Jeg satte også Gonapeptyl i går, og innen 2 timer begynte det å strekke, stikke og murre noe veldig og jeg måtte ligge i en bestemt stilling med tre puter for å få sove. Det skyldes visstnok at alle eggene begynte siste modning samtidig, men det var heftig! Føler meg ganske tung i magen i dag også og har fått beskjed om å ta det veldig rolig pga. størrelsen på eggstokkene. Hvordan føler du deg i dag?
Gøy at vi følger hverandre så paralleltJeg er veldig spent på uttak ja, gruer meg en del. Mest til den psykiske biten, mange follikler betyr jo ikke nødvendigvis mange/modne egg og jeg er redd for å bli skuffet. Men også fysisk. Blir godt å få den neste uken overstått og vite sikkert hva vi får på frys.
Oioi det hørtes vondt og ubehagelig ut! Heldigvis ikke lenge igjen nå, blir nok ikke mindre ubehagelig frem til uttak i morgen. Kjenner meg også tung i magen og ganske trøtt. Ikke særlig vondt heldigvis.
Ja enig der. Vi må mest sannsynlig ha ICSI pga mannlig faktor, er derfor ganske bekymret for at det ikke blir noen på frys. Det hadde blitt veldig skuffende å få gjennom mange uker av dette uten noe resultat. Er også veldig spent på hvor dårlig man blir etterpå, noen virker å bare sprette tilbake på jobb med en gang og noen er sykemeldt i 2 uker

Jeg er veldig spent på uttak ja, gruer meg en del. Mest til den psykiske biten, mange follikler betyr jo ikke nødvendigvis mange/modne egg og jeg er redd for å bli skuffet. Men også fysisk. Blir godt å få den neste uken overstått og vite sikkert hva vi får på frys.