Mai 2025

Jeg har fått svar på endometrietesten, den er negativ for endometritt men jeg har forhøyet nivå av nk-celler. Nå skal jeg få prøve litt medisiner for å se om det hjelper, så det blir faktisk innsett for meg på fredag! Starter med medisinene i dag. Skal ta 10 mg prednisolon og 4 tabletter plaquenil per dag.
@Hassel du kan oppdatere medisinene mine :)

Jeg har fått svar på endometrietesten, den er negativ for endometritt men jeg har forhøyet nivå av nk-celler. Nå skal jeg få prøve litt medisiner for å se om det hjelper, så det blir faktisk innsett for meg på fredag! Starter med medisinene i dag. Skal ta 10 mg prednisolon og 4 tabletter plaquenil per dag.
Oi, så spennende! Kanskje dette gjør susen :Heartpink krysser fingrene for det :hello2

Oi! Tenk om dette kommer til å gjøre susen for deg!!:Heartred

Jeg har også fått tilbakemelding. Av de 10 eggene som kom ut var 7 modne, og 6 ble befruktet. Så da blir det spennende å følge med de neste dagene. Jeg skal ha totalfrys denne gangen, og håper på en blasto iallfall. Hadde vært helt fantastisk hvis det ble flere, men ingen forhåpninger…

Fikset :love017
Jeg har også fått tilbakemelding. Av de 10 eggene som kom ut var 7 modne, og 6 ble befruktet. Så da blir det spennende å følge med de neste dagene. Jeg skal ha totalfrys denne gangen, og håper på en blasto iallfall. Hadde vært helt fantastisk hvis det ble flere, men ingen forhåpninger…
6 gode sjanser, det er jo kjempebra! Krysser fingrene for minst én fin blasto :Heartred

En liten oppdatering fra meg også, har visst ikke oppdatert noe her siden de dårlige nyhetene på dag 3. Da var det 9 embryoer fremdeles med i gamet, men mye fragmentering. De med mest fragmentering klarte seg som forventet ikke, men flere enn det så ut som på dag 3 klarte å rydde opp i fragmenteringen. I går på dag 5 fikk vi vite at de hadde fryst ned to fine 4BB blastoer til oss, og i dag kom nyheten om at to etternølere klarte å bli 5BB blastoer i dag på dag 6. Så det endte altså langt bedre enn det så ut på lørdag, med fire blastoer av nokså god kvalitet på frys :Heartred:Heartred:Heartred:Heartred Jeg fikk også mensen (eller avbruddsblødning, som det vel teknisk sett er) i dag, så da krysser jeg fingrene for at denne syklusen ikke blir megalang - pausesyklus etter Gonapeptyl som trigger er visst ofte det. Håper på under 40 dager, som er det som må til for å rekke innsett før sommerstengt klinikk.

Det er jo kjempebra!!! 6 fine som fortsatt er med, jeg krysser alt jeg har :Heartred

Å, det er jo helt perfekt!!! Det er dette som blir forsøket, jeg føler det på meg :love017

Last edited:
Ønsker å bli med her:

- LilleSpire23 - 31 år- b1- forsøk 1, uttak 1 - Haukeland - Gonal F, Fyrmadel, Ovitrelle, Cycglogest

Hadde uttak av 10 egg, der 9 har klart seg til dag 3. ferskInnsett på dag 2. Venter på svar på hvor mange som kommer på frys

Ønsker å bli med her:

- LilleSpire23 - 31 år- b1- forsøk 1, uttak 1 - Haukeland - Gonal F, Fyrmadel, Ovitrelle, Cycglogest

Hadde uttak av 10 egg, der 9 har klart seg til dag 3. ferskInnsett på dag 2. Venter på svar på hvor mange som kommer på frys
Så spennende! Hvordan gikk uttaket og innsettet ditt? :happy: Jeg syns det var en smule kaotisk på Haukeland i forrige uke hehe

Så spennende! Hvordan gikk uttaket og innsettet ditt? :happy: Jeg syns det var en smule kaotisk på Haukeland i forrige uke hehe
Litt kaotisk i administrasjonen ja, fikk innsettet mitt fremskyndet til søndag og hadde uttak fredag. Uttak og innsett gikk på oppsatt tidspunkt og følte det gikk veldig bra da ☺️ hvordan gikk det med deg?

Hei @Skogsjente hvor lang tid etter testen fikk du svar? Jeg har ventet i snart 6 uker…

Litt kaotisk i administrasjonen ja, fikk innsettet mitt fremskyndet til søndag og hadde uttak fredag. Uttak og innsett gikk på oppsatt tidspunkt og følte det gikk veldig bra da ☺️ hvordan gikk det med deg?
Så kjekt at det gikk veldig bra! Spennende med rugeperiode nå, glad det er mai og mye som skjer så dagene går raskere :smiley-bounce012

Jeg syns det var en del vondere enn jeg forventet. Var første uttak, så man vet jo ikke helt hva man går til hehe.

Ble det noen på frys på deg @Eplemos337? :Heartred
Ble fem på frys, veldig fornøyd med å slippe nytt uttak med det første :happy::Heartpink

Blir det innsett på deg Hassel i juni?

Så kjekt at det gikk veldig bra! Spennende med rugeperiode nå, glad det er mai og mye som skjer så dagene går raskere :smiley-bounce012

Jeg syns det var en del vondere enn jeg forventet. Var første uttak, så man vet jo ikke helt hva man går til hehe.

Ble fem på frys, veldig fornøyd med å slippe nytt uttak med det første :happy::Heartpink

Blir det innsett på deg Hassel i juni?
Wow, fantastisk med fem på frys :love017 Vi kan rekke innsett sent i juni/tidlig i juli hvis ikke syklusen min nå blir altfor lang, det kommer helt an på hvordan den oppfører seg nå etter stimuleringen. Så må bare krysse fingrene for ganske normal syklus og innsett før sommerstengt klinikk :Heartred

Back
Topp