Maiblomsten<3

Hope90

Pergo baby??
VIP
Endelig etter over 2 år med prøving og 6 spontan aborter er jeg endelig gravid igjen og denne gangen vet jeg det skal gå bra:D vi er overlykkelig<3


*Mailykke*
*Juni sniker*
*Termin 31.05.14*

Skravler med RosaCupCake<3
 
Hadde en fantastisk reise til Zambia som jeg er sikker på at er en av grunnen til at jeg endelig er gravid igjen og til at jeg vet det kommer til å gå bra denne gangen <3

Da er jeg hjemme igjen etter 17 dager i Zambia , Afrika hvor jeg har opplevd en helt annen verden! Og dere kommer garantert til å tenke at jeg er fullstendig metalt gal etter å lese noe av det jeg har vært med på :pXD

Vi reiste tidlig om morningen 2 sept med tog til oslo, mens Norges befolkning forsatt drømte sine søteste drømmer.
Turen gikk først til Danmark, København og deretter videre til Dubai hvor vi var i 1 natt. Det er ikke deilig å sove på guvet på en flyplass så jeg setter virkelig pris på senga mi. Dubai international airport var GIGA stor!!!! vi måtte ta tog til gaten/terminalen vår og buss fra gaten til det faktiske flyet.

Vel fremme i Zambia etter en over 24 timer lang tur så ble ikke øynene mette på alt som var å se. Og det første som jeg la merke til da jeg gikk av flyet var en sånn speisell plantelukt i lufta og det faktum atalle du traff luktet utrolig svette siden et mindre tall der nede bruker deodurant. Jeg tuller ikke når jeg sier det burde vært lovpålagt, det var ille på steder med mange mennesker i begynnelsen, men nesa vendte seg litt til etter noen dager.

Det første jeg så var store savanner, men da vi kom nærmere sentrum av lusaka lå husene der de mer heldige (for å kalle dem det) bak høyemurer som hadde knust glass, strøm eller piggtråd plassert på toppen for å beskytte mot inntrengere. Så kom man lenger inn i Lusaka og da lå husene til de lit mindre priviligerte nesten sagt oppå hverandre, de så ut som små murskur eller boder. De var ikke store. Og man kunne tydelig se forskjellen mellom fattig og rik. Trafikken var heller ikke som her hjemme, det var et vanvittig kaos. Ikke noe trafikk lys og ikke noen overgangsfelt, og bremsen der nede var bilhornet.

Det var helt kaos av mennesker overalt man gikk, både voksene og barn. Jeg kunne ikke gå alene der nede da faren for å bli kidnappa eller voldtatt pga hudfargen min var stor. Jeg følte meg heller ikke på noen måte usynlig da jeg var der nede da alle kikket på meg hele tiden. og ange ropte MOSONGO MOSONGO (hvit jente) etter meg hele tiden. Det var nesten litt morro, men hjerte mitt smelta da jeg ofte var å gikk med mannen min i disse tettpakkede områdene hvor de "fattige" (ikke de aller fattigste, men fattige for deg og mer bor, nesten litt slum egentlig) bor, der kom barna løpende etter deg og ville ta på deg, kikket på deg, smilte og vinket. Og når jeg sa hei og vinka tilbake lyste de opp :D De var så søte, men jeg måtte le godt en gang vi hadde vært hos en healer, da vi gikk hjem ropte en liten gutt på 4 år etter mi "HEY WHITE GILR!!!" etter å ha ropt mosongo mosongo mange ganger og jeg ikke snudde meg XD

