Mailadresser

2gang

Glad i forumet
Takk for et fint treff i dag, jenter!
Som vi snakka om, bør vi lage en mailingliste.
Send meg en pm med deres mailadresser, så lager jeg en liste. På den måten er det lettere å avtale treff.
Gleder meg til neste treff, 6.9.

Prøvde å sende deg pm nå, men innboksen din er full![:D]

Skal gå og slette med en gang!

Da burde det være plass til PM fra alle som har vært med på Lillestrømtreff[:D]

jeg har kjempe lyst til å få vært med på lillestrøm-treff snart![:)]
har ikke fått møtt noen av dere ennå![:o][:(]  

det er bare det at jeg ikke har noe bil om dagen,
og har så lite lyst å dra med meg vogna på bussen...
(blir bortskjemt når man er vant til bil[8D])
men tror jeg får bilen min igjen i september! *håper!!*

kan jeg henge meg på i lillestrøm-gjengen eller??

Vil bare si at jeg tok bussen for første gang med vogn i dag og det gikk veldig greit altså. Men vet hva du mener med avhengig av bil. Men det er faktisk mye greiere med buss, men nå er jeg heldig da som har direktebuss 2 min unna.

Ja det går vel veldig bra.
Bare jeg som er litt sånn... Åhh, har ikke lyst liksom.[:-]
Men må jo det før eller senere uansett tenker jeg.[:D][&:]

Da jeg gikk hjemme med gutten min (snart 3 år siden) hadde jeg ikke bil, og var helt avhengig av kollektivtransport. Men det er en kjempefordel, du kan amme mens du forflytter deg. Det kan du ikke i bil. Og du kan sove eller slappe av på bussen, det kan du heller ikke i bil.
Håper å se deg på neste treff. Send meg en pm med mailadressen din, så får du info om når og hvor det skal være.

Må bare få frem igjen denne. I tilfelle det er noen som har vært på Lillestrømtreff som ikke har sett den, og dermed ikke fått sendt meg en pm. Jeg tror fortsatt vi mangler noen på mailinglista.
Monicus, du må melde deg så fort du er hjemme igjen. Det er sikkert andre vi mangler også.

Back
Topp