Sjokkabolla
Forelsket i forumet
Hvordan går det med deg stakkars? Skal si du er tøff! Må være svært krevende for psyken å ha det slik!
Gutt 13.06.2006
Gutt 16.09.2008
Termin 05.juli
Gutt 13.06.2006
Gutt 16.09.2008
Termin 05.juli
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Signerer denne!Hvordan går det med deg stakkars? Skal si du er tøff! Må være svært krevende for psyken å ha det slik!
Gutt 13.06.2006
Gutt 16.09.2008
Termin 05.juli
Fy f... hvor mye dere har gjennomgått nå. Synes det er helt horribelt hva dere har blitt utsatt for. Blir så utrolig sint på deres vegne!!!
Men utrolig godt at det har begynt å ordne seg nå og at dere sto på deres og fikk en annen lege. Husker du hva legen heter? Tror nemlig jeg har vært borti den legen selv, og hun har heller ikke vært så veldig verken koselig eller virket som om hun har hatt noen kompetanse.
Masse, masse lykke til videre! Tenker på deg!! Stor klem til deg!
Huff alt dere skal tåle.
Stooor klem
Så synd at du har blitt utsatt for dette, ikke bra... Jeg får kjempebra oppfølging på Gjøvik nå, men jeg er hos jordmødre, ikke lege. Har hatt samtale med ei veldig flink jordmor, mulig det er henne du skal ha samtaler med også, da hun har veldig mye samtaler med vordende mødre Masse lykke til med alt som skjer framover