Spennende! Jeg hadde iui 3. Mai og har også testdag 17. MaiWee da har jeg fått satt inn embryoSå blir noen nervepirrende dager frem til test dag 17 mai
God helg til dere alle <3
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Spennende! Jeg hadde iui 3. Mai og har også testdag 17. MaiWee da har jeg fått satt inn embryoSå blir noen nervepirrende dager frem til test dag 17 mai
God helg til dere alle <3
Det er jo en gladnyhet!! Masse lykke tilUltralyd unnagjort. Var litt bedre enn sist. 3 follikler på høyre og 1 på venstre. De på høyre måler 14,14 og 16mm, mens den på venstre var bare 12mm. Jeg skal sette trigger allerede i morgen. Og uttak blir mandag. På cd10. Skal denne gangen sette 2 Ovitrelle og 2 gonapeptyl. For å prøve å unngå «tomme» eggposer. Tidligere har jeg jo opplevd at 50% har vært tomme. Så får vi se. Også denne gangen gikk det litt fortere i svingene enn hodet mitt var forberedt på. Men kroppen reagerer ganske bra på stimuleringen da hvertfall.
Nøyaktig samme skjedde hos meg idagHelt negativ eggløsningstest fremdeles, men UL viste at folikklen var 20mm, så jeg skal sette ovitrelle i kveld og får innsett 16. mai![]()

Er det sant!! Så utrolig gøy, når klokka skal du ta ovitrelle? Jeg skal sette ovitrelle 22 i dag og ha innsett 12.30 fredag. Men synes du det er rart vi ikke har fått positiv test? Jeg stusset litt over at min test var så svak når jeg har 20mm folikkel, men tror jo jeg har pcos, så kanskje derfor.Nøyaktig samme skjedde hos meg idag
Negativ EL-test, follikel på 20 mm. Skal også sette ovitrelle ikveld og innsett fredag 16.
Haha her var det mye likt![]()

Haha, ja det var utrolig likt på ossEr det sant!! Så utrolig gøy, når klokka skal du ta ovitrelle? Jeg skal sette ovitrelle 22 i dag og ha innsett 12.30 fredag. Men synes du det er rart vi ikke har fått positiv test? Jeg stusset litt over at min test var så svak når jeg har 20mm folikkel, men tror jo jeg har pcos, så kanskje derfor.
Og hvordan feirer du 17. mai nå? Jeg overtenker så, så redd for å ødelegge for graviditet ved å farte for mye den dagen![]()

Men innsettet mitt er kl 14 da!

Ja okei så bra, da er det ikke noe galt. Har du fått ovitrelle hver gang? Når begynner du på progesteron? Jeg begynner i morgen, og stresser litt for om det er for kjapt. Vet du om det kan hindre at egget slipper?Haha, ja det var utrolig likt på oss
Jeg synes ikke det er rart at EL-test er negativ. Jeg har jo vært gjennom flere runder før, og vet at min kropp gir positiv EL test når follikel er 22-23 mm. Er nok det samme for deg!
Så morsomt! Det blir veldig spennendeJeg skal også sette ovitrelle kl 22. Er det muligMen innsettet mitt er kl 14 da!
Okei så godt å høre. Jeg blir så nervøs for å gjøre noe galt, og kan fort tenke at «nå har jeg gått mye og blitt sliten i ryggen, nå støter sikkert kroppen vekk embryo pga det», men funker kanskje ikke sånn.Blir en helt vanlig 17 mai, jeg lever helt som normalt, bare minus alkohol![]()
Veldig gøy å følge deg ogsåBlir gøy å følge deg denne gangen når alt er likt![]()

