maiblomst

ms.bonita

Gift med forumet
heisann[:D] me har visst samme helsesøster, og viss du har lyst hadde ho visst tenkt å lage ei barselgruppe av oss og to andre frå nabolaget[:D]

Så gøy for dere!!!!
Dere hører vel ikke til "min" helsestasjon, men ellers kan vi jo møtes utenom, da.. til vår egen lille "BV-barsel-gruppe" [;)]  Håper dere vil møte meg også - selv om jeg er treig til å føde[8D]

Kan forresten tipse dere om billige baby-solbriller på den nye ARK-bokhandelen - var 1 par rosa og endel gule igjen - med blomster eller no sånn[;)]  (Jeg kjøpte det eneste røde paret med marihøner på!)  til 40KR

Ja[:D][:D] Jeg håpte på det! Jeg har iallfall sagt at jeg er interessert i sånn gruppetreff hi hi! Så KOSELIG!!!!!

ORIGINAL: ~Fiorellina~

Så gøy for dere!!!!
Dere hører vel ikke til "min" helsestasjon, men ellers kan vi jo møtes utenom, da.. til vår egen lille "BV-barsel-gruppe" [;)]  Håper dere vil møte meg også - selv om jeg er treig til å føde[8D]

Kan forresten tipse dere om billige baby-solbriller på den nye ARK-bokhandelen - var 1 par rosa og endel gule igjen - med blomster eller no sånn[;)]  (Jeg kjøpte det eneste røde paret med marihøner på!)  til 40KR

Du må ikke tro du slipper unna meg iallfall[;)] 
Solbriller ja! Hvor er den nye ARK bokhandelen da? På Vikjo?

ORIGINAL: maiblomst

ORIGINAL: ~Fiorellina~

Så gøy for dere!!!!

Du må ikke tro du slipper unna meg iallfall[;)] 
Solbriller ja! Hvor er den nye ARK bokhandelen da? På Vikjo?

Den nye ARK'en er tvers over veien for den gamle (på Vikjo) 
 -  i "Grisehuset" (Det griserosa huset der "purken" holder til)[;)]

Nei, trodde ikke jeg slapp unna deg, nei[8D]
Vi sees vel kansje i neste uke allerede? eller no sånn?
Må iallefall møtes før gutten din blir gammelt nytt[;)]

HE HE!!! Kristoffer blir aldri gammelt nytt!!!!! Verdens nydeligste altså!

jepp me må jo treffast! eg skal første tur på senteret i måro, blir spennande[;)] me er/blir jo bv-gjengen på stord[:D]

Min første tur på senteret var ingen suksess! Han hylte gjennom hele seansen... Men vi får snart prøve igjen[:)]

Back
Topp