Mai 2025

Jeg skal igang over sommeren igjen med søskenforsøk og riksen er med på å kopiere det vi gjorde i Danmark til punkt å prikke så da satser vi på at det går bra :D
Så bra! Der høres jo ut som de fant en perfekt oppskrift for deg. Håper den virker like bra i andre omgang!! Tenk om gullegget ble med ut denne gangen. Det hadde vært magisk :love017

Da var egguttaket ferdig. Og det var ingen tomme follikler. Egg i alle 4. 100% uttelling. Noe som også gjør at dette blir det beste egguttaket mitt så langt. Nå må alt krysses som krysses kan for at noen blir befruktet og lever helt til fredag. Blir icsi denne gangen også. I dag skal jeg bare glede meg over 4 egg ut. Er litt sånn tullete glad :laughing002
Gratulerer! Det var gode nyheter

Det gikk veldig bra idag! Ingen tomme follikler, så jeg fikk ut 10 egg!!! Noe som til og med legen og sykepleieren synes var fantastisk med tanke på at jeg snart blir 43 år:hilarious:

Jeg har ingen forventning om at alle er befruktet, håper på fire og alt annet er bonus. Jeg tror absolutt at ikke alle er modne, da det var litt ujevn vekst. Men jeg er litt som deg- idag er en BRA dag og jeg skal bare nyte det!

Egguttaket var også betydelig bedre idag. Følte meg rolig hele dagen, ingen smerter hverken under uttaket eller etterpå. Jeg har til og med vært på jobb! Føler meg veldig zen:joyful:
Gratulerer, så gøy å høre!! :love017 :Heartred

Det gikk veldig bra idag! Ingen tomme follikler, så jeg fikk ut 10 egg!!! Noe som til og med legen og sykepleieren synes var fantastisk med tanke på at jeg snart blir 43 år:hilarious:

Jeg har ingen forventning om at alle er befruktet, håper på fire og alt annet er bonus. Jeg tror absolutt at ikke alle er modne, da det var litt ujevn vekst. Men jeg er litt som deg- idag er en BRA dag og jeg skal bare nyte det!

Egguttaket var også betydelig bedre idag. Følte meg rolig hele dagen, ingen smerter hverken under uttaket eller etterpå. Jeg har til og med vært på jobb! Føler meg veldig zen:joyful:
Det er fantastiske resultater! Heier på deg

Endelig syklusstart! Mensen har var 5 dager forsinket, så nå ble alle planen forskjøvet. Likeså greit å unngå uttak på 17. mai, så har troen på det var for det beste. Så nå blir det UL i morgen og mest sannsynlig oppstart med Menopur i morgen kveld. Grugleder meg til å prøve en siste gang (etter nesten et års pause)❣️

Da var egguttaket ferdig. Og det var ingen tomme follikler. Egg i alle 4. 100% uttelling. Noe som også gjør at dette blir det beste egguttaket mitt så langt. Nå må alt krysses som krysses kan for at noen blir befruktet og lever helt til fredag. Blir icsi denne gangen også. I dag skal jeg bare glede meg over 4 egg ut. Er litt sånn tullete glad :laughing002
Såååå herlig! Krysser alt som krysses kan

Er det sant??? Det er fantastisk!!! Utrolig god prosent uttelling på Medicus i dag :laughing002
Fy søren! Jeg håper så inderlig at dette er selve gullforsøket for deg!!!!:Heartpink
Ja! Skikkelig bra uttelling hos Medicus idag, altså! Jeg håper så veldig dette er forsøket hvor alt går veien - men det er jo litt skummelt å håpe for mye. En dag av gangen- jeg prøver å ikke tenke lenger frem enn det. Jeg fikk en skikkelig nedtur forrige uttak hvor kun 1 av 6 ble befruktet, så jeg prøver å forberede meg på at det kan gå den veien.

Likevel, tenk om dette forsøket virkelig fungerer for oss begge! Det hadde vært fantastisk!

Jeg skal igang over sommeren igjen med søskenforsøk og riksen er med på å kopiere det vi gjorde i Danmark til punkt å prikke så da satser vi på at det går bra :D
Så spennende at du skal i gang igjen! Din historie er en av de som gir meg håp :Heartred

Så gode nyheter❤️Heier på deg!!

Da ser det ut til at jeg ikke lenger hører til på mai-gruppa..
Cd 31, syklusen tydelig fortsatt preget fra april. Har vanligvis 24-28 dagers syklus. Hadde håpet det startet for fullt idag, da jeg har hatt bittelitt spotting/blødning i et par dager, men ser ut til at det er full stopp igjen:rolleyes:
Så da blir det vel innsett absolutt tidligst første uka i juni, så lenge blødningen snart starter :shy:

Da er det kommet oppdatering fra embryolog. Av de 4 eggene var 3 modne. Og alle de 3 er korrekt befruktet. Da kan vi hake av første hinder, og håpe de (eller hvertfall ett) holder hele veien fram til mål :Heartpink
Åh, så gode nyheter! Hurra :Heartred

Da ser det ut til at jeg ikke lenger hører til på mai-gruppa..
Cd 31, syklusen tydelig fortsatt preget fra april. Har vanligvis 24-28 dagers syklus. Hadde håpet det startet for fullt idag, da jeg har hatt bittelitt spotting/blødning i et par dager, men ser ut til at det er full stopp igjen:rolleyes:
Så da blir det vel innsett absolutt tidligst første uka i juni, så lenge blødningen snart starter :shy:
Uff, så kjedelig å vente altså. Håper mensen kommer snart. Setter deg på videre til juni :Heartred
CD2 og oppstart av Menopur i kveld. Kan flyttes til stimulering.

Skuffende få follikler på UL, men jeg trenger bare 1 god, så er det bonus om stimuleringen kan gi flere.
Lykke til med oppstart, håper det tilkommer noen flere fine follikler :Heartred Satt deg på stimulerer.

Back
Topp