Jeg har vært hos en rekke healere og heksedoktorer (kaller det for det er ikke sikker på hva annet jeg skal kalle det). Jeg har smakt på ting og drikt ting og til og med bada i ting som er heeelt sinnsykt for en annen.
Den første helsedoktoren fortalte oss så utrolig mye om mitt forhold til å bli gravid og mine opplevelser og ALT STEMTE!!! Han fortalte meg at jeg hadde mistet 5 ganger og 2 av disse gangene mistet jeg tvillinger. Jeg visste at jeg hadde mistet tvillinger 1 ganger, men det har visst skjedd en gang til. Da han satt å snakket til meg var det flere ganger jeg måtte ta dype ånde drag fordi tårene virkelig presset på. Han fortalte meg ting som er umulig for ham å vite. Jeg har lenge sliti meg voldsomme smerter i magen uten at legen kan forstå hva det er eller har klart å se noe som helt på en rekke ulike prøver og bilder jeg har tatt, men denne mannen fortalte meg at dette hadde sammenheng med alle abortene mine og at jeg hadde masse vann i magen som måtte ut. Jeg fikk beskjed om å komme tilbake etter noen dager da jeg skulle få noe natur medisin som skulle hjelpe meg å bli kvitt alt vannet i magen. Etter noen dager fikk jeg "medisinen" min, 3 flasker med pinner hvor jeg skulle helle oppi noe vann som jeg skulle drikke en flaske tidlig hver morgen i 3 dager. Og jeg kan love deg det smakte GRUSOMT!!! men det gikk ned og på den 3 dagen etter å ha flydd på do for å late vannet en rekke ganger i løpet av disse gangene så ga magesmertene seg! og jeg har ikke hatt vondt i magen en eneste gang etter dette!! og det er litt utrolig med tanke på alt det rare jeg har putta i kroppen, mens jeg har vært nede. Jeg fikk også en spesiell te jeg skulle drikke for å bli kvitt det vonde som gjorde at jeg stadig spontan aborterte. Jeg gjorde som jeg fikk beskjed ( JA jeg tror på alt dette og jeg har mistet så masse at jeg er faktisk villige til å prøve nesten alt får å få et barn til!!), og denne teen gjorde meg etter en stund utrolig kvalm, jeg spydde som en gris og opkaste mitt var helt kritt hvitt. jeg la meg til å sove og da jeg våknet var jeg så god som ny.



*Mailykke*
*Juni sniker*
*Termin 31.05.14*

Skravler med RosaCupCake<3
 
En annen hekse doktor fortalte oss også mye av akkurat det samme han forrige gjorde, og han hadde også sine egne måter å bli kvitt de vonde demonene i kroppen vår på som hadde gjort oss vondt i fortiden. og alt han sa stemte også!! Vi fikk beskjed om at vi skulle ut i bushen og bade i en elv med noe av form for "medisin". Vi fikk beskjed om å kjøpe mel, 3 bøtter og 3 hvite høns. Vi gjorde som vi fikk beskjed om og dagen etter på var vi tilbake for å bli dnne heksedoktoren ut i bushen. Det var seint om kveld og det var bekmørkt, vi gikk på en jord vei og inn i JA jungelen til en liten elv. og jeg er så glad for at det var mørkt da vi var ute å gjorde dette. Heksedoktoren la ut en hvit duk til oss hver på forskjellige steder for oss i elva, så måtte vi kle oss splitter nakne, stille oss på de dukene som var ment for oss, ta med den bøtta med alternativ medisin som også var ment for oss å bade i dette. Der og da når jeg helte dette "vannet" over hodet ante jeg ikke hva som befant seg oppi disse bøttene pga mørket, men da vi kom hjem så fant jeg ut av det fordi klærna var full av det!! Vi måtte også drikke noe spesielt vann hvor det hadde samlet seg en i en pø$ med noe av hønseblodet l i midten og vannet skulle drikkes opp til kun blodet lå igjen. Ja jeg gjorde det også. Til slutt ble vi bedt for og vi kunne dra tilbake til hotellet dekket av noe som luktet litt av hvert og vi fikk ikke lov å dusje før dagen etterpå eller se bakover de første timene etter vi hadde badet. Vi ble fortalt at alt det vonde som vi hadde i oss villle gå ut av ryggen vår å bli igjen i skogen der vi hadde vært. Da vi komtilbake til bilen om skulle kjøres oss tilbake til byen, dro heksedokoren tilbake der vi hadde vært og han fortalte oss at det var fullstedning kaos der, men "ånder" som fløy overalt. Man måtte grøsse litt da vi ble fortalt dette, men alle 3 både meg mannen min og svigersøstra mi følte en helt vanvittig lettelse på vei tilbake til hotellet og den lettelsen henger ved ennå.

