Maibaby?

Enlitenspire

Flørter med forumet
Flere som håper på en liten maiblomst? Vi er i PP1, har sannsynligvis eggløsning til helga (om den kommer som den pleier). Har ventet lenge på å få sette i gang, så er fryktelig spent på hvor lang tid det tar!
 
Masse lykke til me prøvingen :) håper å komme inn her eg også å at vi blir ein goooo gjeng :)


Sent from my iPhone using BV Forum mobile app:)
 
Lykke til til deg og!
Vi får gjøre vårt ytterste ;) Forresten, hvor lenge etterpå bør man egentlig ligge og knipe igjen? :smiley-ashamed008
Går jo til vanlig på do med en gang etterpå...Men det er vel kanskje ikke så lurt når man vil ha en liten spire...
 
Lykke til til deg og!
Vi får gjøre vårt ytterste ;) Forresten, hvor lenge etterpå bør man egentlig ligge og knipe igjen? :smiley-ashamed008
Går jo til vanlig på do med en gang etterpå...Men det er vel kanskje ikke så lurt når man vil ha en liten spire...
Her blir det som oftest senge kos rett før leggetid, så eg ligger til neste måren ;) eller 3 tiden om natten, for då står eg opp å ska på jobb ;).


Sent from my iPhone using BV Forum mobile app:)
 
Her kommer kanskje jeg og! Jeg tar min siste p-pille på fredag, så om det klaffer på første forsøk, blir det mai-barn på oss også :)
 
Back
Topp