Maja, Maia, Maya???

washera

Andre møte med forumet
En eller annen skriveform av dette navnet, hvilken er finest? [8|]

Synes kanskje navnet blir litt kort alene, skulle jeg kombinert det med et mellomnavn? i såfall noen gode forslag?

Andre navn jeg også har tenkt på:
Jenny/Jennie
Adriana
Aurora
Sienna
Alice/Alise

Er veldig åpen for forslag ;)

Synes folk her er veldig flinke med navn og mange med ulike meninger, så setter stor pris på tilbakemeldinger!! :)

Vurdert en periode samme navnet og da med skrivemåten MAJA, syntes det er finest[;)]

jenta vår heter Maja Cecilie

Jeg syns Maya er finest, går helt fint å bruke det alene [:)]

Synes definitivt Maja er finest [:)]

Det er også like fint alene.
Men synes Maja Johanne passer bra, ettersom kusinen min heter det.

Liker ikke navnene Jenny eller Alice.
Adriana er greit nok,
og Aurora og Sienna liker jeg [:)]

Jeg syntes det er finest med Maja[:D]
Og syntes Maja er fint alene også jeg!! :D

Men mulige mellomnavn kan være:

Maja Emilie
Maja Isabella

Likte Maia best =)
Alise og aurora var også veldig fine navn

Maja liker jeg best i stavelse. Også synes jeg Aurora er et nydelig navn. Synes begge er fine alene, men di passer jo også å kombinere (Maja Aurora). [;)]

Lillesøstera min heiter Maja Sophie og det er heilt nydelig. Syns Sophie/Sofie kan passe til dei aller fleste navna. Maja blir litt kort aleine etter min mening. Må garantert skrivast Maja. Om du ikkje er fan av dobbeltnavn kan du bruke navnet Amaya som er veldig søtt og ligner. Eller så kan du bruke May som er veldig flott men da må du nesten ha eit dobbeltnavn og bruke begge navna til vanlig. Et sjølv heiter May Angelica og kjenner May Kristin og May Britt og. Til May passar nesten alt. Om du har barn fra før av med enkeltnavn burde du fortsette med det, har du barn med dobbeltnavn fortsett med det, ellers er det opp til deg, men eg personlig er fan av dobbeltnavn ( da har du muligheten til å gjere navnet litt meir unikt og ) :)

Lillesøstera min heiter Maja Sophie og det er heilt nydelig. Syns Sophie/Sofie kan passe til dei aller fleste navna. Maja blir litt kort aleine etter min mening. Må garantert skrivast Maja. Om du ikkje er fan av dobbeltnavn kan du bruke navnet Amaya som er veldig søtt og ligner. Eller så kan du bruke May som er veldig flott men da må du nesten ha eit dobbeltnavn og bruke begge navna til vanlig. Et sjølv heiter May Angelica og kjenner May Kristin og May Britt og. Til May passar nesten alt. Om du har barn fra før av med enkeltnavn burde du fortsette med det, har du barn med dobbeltnavn fortsett med det, ellers er det opp til deg, men eg personlig er fan av dobbeltnavn ( da har du muligheten til å gjere navnet litt meir unikt og ) :)
Ved tanke på at tråden er fra 2009 tror jeg de har bestemt seg for lenge siden :P

Back
Topp