også tilslutt var vi hos en healer som nok en gang fortalte oss det samme som de 2 forrige. Han fortalte meg også at noen i familien har en del penger som de vil gi meg, men det er noe usikkerhet der. Han fortalte også at mannen min og svigersøstra mi hadde rester fra noen dyr i kroppen min som han skulle få ut fra dem. Jeg var vel den heldigste her, for alt jeg måtte gjøre var å drikke noe velsignet melk soim var en god forandring. Vi kom tilbake dagen etter med de tingene vi var blitt bedt opp å kjøpe. Svigersøstra mi måtte drikke en spesiell melk som gjorde at hun kastet opp en svart hårete klump som var akkurat det han healeren sa hun kom til å gjøre. Dette er ikke tull jeg har det faktisk på film, da vi fikk lov å filme det og jeg har bilder jeg kan dele med dere seinere. Mannen min ble fortalt at han hadde rester av en slange i beinet som denne healeren skulle få dratt ut gjennom beinet hans uten å lage så mye som et eneste åpent sår. og det skjedde faktisk. Har film og bilde av dette også. Jeg ble sjokkert.

På søndag var vi i gudstjeneste, og dette var ikke som en norsk gudstjeneste. Dette var utrolig spesielt og det mest sjokkerende. Da gudstjenesten var ferdig tok den katolske pastoren seg tid til å gå gjennom folke mengden og snakke til enkelte, han kom ret bort til oss der vi satt og han sa til meg at Gud vil gi deg det barnet du ønsker deg han har hørt dine bønner, kom opp hit og la meg be for deg. Jeg har dette på film også. Den skal jeg legge ut i dagboka når jeg er litt gravid i uke 12. Da jeg kom opp foran alle sammen, ble jeg kjempe nervøs for jeg har SKIKKELIG senere skrekk og jeg stivner fullstendig. Jeg er livredd for å snakke foran store folkemengder. Det eneste jeg husker fra dette er at pasotoren tok meg på hodet og begynte å be og da han sa "who is this evil spirit hiding in this body" så ble alt HELT svart. Jeg har sett bevis på etterpå da jeg bøe filmet at jeg etter dette begynte å snakke. Jeg sa at jeg var the spirituell husband (altså den åndelige mannen soim har giftet seg ed sjela mi) og at alt han (sier det da det fasktisk ikke var jeg som snakket med han som snakket gjennom meg) var at han ønsket med vondt, han gjorde alt han kunne for at meg og mannen min skulle krangle, han sa han sørget for at jeg mistet babyene mine med en gang jeg ble gravid, at han hadde bodd i kroppen min i 4 år osv osv. Dette er en demon det er snakk om. Ja jeg tror på dette også. Pastoren ba videre for meg å forviste demonen fra kroppen min, etter en stund kjentes det ut som om jeg ble sugd tilbake i kroppen min igjen og var tilbake foran alle sammen. Jeg har lenge sliti med at det føles som om noen presser meg så hardt de kan på brystet mitt konstant hele tiden og denne følelsen er helt vekk nå.

Etter alle disse tingene føles livet på en eller annen merkelig måte annerledes, bedre, lettere, ting som verket og gjorde vondt i kroppen før er borte nå. Ting som legen her hjemme ikke har klart å kunne forklare eller se likså bli kvitt eller få gjort noe med.

