Mai 2025

da gar jeg fått time til innsett: 14.05!

Håper på at tredje gangen blir suksess!
Dette er 2. fryseinnsett i naturlig syklus - blir siste innsett før vi har et uttak igjen, så neste blir isåfall ferskinsett etter uttak
Gøy at du også har denne uka! Nå begynner vi å bli en god gjeng som har innsett denne uken :joyful:

Da var egguttaket ferdig. Og det var ingen tomme follikler. Egg i alle 4. 100% uttelling. Noe som også gjør at dette blir det beste egguttaket mitt så langt. Nå må alt krysses som krysses kan for at noen blir befruktet og lever helt til fredag. Blir icsi denne gangen også. I dag skal jeg bare glede meg over 4 egg ut. Er litt sånn tullete glad :laughing002
Så fantastisk!!! Krysser alt :Heartred

Da var egguttaket ferdig. Og det var ingen tomme follikler. Egg i alle 4. 100% uttelling. Noe som også gjør at dette blir det beste egguttaket mitt så langt. Nå må alt krysses som krysses kan for at noen blir befruktet og lever helt til fredag. Blir icsi denne gangen også. I dag skal jeg bare glede meg over 4 egg ut. Er litt sånn tullete glad :laughing002
Så fantastisk, gratulerer!! Tenker du å teste ut ovitrelle, siden du har dobbel dobbel?

@Skogsjente og hva med deg? Skal du teste den ut først, for å se om den øker?

@Skogsjente og hva med deg? Skal du teste den ut først, for å se om den øker?
Tidligere har jeg pleid å gjort det. Da har jeg testet fra 7/8 dpo for å følge med. Men jeg blir så opphengt i det, og det krever så mye å se den gå opp og ned (det er jo naturlige svingninger fra urin til urin), så jeg tror jeg vil vente litt lengre med å teste denne gangen. Kanskje 12/13dpo :)

Tidligere har jeg pleid å gjort det. Da har jeg testet fra 7/8 dpo for å følge med. Men jeg blir så opphengt i det, og det krever så mye å se den gå opp og ned (det er jo naturlige svingninger fra urin til urin), så jeg tror jeg vil vente litt lengre med å teste denne gangen. Kanskje 12/13dpo :)
Ja skjønner. Jeg også synes det er veldig altoppslukende å teste etter ovitrelle, og får ofte skyggestreker til sånn 12dpo, så burde kanskje vente med å teste jeg også..

Det var godt å høre❤️Krysser alt for deg nå❤️

Ja, Oslo. Jeg skal ha totalfrys uansett denne runden, så det er vel ikke sjans for overstimulering her heller! Det blir en nervepirrende uke uansett…. Håper det blir iallfall 1 blasto… Men samtidig, alt kan skje. Plutselig sitter man igjen med ingenting. Jeg er håpefull, samtidig som jeg prøver å ikke ha noen forventninger. Det går litt så som så.
Hvordan gikk det med deg i dag? :happy:

Så fantastisk godt å høre!! Krysser alle fingre og tær for god utvikling videre :love017 :Heartred

HURRA! :Heartred Åh, nå ble jeg glad!
Gratulerer!! Best tenkelige utfallet dette! :Heartpink :gen014
Det var godt å høre❤️Krysser alt for deg nå❤️
Takk:Heartpink jeg er fremdeles litt satt ut. Tidligere har minst 50% av de få eggposene mine vært tomme, så håpet, men var ikke forberedt på 4. Kan selvsagt få en midt i fleisen i morra ver at ingen er befruktet. Men i dag er en god dag! Kjenner mer ubehag i magen i dag enn jeg har gjort etter uttak tidligere. Men det går seg til, og hvis det er «prisen» for fler egg tar jeg den med glede :laughing002 kanskje der var dobbelt Ovitrelle som gjorde susen :bookworm:

Hvordan gikk det med deg i dag? :happy:
Det gikk veldig bra idag! Ingen tomme follikler, så jeg fikk ut 10 egg!!! Noe som til og med legen og sykepleieren synes var fantastisk med tanke på at jeg snart blir 43 år:hilarious:

Jeg har ingen forventning om at alle er befruktet, håper på fire og alt annet er bonus. Jeg tror absolutt at ikke alle er modne, da det var litt ujevn vekst. Men jeg er litt som deg- idag er en BRA dag og jeg skal bare nyte det!

