Mai/Juni 2026

En_gang_kanskje

Gift med forumet
Assistert-jentene
Himmelbarn
❤ IVF forsøk i mai/juni ❤️

Oppretter ny tråd for oss som har forsøk i slutten av mai eller juni :welcome Håper vi kan få en fin måned sammen i en vanskelig prosess - støtte, råd og heierop hjelper så mye! :hug007 Hvis jeg glemmer å oppdatere eller gjør noe feil i listen så bare gi meg en nudge :happy:

Vil du være med? Skriv inn følgende så setter jeg deg opp på listen:
Brukernavn - Alder - Barn man prøver på - Klinikk - Forsøk nr - Medisiner - ca dato oppstart/innsett

Eksempel:
En_gang_kanskje - 39 - B1 - HUS - IVF2/FET5 - Pergovis, Ganirelix, prolutex, cyclogest, abyl-E - Oppstart 08.06 - innsett uke 27

Venter på oppstart :sleep011
♡ En_gang_kanskje - 39 - B1 - HUS - IVF2/FET5 - Pergovis, Ganirelix, prolutex, cyclogest, abyl-E, - innsett uke 27

♡ Sara9921- 30år- b1-St.Olavs, IVF4/FET2 -cyclogest- innsett uke 25

♡ Annki88 - 38 år - B2 - Porsgrunn - IVF Forsøk 3 og innsett nr #6 - Fryseforsøk i naturlig syklus. Innsett mandag 25 mai

♡ Mari2301 - 29 år - B1 - St. Olavs - IVF1/FET1 - cyclogest - håper på innsett i uke 23

♡ Herbal Tea - 39 år - B1 - St Olavs - IVF1 - Kort protokoll - Oppstart ca. 31.05 - Bemfola, Fyremadel, Ovitrelle, Cyclogest - Innsett uke 23/24 (blastocyst)

♡ Swoop! - 38 - B1 - IVF 4/FET 7 - Cyclogest/Utrogestan? - Innsett uke 23/24

♡ Skye36 - 36 - B4 (den ene er dødfødsel uke 27 i mai 2025)- Medicus Oslo - Første IVF m ICSI - Pergoveris, Fyremadel, Ovitrelle, Gonapeptryl, Cyclogest - Starter med Pergo ca 27.5 - Uttak og innsett i uke 26

♡ Brevdua - 41 - B2 - Aleris - IVF3 - Pergovis, Progynova- prednislon!- Fyremadel - cyclogest, abyl-E, - oppstart ca uke 24/25

Stimulerer :bounce

♡ Sommersol82 - 43 - b2 - Hausken - IVF5 - Pregoveris, Prednisolon, Doksycyklin, Fyremadel, Ovitrelle, Prolutex og Cyclogest (puh) - Uttak 22.5 / innsett 25.5 (forhåpentligvis)

♡ Stillehåp - 37 - B1 - Hausken - IVF2 - progynova, pergoveris, fyremadel, gonapeptyl, ovitrielle, cyglogest - startet på progynova 20.5 og satser på at mensen kommer 28.5.

♡ TulleTrille - 35 - B1 - OUS - Første IVF forsøk - Gonal F, Fyremandel (så langt) - startet stim 16.05, uttak uke 22

Ruger :playful:
♡ Stjernelill - 42 - B3- Medicus - ICSI Forsøk 1 - pergoveris, fyremadel, gonapeptyl, ovitrielle - cyglogest - innsett 20.5

♡ Le@ -40 år - B1- forsøk 11, fet, naturlig syklus - Aleris- prednisolon, estradotplaster, albyl/klexane og utrogestan. Innsett 22/5.

Totalfrys :schocked028

Avbrutt :banghead:

Gravid :love017

♡ _Inga_ - 42 - Barn 2- OUS - Fryseforsøk 1 etter uttak i 2024- Ovitrelle og cyclogest- innsett 15/5.

Ikke Gravid :Heartred

Videre til neste mnd :scared007

Last edited:
Sommersol82 - 43 - b2 - Hausken - IVF5 - Pregoveris, Prednisolon, Doksycyklin, Fyremadel, Ovitrelle, Prolutex og Cyclogest (puh) - Uttak 22.5 / innsett 25.5 (forhåpentligvis) :)

Prøver meg på ett egg igjen haha!

