Mai !

Totoro^-^

Forumet er livet
Tilgangsansvarlig
VIP
Novemberlykke 2015
Høsthjerter 2017
Nå er det bare en dag igjen og så er vi i mai!

Da er det ett år siden vi fortalte våre respektive familier at det kom en liten overraskelse i november :)
Og så er det jo snart 17. Mai og!

Hva gleder dere dere til i mai?

At der forhåpentligvis blir varmere ute:)
At det etterhvert blir grønnere på busker og trær
17 mai
Og ordne uteplass og sånn til sommeren

Gleder meg til langhelg :) 17.mai gleder jeg meg ikke til, for her jeg bor "tvinger" de foreldrene til barna i bhg også å drive med oppgaver. Vår oppgave er i år å RYDDE etter alle sammen.

Jeg er vant at sånt starter når barna begynner på skolen :p

Elskar mai ;-)

Her ser vi fram til mykje. Konfirmasjon og navnefest. 17 mai er eg aleine med kidsa, men trur det er verst for pappaen som må jobbe. Håpar på mykje bra vær, så vi kan ta mini med på fjelltura i babybjørnen. Og så skal vi ordne i hagen :-D

Låg nede for teljing i fjor, så kjenner eg gleda meg enormt over at eg i år kan ha gode dagar :-)

Å sånn som jeg håper mai blir bra :-D ifjor var en dårlig mai for meg da jeg ikke kjente meg gravid i det hele tatt og var uvel og følte at jeg bare la på meg i vilden sky uten noen som helst grunn :-( så jeg ville ikke ned å se på tog eller noe da 17 mai kom :-/ men i år derimot gleder jeg meg til å pynte meg og lille og dra ned i byen å se på tog og kanskje spise en is :-D gleder meg til vårsola og generelt bedre vær :-P

Back
Topp