Mai 2025

Jeg har fått litt rosa blod i dag (13dpo), er det normalt så lenge etter positiv test og implantasjon? Blir så redd for å miste! HCG var 85 11 dpo, så virket jo lovende
Vil bare si at jeg har hatt rosa utflod i begge mine ivf svangerskap som har gått bra❤️ ganske mye til tider og.

Vet noen når på dagen man får svar på HCG tatt på Rikshospitalet tidlig på morgenen? Og får man svar på hva man hadde i HCG og ikke bare om man hadde HCG?

Da har jeg vært på ultralyd igjen, og slimhinnen var klar med sine 8mm, samt 21mm follikkel. Setter gonasin ikveld (tilsvarer ovitrelle), og har fått time til innsett til mandag :Heartpink da hører jeg vel litt til i maigruppa enda, samtidig som juni :smiley-ashamed004

Da har jeg vært på ultralyd igjen, og slimhinnen var klar med sine 8mm, samt 21mm follikkel. Setter gonasin ikveld (tilsvarer ovitrelle), og har fått time til innsett til mandag :Heartpink da hører jeg vel litt til i maigruppa enda, samtidig som juni :smiley-ashamed004
Åh, fantastiske nyheter :Heartred Da fikk du full uttelling for å spørre om ny UL!! Veldig glad på dine vegne :Heartred

Vet noen når på dagen man får svar på HCG tatt på Rikshospitalet tidlig på morgenen? Og får man svar på hva man hadde i HCG og ikke bare om man hadde HCG?
Før 09:30 mår du ha tatt blodprøven. Så før du svar før kl.14 eller noe. Med hcg hvis det er positivt❤️

Så godt å høre❤️Spennende!!

Før 09:30 mår du ha tatt blodprøven. Så før du svar før kl.14 eller noe. Med hcg hvis det er positivt❤️
Ååå!! Leste et sted de ikke sa hva man hadde i hcg, og ble så frustrert, for er jo det jeg vil vite :hilarious: Men nå ble jeg veldig lettet! Tok du blodprøven forrige uke?

Det høres jo helt perfekt ut :hello2
Ja, det var jo helt etter boka :angelic:
Åh, fantastiske nyheter :Heartred Da fikk du full uttelling for å spørre om ny UL!! Veldig glad på dine vegne :Heartred
Ja det lønte seg jo virkelig, tusen takk :Heartpink
Så godt å høre❤️Spennende!!
Veldig :HeartpinkUvirkelig at det plutselig er helt sikkert at det skjer (så lenge det ikke plutselig skulle skje at ingen av de 5 blastoene ikke overlever tining da, men det er jo en helt sykt usannsynlighet :laughing002)

Back
Topp