Egguttaket var også betydelig bedre idag. Følte meg rolig hele dagen, ingen smerter hverken under uttaket eller etterpå. Jeg har til og med vært på jobb! Føler meg veldig zen:joyful:

Hei @Overtenker40 , kan jeg spørre hva du har gjort annerledes denne gangen? Glad for å høre at resultatet ditt er bedre denne gangen! ❤️
Det var en del småjusteringer. Letrozol 5mg cd2-6 var likt som sist, men startet med Pergoveris CD3 i stedet for CD4. Dosen var økt fra 225 iu til 300 iu. Startet Fyremadel CD5 i stedet for CD6. Har tidligere brukt dobbel trigger med 250mcg Ovitrelle og 2 stk Gonapeptyl. Men legen ombestemte seg på ultralydtimen og ville jeg skulle sett 2 Ovitrelle også (altså 500mcg). Dette var for å forsøke å unngå tomme eggposer. Og det kan jo hende der var der som gjorde susen. Jeg har såpass lav AMH at overstimulering er ingen fare for min del, så derfor turte han å dra på litt med triggeren. Når man ha lav AMH og få eggposer så er det innmari stor forskjell på egg i 100% av posene versus 50% av posene som det her vært før :happy:

Det gikk veldig bra idag! Ingen tomme follikler, så jeg fikk ut 10 egg!!! Noe som til og med legen og sykepleieren synes var fantastisk med tanke på at jeg snart blir 43 år:hilarious:

Jeg har ingen forventning om at alle er befruktet, håper på fire og alt annet er bonus. Jeg tror absolutt at ikke alle er modne, da det var litt ujevn vekst. Men jeg er litt som deg- idag er en BRA dag og jeg skal bare nyte det!

Egguttaket var også betydelig bedre idag. Følte meg rolig hele dagen, ingen smerter hverken under uttaket eller etterpå. Jeg har til og med vært på jobb! Føler meg veldig zen:joyful:
Er det sant??? Det er fantastisk!!! Utrolig god prosent uttelling på Medicus i dag :laughing002
Fy søren! Jeg håper så inderlig at dette er selve gullforsøket for deg!!!!:Heartpink

Takk:Heartpink jeg er fremdeles litt satt ut. Tidligere har minst 50% av de få eggposene mine vært tomme, så håpet, men var ikke forberedt på 4. Kan selvsagt få en midt i fleisen i morra ver at ingen er befruktet. Men i dag er en god dag! Kjenner mer ubehag i magen i dag enn jeg har gjort etter uttak tidligere. Men det går seg til, og hvis det er «prisen» for fler egg tar jeg den med glede :laughing002 kanskje der var dobbelt Ovitrelle som gjorde susen :bookworm:
jeg hadde en enormt god respons på 2 ovitrelle og gonapeptyl:) gikk fra kun umodent/mye tomme eggposer og ingen til innsett til 12 egg ut og 5 blastoer! <3

jeg hadde en enormt god respons på 2 ovitrelle og gonapeptyl:) gikk fra kun umodent/mye tomme eggposer og ingen til innsett til 12 egg ut og 5 blastoer! <3
Det var skikkelig gøy å høre:Heartpink
Tenker at det hvertfall ikke er noen grunn til å ikke bruke samme triggeren ved et evt neste forsøk:happy:

Det var skikkelig gøy å høre:Heartpink
Tenker at det hvertfall ikke er noen grunn til å ikke bruke samme triggeren ved et evt neste forsøk:happy:
Jeg skal igang over sommeren igjen med søskenforsøk og riksen er med på å kopiere det vi gjorde i Danmark til punkt å prikke så da satser vi på at det går bra :D

Back
Topp