Tatt 2 av begge.Eller misforstod jeg nå og det er gonapeptyl du har tatt to av og bare en ovitrielle?
Tror jeg tester daglig. Rett og slett fordi det er morsommere

Nerden i meg ble nysgjerrig og regner litt på halveringstiden til Ovitrelle. Den er. 30 timer. Også lå man regne med noe biologisk ulikhet på hvor raskt en kropp bryter ned medikamenter. Men i teorien tester man positivt etter Ovitrelle ca 1,5 døgn lenger med 500mcg versus 250mcg. Så en kropp som omsetter Ovitrelle etter gjennomsnittlig halveringstid vil etter 500mcg bruke 8,75 døgn på å nå et nivå på 3.9 mcg hcg. Også vet vi jo at halveringen går saktere jo lavere dosen blir, så hvis man legger på noen dager så kan man anta at man tester positivt i rundt 12 dager. Hadde vært utrolig interessant å tatt en HCG blodprøve i morgen før uttak. Da får man jo et inntrykk hva hvor raskt kroppen omsetter det i denne runden. Har inntrykk å at det varierer litt fra syklus til syklus. Tester negativ 8 og 10 dager etter tidligere. Men da 250mcg, så innstiller meg på rundt 12 - 14 dager for å dra på litt

Men det gjør jo det selvfølgelig. Veldig glad for at det var helg da!

Åh, nå ble jeg glad!