Mai boom

blåkanin

Glad i forumet
Litt artig, på jobben til min man er det tydeligvis mai 2012 den store babyboomen skjer. Fire stykker som har termin i mai.. og de er tross alt ikke SÅ mange i firmaet.. 

Spent på om noen av de andre dukker opp her etterhvert :D

Hehe, stilig! Jeg fikk høre idag at ei jeg jobber med blir mormor i mai :)

De aller fleste på min jobb er også mer i bestemor-modus.. dvs, jeg har en kollega som er i permisjon nå.. men utenom henne så er det nok jeg som må stå for mamma-permisjon-kvoten.. 

Så gøy da:) Er ingen andre på min jobb som er gravide.. emn vi er bare 15 stk da og i alle fall 10 av dem er HELT ferdige med å få barn og kan sikkert ikke få det lenger heller ;)

Jeg har 4 stk i koret mitt, og vi er bare 20, med en aldersgruppe mellom 20-60 :)

Hehehe :) så gøy :) Men da blir det mange vikarer for det firmaet vil jeg tro :)

Her er det bare en 1 bygda (1700 innbyggere) som jeg vet om som skal ha i mai, på mitt kor derimot er vi 4 stk mellom mars og juni, og vi er bare 18 damer i alderen mellom 20-60 :)
Og 3 av oss synger sammen i en kvartett, og alle 4 har vi regelmessig soloer....
Det er veldig vanlig hos oss å te med baby på øving og amme, så det blir stas :)

once more skrev:
Her er det bare en 1 bygda (1700 innbyggere) som jeg vet om som skal ha i mai, på mitt kor derimot er vi 4 stk mellom mars og juni, og vi er bare 18 damer i alderen mellom 20-60 :)
Og 3 av oss synger sammen i en kvartett, og alle 4 har vi regelmessig soloer....
Det er veldig vanlig hos oss å te med baby på øving og amme, så det blir stas :)

Så stilig!! :) Er gøy å være gravid sammen med folk man kjenner :)

Jeg bor i ca like stor bygd som jeg, til og med mindre tror jeg. Her pleier klassene på skolen å være alt fra 1-15 elever. Virker som kullet til jenta i magen min blir ganske stort, for vi er allerede 9 stk som skal ha baby fra midten av januar til midten av mai!! Så det er veldig gøy :) Da jeg gikk hjemme med storebror var det ingen jeg kjente som og var hjemme, så blir bedre nå :)

Sån er det på jobben min også. Det har ikke hvert noen gravide der på lenge og brått så var det 3 stk som har termin med kunn noen dagers mellomrom:)

OJ! Såppas! 

Back
Topp