oss.....Med det første...Vi har vel ikke vært fra hverandre, men hvert heldig med barnepass så vi fikk pleie forholdet...

Så, det å ta pause synes jeg blir feil...Kan skjønne det å vente barn og så miste det/de, så er det hardt...Man vet spesielt godt hos en kvinne men en mann viser ytterst sjelden hva han føler...Og det kan gjerne komme ut i en diskusjon...

Håper han virkelig innser at det er på tide å bli voksen og at han kommer hjem til deg og dere får trøstet hverandre og tar godt vare på hverandre...Kanskje sette babymaking på hold mens dere pleies...(men uten prev, skjer det så skjer det[;)])

Håper du ikke blir mer lei deg nå avd et jeg har skrevet her...Er bare godt ment, ikke noe vondt eller noe...Synes det bare er så forferdelig å høre ordet pause i et forhold...Det finnes ikke i mine øyne/ører...



det han mener med pause da, er at han vil ha tid til og savne meg.. men i mine øyner er det heller ingenting som heter pause.. men er kanskje hans måte å ordlegge ting på.. ??
 
Stemmer det at han hadde kommet hjem i natt, gitt deg en klem og sa han var glad i deg? [:)]

Dette ordner seg vettu, vennen! Det skal det bare! [:D]
 
ORIGINAL: Kakken

Stemmer det at han hadde kommet hjem i natt, gitt deg en klem og sa han var glad i deg? [:)]

Dette ordner seg vettu, vennen! Det skal det bare! [:D]


ja, han gjorde det [:D] å i dag var vi på familie middag, å på tur hjem, så sa han. dette blir å gå bra jenta mi <3 vi trenger bare litt tid til og savne hverandre.. for eg vil ikke miste deg, du betyr alt for meg.. <3
 
i dag har eg og kjæresten vært hos hans bror å spist middag å snakkes om alt..
virker som om ting er på bedringens vei faktisk [:D]
Kjæresten sier at dette kommer til og gå bra, å at vi bare trenger litt pusterom. å tid til og savne hverandre.. [:)]
vi har blitt enig om at vi skal utsette prøvingen og bare prioritere oss [:)]
ååh, eg elsker han <3
 
maja et hvert forhold har ups and downs...

det er perioder der både jeg og sambo har lyst å kaldkvele hverandre... og tider jeg går ut på sofaen for å få meg en god nattsøvn pga en krangel...


men det er det som gjør at et forhold blir bra...
det er at forholdet går igjennpm daler og topper....

nå har dere nådd bunnen. om ikke så lenge tenker jeg meg at dere når toppen igjen... :) uansett sweety ta en "bli" ny dag... :)
 
Back
Topp