Maijentenes terminliste!!! :-)

Jeg har termin 20.mai og vi kunne ikke se om det var gutt eller jente. Skal føde på Bærum.

Tidligere termin var 23.mai
 
hei. jeg har ikke vært så aktiv her inne, men fint om du vil føre meg opp på maijentenes terminliste :) jeg skal ha 24. mai, kjønn er overraskelse og fødselen vil skje i flekkefjord (vest-agder)
 
Termin etter ul er 31. mai, det blir ei jente og skal føde på St. Olavs:)
 
Har blitt satt bak 5 dager så har da fått termin 27 mai :)
 
Ny termin: 21 mai og vi venter en liten gutt<3
 
Gammel termin: 27. mai
Ny termin: 26. mai
Kjønn: overraskelse ;) (3D UL 21. februar, så får vi se da :))
 
Ser jeg har glemt å skrive fødested, blir SUS på meg :)
 
Har ikke fått med meg denne oppdaterte terminlisten jeg. Vi var på ordinær UL 28.12.11, fikk ny termin 27.mai (tidl. 25.mai) og det er en gutt. :-) <3 Fødested: A-Hus
 
Oppdatert
 
Eg har fått ny termin, 24 mai og me veit ikkje kva kjønn det blir. Hadde termin 25 mai. So ikkje so stor forskjell der nei. :D
 
Oppdatert
 
termin 1mai <3
gutt
sykehus  ahus
 
Hei!!
Jeg venter nr to den 23 mai, kjønnet er foreløpig ukjent, men tipper jente ;) Har ei jente på snart 8 år :D
 
Anabanana - Termin 30mai - venter gutt  -- Fødested Haukeland
 
Har dessverre vært litt sløv her innpå i det siste. Men har vært på ultralyd!

Gammel termin: 12.Mai
Ny termin: 19.Mai
Kjønn: Uvisst pga at h*n var litt sjenert. Ny ultralyd 18.Jan så skal si fra da =)
Fødested: Stord Sjukehus
 
Oppdatert :) Nå begynner gutta og ta igjen jentene! Blir spennende når noen av de som har overraskelser får vite det! gleder meg på flere oppdateringer!
 
Har ikke laget meg profil her inne før nå, men hadde vært hyggelig å bli ført opp på terminlista.

Har termin 15.mai og kjønnet forble en overraskelse etter UL. 
 
Back
Topp