Mai ble til juni

Sukkertøy

Glad i forumet
Mens termin sier 2 juni, tidlig ul sier 28 mai. Så er litt her også jeg :)
Får vel bedre svar på oul men siden jeg ligger så tett i mndskiftet vet man jo aldri når den lille ankommer verden :) dette blir barn nr 5 i familien, men mitt 3 og vårt første sammen :) har to gutter fra før på snart 9 og en på 10. Han har en datter på snart 10 og en sønn på 12.
Så her blir det leven! :D
Vi fikk beskjed etter 2 år med prøving at vi aldri på naturligvis ville få barn sammen.. men legen tok feil :) nå gleder vi oss hele familien til knøttet kommer :) har sagt det til barna nå nylig for de skjønte det var noe på gang når jeg har vært "syk" så lenge :) gleder meg til å følge med på dere alle sammen :)

Grattis og velkommen :) min termin varierer fra 28. Mai til 1. Juni, så jeg er i samme båt. Kikker litt på mai, men regner m jeg føder i juni. Spennende å se hva oul og tidlig ul i 12+4 sier :)

Mens termin sier 2 juni, tidlig ul sier 28 mai. Så er litt her også jeg :)
Får vel bedre svar på oul men siden jeg ligger så tett i mndskiftet vet man jo aldri når den lille ankommer verden :) dette blir barn nr 5 i familien, men mitt 3 og vårt første sammen :) har to gutter fra før på snart 9 og en på 10. Han har en datter på snart 10 og en sønn på 12.
Så her blir det leven! :D
Vi fikk beskjed etter 2 år med prøving at vi aldri på naturligvis ville få barn sammen.. men legen tok feil :) nå gleder vi oss hele familien til knøttet kommer :) har sagt det til barna nå nylig for de skjønte det var noe på gang når jeg har vært "syk" så lenge :) gleder meg til å følge med på dere alle sammen :)
Grattis og velkommen :) min termin varierer fra 28. Mai til 1. Juni, så jeg er i samme båt. Kikker litt på mai, men regner m jeg føder i juni. Spennende å se hva oul og tidlig ul i 12+4 sier :)

Gratulerer :)

Anbefaler dere å henge her siden det er mye mer gøy å være først ut enn sist :p

Gratulerer :)

Anbefaler dere å henge her siden det er mye mer gøy å være først ut enn sist :p

Hehe sant nok :p
Sønnen til mannen blir 13, 4 juni, så kan nesten banne på at knøttet kommer da :p men guttungen har sagt at det ville vært den beste gaven han noen gang kunne fått så vi får se ;) veldig glad for at en pre-teen er så engasjert og glad for babyen :)

Gratulerer så mye! Gøy med mange barn :)

Gratulerer så mye! Gøy med mange barn :)

Ja kommer fra en stor familie der hvor foreldrene mine hadde mange søsken, pappa hadde 11 søsken og mamma 5 :) men jeg er attpåklatt og vokst opp uten søsknene mine.. å det var ikke såå gøy :p jeg ser at barna har stor glede av hverandre og det er viktig for meg at de er fler :) selvom denne også blir en attpåklatt er iallefall alle barna under samme tak i mange år til fremover :) jeg var jo alene fra jeg ble født :)

Back
Topp