- evig optimist
Velkommen, da setter jeg deg på stimulerer så får du bare gi beskjed underveis for flytting, masse lykke til :welcome

Stillehåp - 37 - B1 - Hausken - IVF2 - progynova, pergoveris, fyremadel, gonapeptyl, ovitrielle, cyglogest - startet på progynova 20.5 og satser på at mensen kommer 28.5.

Har ett egguttak bak meg der jeg fikk ut to egg som ble to blastocyster, men innsettene lyktes ikke. Krysser nå fingrene for at jeg får ut like mange om ikke noen flere egg. Håper i det minste på ett blastocyst, har bare amh på 0,4 nå… og dette er mitt siste egguttak.

Stillehåp - 37 - B1 - Hausken - IVF2 - progynova, pergoveris, fyremadel, gonapeptyl, ovitrielle, cyglogest - startet på progynova 20.5 og satser på at mensen kommer 28.5.

Har ett egguttak bak meg der jeg fikk ut to egg som ble to blastocyster, men innsettene lyktes ikke. Krysser nå fingrene for at jeg får ut like mange om ikke noen flere egg. Håper i det minste på ett blastocyst, har bare amh på 0,4 nå… og dette er mitt siste egguttak.
Kjære deg - håper masse for deg i denne runden :smiley-angelic001 :Heartbigred Har lagt deg til på stimulerer siden du har begynt på medisiner :Heartred

❤ IVF forsøk i mai/juni ❤️

Oppretter ny tråd for oss som har forsøk i slutten av mai eller juni :welcome Håper vi kan få en fin måned sammen i en vanskelig prosess - støtte, råd og heierop hjelper så mye! :hug007 Hvis jeg glemmer å oppdatere eller gjør noe feil i listen så bare gi meg en nudge :happy:

Vil du være med? Skriv inn følgende så setter jeg deg opp på listen:
Brukernavn - Alder - Barn man prøver på - Klinikk - Forsøk nr - Medisiner - ca dato oppstart/innsett

Eksempel:
En_gang_kanskje - 39 - B1 - HUS - IVF2/FET5 - Pergovis, Ganirelix, prolutex, cyclogest, abyl-E - Oppstart 08.06 - innsett uke 27

Venter på oppstart :sleep011
En_gang_kanskje - 39 - B1 - HUS - IVF2/FET5 - Pergovis, Ganirelix, prolutex, cyclogest, abyl-E, - innsett uke 27

Sara9921- 30år- b1-St.Olavs, IVF4/FET2 -cyclogest- innsett uke 25

Annki88 - 38 år - B2 - Porsgrunn - IVF Forsøk 3 og innsett nr #6 - Fryseforsøk i naturlig syklus. Innsett mandag 25 mai

Mari2301 - 29 år - B1 - St. Olavs - IVF1/FET1 - cyclogest - håper på innsett i uke 23

Stimulerer :bounce

Sommersol82 - 43 - b2 - Hausken - IVF5 - Pregoveris, Prednisolon, Doksycyklin, Fyremadel, Ovitrelle, Prolutex og Cyclogest (puh) - Uttak 22.5 / innsett 25.5 (forhåpentligvis)

Ruger :playful:
Stjernelill - 42 - B3- Medicus - ICSI Forsøk 1 - pergoveris, fyremadel, gonapeptyl, ovitrielle - cyglogest - innsett 20.5

Totalfrys :schocked028

Avbrutt :banghead:

Gravid :love017

Ikke Gravid :Heartred

Videre til neste mnd :scared007

Herbal Tea - 39 år - B1 - St Olavs - IVF1 - Kort protokoll - Oppstart ca. 31.05 - Bemfola, Fyremadel, Ovitrelle, Cyclogest - Innsett uke 24/25 (blastocyst) forhåpentligvis☘️

Last edited:
I dag er det to år siden jeg satt inn og som ble MA 7+6. Vi prøver igjen ørten forsøk etter, trua er deretter... Venter på mens som skulle vært her for ca. ei uke siden.

Swoop! - 38 - B1 - IVF 4/FET 7 - Cyclogest/Utrogestan? - Innsett uke 23/24
Trist med merkedager og tiden som går :Heartred Har skrevet deg opp på venter på oppstart så håper vi mensen er rett rundt hjørnet…!

Back
Topp