). Innsett på dag 4 denne gangen siden dag 5 er lørdag. Hvis det blir noe å sette inn da vel og merke. Skal sette Prolutex fra mandag kveld. Cyclogest fra tirsdag, og prednisolon og albyl-e fra fredag. Så egentlig handlemåte annerledes fra forrige runde. Også med at jeg skal ha Fyremadel to ganger daglig i dag og i morgen, samt 2 stk gonapeptyl og 2 stk Ovitrelle i morgen kveld. Kjenner jeg er veldig spent!Ææ så spennende!! Nå er vi jo en gjengSnakket med sykepleier på klinikken nå. Så da er planen for neste uke klar. Uttak på mandag, og innsett på fredag (på meg også @Gravid @Skogsjente). Innsett på dag 4 denne gangene siden dag 5 er lørdag. Hvis det blir noe å sette inn da vel og merke. Skal sette Prolutex fra mandag kveld. Cyclogest fra tirsdag, og prednisolon og albyl-e fra fredag. Så egentlig handlemåte annerledes fra forrige runde. Også med at jeg skal ha Fyremadel to ganger daglig i dag og i morgen, samt 2 stk gonapeptyl og 2 stk Ovitrelle i morgen kveld. Kjenner jeg er veldig spent!
starter du på prednisolon og albyl-E på fredag om en uke? Jeg har fått det av gyn, men husker ikke når jeg skulle begynne, så vurderte å begynne i morgen, men mulig det er for tidlig da?Jeg skal begynne på dagen for innsett. Men tror det gjøres litt ulikt. Send en mld å sjekk nå du skal? Neste uke blir en slitsom uke. Dagene mellom uttak og evt insett er så intense.Ææ så spennende!! Nå er vi jo en gjengstarter du på prednisolon og albyl-E på fredag om en uke? Jeg har fått det av gyn, men husker ikke når jeg skulle begynne, så vurderte å begynne i morgen, men mulig det er for tidlig da?
Nei, er nok ikke noe galt! Egget slipper jo ikke på 20 mm, så LH toppen kommer når egget er litt størreJa okei så bra, da er det ikke noe galt. Har du fått ovitrelle hver gang? Når begynner du på progesteron? Jeg begynner i morgen, og stresser litt for om det er for kjapt. Vet du om det kan hindre at egget slipper?
Såpass tåler embryoet, det ligger trygt og godt i livmor. Mange sier at det er positivt med litt bevegelse for å øke sjansene for at det fester segOkei så godt å høre. Jeg blir så nervøs for å gjøre noe galt, og kan fort tenke at «nå har jeg gått mye og blitt sliten i ryggen, nå støter sikkert kroppen vekk embryo pga det», men funker kanskje ikke sånn.
Veldig gøy å følge deg også![]()

Sender klemmer. Håper på et bra uttak i førsteomgang for deg og at det blir blasto(er)Neste uke blir en slitsom uke. Dagene mellom uttak og evt insett er så intense.

Skal heie spent fra sidelinjen!Ja burde sende en meld og høre. Uff ja det kan jeg se for meg..Jeg skal begynne på dagen for innsett. Men tror det gjøres litt ulikt. Send en mld å sjekk nå du skal? Neste uke blir en slitsom uke. Dagene mellom uttak og evt insett er så intense.
Tusen takk for svar, skjønner! Ja jeg tror jeg bare venter litt med progesteron selv, synes det er alt for tidlig nå, redd det klusser.Nei, er nok ikke noe galt! Egget slipper jo ikke på 20 mm, så LH toppen kommer når egget er litt størreHar tatt ovitrelle 2 ganger (ferskforsøk og fryseforsøk) og 3 fryseforsøk uten ovitrelle. De gangene jeg har fått ovitrelle på fryseforsøk har vært på fredager for å unngå avbrutt pga helgestengt. Jeg skal begynne på cyclogest på onsdag morgen. Har ikke svaret på spørsmålet dessverre, men kanskje noen andre her vet?
Åå okei så bra, jeg blir jo helt stressaSåpass tåler embryoet, det ligger trygt og godt i livmor. Mange sier at det er positivt med litt bevegelse for å øke sjansene for at det fester seg![]()

Så bra! Spennende dager i vente. Masse lykke tilUltralyd unnagjort. Var litt bedre enn sist. 3 follikler på høyre og 1 på venstre. De på høyre måler 14,14 og 16mm, mens den på venstre var bare 12mm. Jeg skal sette trigger allerede i morgen. Og uttak blir mandag. På cd10. Skal denne gangen sette 2 Ovitrelle og 2 gonapeptyl. For å prøve å unngå «tomme» eggposer. Tidligere har jeg jo opplevd at 50% har vært tomme. Så får vi se. Også denne gangen gikk det litt fortere i svingene enn hodet mitt var forberedt på. Men kroppen reagerer ganske bra på stimuleringen da hvertfall.
Tusen takkSå bra! Spennende dager i vente. Masse lykke til![]()
alle gode ting er tre, velger jeg å tenke 
Takk. Det hadde vært fantastiskSender klemmer. Håper på et bra uttak i førsteomgang for deg og at det blir blasto(er)![]()