Mai barn i vente

x1xHåper

Andre møte med forumet
Hei er ny her.
Har termin 9 mai, foreløbig. Detter er mitt ja..... 8 sv. Men har bare en fødsel som har gått bra. Vært igjennom det meste ang sv.skap. Utenfor livmor(som sprakk),dødfødsel og sp.aborter.
Har vært på UL og det så bra ut til nå. Håper jeg får oppleve å få dette barnet. Har tro selv på at det går bra nå. Hyggelig med et forum som dette[:)]

Trist å høre at du har slitt så lenge, men håper at DETTE er den gangen det virkelig går bra![:D]
Klem til deg![:D]

snakk om erfaringer[&:]...erfaring man kunne vært foruten....[:(]da krysses alle lemmer for at det går bra denne gangen...[:)]klem

Tusen takk for velkomsten og lykkeønskninger. Får håpe ja at dette skal lykkes for den biologiske klokka er vel snart dalende for min del... 20 års jobbing for å få barn "tar på" gitt he he...[;)]

hei håper
vi har termin samme dag, jeg har selv vært ijænnom en graviditet utafor livmora som sprakk og en spontanabort.
noe som e grusomt..
Æ vil krysse fingrene før oss begge

Hei
Koselig å høre fra en med termin samme dag,ja vi får krysse alt vi har og satse på at alt går bra.. Jeg var på ul nr 2 for 1 uke siden og så hjertet slo og det var en lettelse. Skal på ny ul om 14 dager og håper den lille har vokst som den skal.[:)]

ja va d ikkje fantastisk å se å høre at d va liv?
va sjøl på ultralyd før ei uke sia. men ska ikkje på nån kontroll før 1.nov

God vi har muligheten til å komme på ultralyd[:)] er på kontroll hver 14 dag enten hos jordmor el fastlege + UL på sykehuset 1 el 2 ganger i mnd. Syns det er godt med tett oppfølging.. Er "litt" engstelig hele tiden nemlig[:D]

Back
Topp