Mail til Riksen

håperpåettmirakel

Glad i forumet
Fikk beskjed om å sende Mail når mensen kom nå fordi det er så vanskelig å komme igjennom på telefon. Men jeg får ikke noe svar. Burde jeg prøve å ringe likevel? For nå vet jeg jo ikke om jeg skal begynne i dag eller i morgen på sprøytene. Det står dag to eller tre og den kom natt til i går.

Jeg skulle egentlig hatt den på torsdag, så vi hadde avtale om at jeg skulle begynne på sprøyter lørdag om den kom torsdag eller fredag, begynne søndag om den kom lørdag og begynne tirsdag om den kom søndag eller mandag, men så kom den jo tirsdag, så nå vet jeg jo ikke....

Det er klinikken som skal medisinere og legge opp plan, så det er best du ringer de:)

Ja det er helt håpløst å ringe dem. Spes hvis man er på jobb... Man må jo jobbe litt også... Brukte 45 min for å ringe og si jeg hadde fått mensen...

Jeg har brukt 'min journal' for å kontakte dem med spørsmål og det fungerer greit (hvis det ikke er hast).

Glad du kom gjennom tilslutt! :)

Så flott du til slutt fikk snakket med dem og allerede er i gang med forsøket! Håper det går greit i tiden fremover :). Lykke til med medisinering og etter hvert kontroller!

Takk takk. Ja de anbefalte mail eller min journal, men ikke om du måtte ha svar i løpet av ett par dager. Da må du ringe. De sier det jo selv da, at det er håpløst og ringe dem. Ikke lett å bare ta en time fri for å ringe dem.

Back
Topp