Nå sitter jeg å venter spent på IKM til den 23 (kommende mandag). Jeg har blitt fortalt jeg jeg kommer til å føde tvillinger neste gang jeg blir gravid noe som jeg virkelig kunne tenke meg :D Uansett om jeg ikke er gravid nå så sitter jeg med en ubeskrivelig sterk følelse av at barnet vil sitte før jul :D

Dette ble mye, ser det er mange som har flyttet over til termin formuene og at det har kommet mange nye :D gratulerer til alle de gravid og velkommen til alle de nye :D Jeg skal også se om jeg finner noen videor og bilder fra nettet så dere kan se hva jeg snakker om. Har ikke fått lagt inn bilder og filmer på pcen ennå :p


*Mailykke*
*Juni sniker*
*Termin 31.05.14*

Skravler med RosaCupCake<3
 
4+3 i dag ❤️❤️<3 hver dag teller :D i morgen skal jeg ta kontakt med legen og finne ut hva jeg har krav på å få bekreftet graviditeten :D


*Mailykke*
*Juni sniker*
*Termin 31.05.14*

Skravler med RosaCupCake<3
 
Det var vanvittig moro å lese om turen din til Zambia- du er skikkelig tøff! Jeg tror jeg hadde fått en døden-nær-opplevelse flere ganger på den turen, det høres helt sprøtt ut :)
 
Kjempe kjekt å se deg her inne Ungmor90 :) masse lykke til!
 
For en fantastisk historie du har:) Du har virkelig vært tøff og turt å ta alt på strak arm, det står det veldig respekt av!
<3
 
For en fantastisk historie du har:) Du har virkelig vært tøff og turt å ta alt på strak arm, det står det veldig respekt av!
<3
Tusen takk :D


*Mailykke*
*Juni sniker*
*Termin 31.05.14*

Skravler med RosaCupCake<3
 
Da har jeg første legetime som gravid i dag kl 1120 :) og jeg grugleder meg litt :p

Men er veldig spent på hva hun har si:D

Lykke til til meg :D


*Mailykke*
*Juni sniker*
*Termin 31.05.14*

Skravler med RosaCupCake<3
 
Som jeg trodde så ville legen at jeg skulle jobbe minst mulig de første 12 ukene av svangerskapet. I og med at jeg ikke har mer enn 8% fast stilling og ringevikar resten så fikk jeg en sykemelding med som skal leveres på NAV for å få arbeidsavkalringspenger. Er avhengig av den faste inntekten fra 70% som har blitt det gjennomsnittet jeg har vært heldig å få jobbet hver mnd det siste året :)

Så da får jeg ned på NAV til onsdag noe som er en av mine minste favoritt sysler og kjenner jeg de rett må jeg sikkert diskutere med de da det helt sikkert er en eller annen idiot av en optiker som kommer til å vurdere søknaden min!! Haha

Krysser fingerne:p

Terminen jeg har kommet frem til selv stemte ganske bra :) men legen mente da jeg hadde termin 1juni og ikke 31 mai så jeg kommer til å holde et bein på hver side av termin gruppene til jeg får det endelige svaret ved en eventuell tidlig ul om noen uker :)



*Mailykke*
*Juni sniker*
*Termin 31.05.14*

Skravler med RosaCupCake<3
 
Så flott :p bestilte tester fra billigetester.no på fredag og de ble sendt i dag :) passer jo veldig bra å få 15 tester når jeg endelig er gravid :p får finne en prøver å gi dem videre til :)


*Mai/Juni lykke*
*Termin 31.05.14/01.06.14*

Skravler med RosaCupCake<3
 
Kjempe intresangt å lese om turen din, og egentlig veldig skummelt :( er hjemme alene, og the conjuring filmen jeg såg på fredag sitter godt igjen.. Så alt med demoner å slik prøver jeg å si til meg selv at jeg ikke tror på ;) hehe..
Håper du legger ut bilder og video ettervert, hadde vært gøy å sett :)

Gleder meg til å følge dagboka di videre :D


Appen <3
 
JIPPI Jeg er 5 uker på vei :D:D:D
I dag er dagen jeg så ofte har endt opp med å våkne til en spontanabort, men ikke i dag:D

Til mandag skal også hjerte begynne å slå og det finner jeg en utrolig trøst i <3 Da skal jeg også ringe til gyn for å få time til en tidlig UL <3:D:D:D:D
 
5+3 i dag <3 I morgen skal jeg ringe til lege, gyn og jordmor etter kontroller, UL og bare en liten hjertebanke sjekk<3 Jeg må få bekreftet at det er liv der :)
 
Back
Topp