mais grøt

Lilio!!!

Gift med forumet
hvor får jeg kjøpt det hen a? finner bare grøt fra 4mnder og oppover og ikke mais grøt???

Trodde de hadde den de fleste steder... Jeg bruker nestle sin maisgrøt, fra 4mnd. jeg handler på coop mega og der har de iallefall hvete, ris og mais grøt fra 4mnd[:)]

kan jeg bruke fra 4mnder han er jo bare litt over tre
skal jo bare lage veling

Tror ikke det lages grøt for barn yngre enn 4mnd.. Når vi var på 3mnd kontroll (da var hu ca 3.5mnd), mente hs at vi kunne begynne med velling eller andre smaksprøver hvis jeg ikke hadde nok mat til jenta mi. Heller det enn erstatning..[8|] jeg har jo pumpet siden hu kom til verden og produksjonen er ikke på topp lenger, så her får hu smaksprøver, mm og mme[:D] Tror nok du kan prøve litt forsiktig hvis du føler han ikke får i seg nok![:)]

han får MME nå...
men på kvelden blir han lissom ikke helt fornøyd med det...

Ikke enkelt dette med maten til de små nei.. Hør med andre her, vet det er folk her som har begynt med velling før meg. Men ser jo ikke helt at en t-skje pulver kan være så farlig da..[:)]

ORIGINAL: mrsdior

grunnen til at grøt bare lages fra 4mndr og opp er jo for at de egentlig ikke skal har grøt før da. magene deres er visst ikke ferdig utviklet leste jeg i en sånn der bebi bok...[8|][8|]

Det er tarmene [;)] Tarmene er ikke ferdig nok utviklet.

maisgrøten er fra 4 mnd [;)] får kjøpt den i alle matbutikker [:)]

Back
Topp