Mai 2025

Hassel

Glad i forumet
Tilgangsansvarlig
Assistert-jentene
☀️Påskeliljene 2026☀️
Tenkte det begynte å bli på tide med en tråd for mai, ser vi er noen fra april-gruppa som ender opp videre her og det er sikkert andre som skal i gang snart også?

Legg inn info som følger:
Brukernavn - Alder - Barn man prøver på - Klinikk - Forsøk nr - Medisiner - ca. dato oppstart/innsett

Edit: Tag meg helst i innlegget når dere ønsker at jeg oppdaterer listen, enten dere skal legges til eller flyttes. Vi har blitt mange her inne nå, så blir fort mye å følge med på :)

Venter på oppstart

- Harelabb - 28år - Barn1 - st.olavs - Forsøk nr 1 - ingen medisiner foreløpig - henvisning sendt st.olavs i april

- Håp1 - 31 - B1 - Privat - IVF #1 - Pergoveris ++ - oppstart midten av mai

- Tullevilla - 37 - B1 - Ullevål - forsøk 1

- En_gang_kanskje - 38 - B1 - Haukeland - Forsøk nr 1 - Ingen Medisiner enda - venter på oppstart

Stimulerer

- Le@ - B1 - aleris Oslo- pergoveris, fyremadel, utrogestan - 4. forsøk

Ruger

- Lilje88 - 36 år - Barn 1 - Ullevål - IVF 1 - Gonal F, Fyrdamel, Ovitrelle og Cyclogest - innsett (3 dagers) 22 mai

- Morellakris - 38 - B2 - Porsgrunn - IVF#1, FER#3 - Cyclogest - innsett uke 21/22

- HappyMom86 - 39 - B1 med ny mann - Medicus - ED, innsett #2 - Ovitrelle, Cyclogest og Albyl-e - Innsett siste uka i mai

Totalfrys

- Hassel - 28 - B1 - Medicus Oslo - IVF #1 (sæddonasjon) - Rekovelle, Fyremadel, Ovitrelle, Cyclogest - oppstart stimulering 26. april

- Daisybloom- 42 år- b1- forsøk 6, uttak 5- Medicus- progynova prepping, Meriofert, Fyrmadel, Ovitrelle, Cycglogest

- Overtenker40 - 40 - B2 - Medicus Oslo - IVF#3 - Letrozol, Pergoveris, Ovitrelle, Gonapeptyl, Prolutex og Cyclogest - oppstart stimulering ca. 2. uka i mai

Avbrutt

- Sara9921 - 29 år - B1 - IVF #2 - Pregoveris, Fyremadel , Gonapeptyl, Utrogestan - oppstart uke 17

- Otilde - 42 - solomamma - B2 - CFC - IVF4 - Menopur m.fl. - oppstart medio mai

Gravid

- Chansey - 38 år - B1 - Ullevåll - Forsøk #2

- EllyPrøver - 34 år - b1 - Hausken - innsett nr. 5 - cyclogest&prolutex

- Adele_ - 34 - B1 - Porsgrunn - #2, mest sannsynlig ICSI - Rekovelle - Oppstart ca 17.mai

- Eplemos337 - 33 - B1 - Haukeland (Bergen) -IVF/trolig ICSI #1- Gonal, Fyremadel, Ovitrelle, Utrogestan- oppstart stimulering uke 16

- LilleSpire23 - 31 år- b1- forsøk 1, uttak 1 - Haukeland - Gonal F, Fyrmadel, Ovitrelle, Cycglogest

- Anneprøver - 27 - 1 - Klinikk hausken - Forsøk nr 3 - usikkert - ca. dato oppstart 13.05

- Gravid - 26 - B2 (B1 døde i magen) - OUS - FET#1 av IVF#1 - letrozol(kanskje), prednisolon, albyl-e, cyclogest - innsett ca. 19. mai

- Norri - 34 år - B2 - UNN - IVF#3 - prednisolon, albyl-e, rekovelle, Ganirelix, Ovitrelle, utrogestan - ca. oppstart stimulering uke 19/20

Ikke gravid

- Annki88 - 37 år - B2 - Porsgrunn - IVF#1 og innsett #2 fryseforsøk

- Noldus - 33 år - Barn 2 - CFC - Forsøk nr 1 - Tamoxifen og ovitrelle - inseminering rundt 05.05, første syklusdag var 21.04

- Håperpå2025-34-B2- privat- #IVF 2 #6 innsett med pergoveris/prednisolon/utrogestan/l-arginin og D-vitamin (noe sånt).

- Skogsjente - 30 år - B1 - Porsgrunn - ICSI #1, fryseforsøk (innsett #6) - cyclogest, albyl-e, prednisolon, plaquenil - forventet innsett uke 20

Videre til juni

- Angeldust - 34 - B2 - Porsgrunn - fryseforsøk #1 etter totalfrys - naturlig syklus - slutten av mai/starten av juni

- IvfPernille - 31år - B2 - UNN - 1.uttak, 2.innsett - forventet innsett uke 20/21

- Museline - 33 - B1 - hus - #2 - pergoveris, fyremadel, utrogestan - ca. oppstart 20.mai

Last edited:
Så flott du lager tråd :hello2

Overtenker40 - 40 - B2 - Medicus Oslo - IVF#3 - Letrozol, Pergoveris, Ovitrelle, Gonapeptyl, Prolutex og Cyclogest - oppstart stimulering ca. 2. uka i mai.
Spennende! Dere prøver på egenhånd også nå denne måneden, stemmer ikke det? :love017

Spennende! Dere prøver på egenhånd også nå denne måneden, stemmer ikke det? :love017
Ja, det stemmer. Ingenting som heter «pausesyklus» når man har passert 40 her i gården. Tenk om det ene gode egget jeg evt har igjen slipper den mnd :laughing002 så vi prøver på «gamlemåten» denne syklusen. Men har jo prøvd det så mange mange mnd før, så har lite tro på at det funker nå heller.

Ja, det stemmer. Ingenting som heter «pausesyklus» når man har passert 40 her i gården. Tenk om det ene gode egget jeg evt har igjen slipper den mnd :laughing002 så vi prøver på «gamlemåten» denne syklusen. Men har jo prøvd det så mange mange mnd før, så har lite tro på at det funker nå heller.
Nei, klart dere må gi det et forsøk! Skulle gjerne gjort det selv også, men det vil nok gi lite resultater dessverre :laughing002

Så flink som ordner gruppe :love017

Gravid - 26 - B2 (B1 døde i magen) - OUS - FET#1 av IVF#1 - letrozol(kanskje), prednisolon, albyl-e, cyclogest - innsett ca. 19. mai
Så trist med babyen. Masse lykke til dette forsøket❤️

Herlig at du har ordnet mai-gruppe,takk! :love7

Er ikke helt sikker på om det blir innsett på meg enda i mai, siden jeg venter på svar på endometrietesten. Men skriver meg på her uansett!

Skogsjente - 30 år - B1 - Porsgrunn - ICSI #1, fryseforsøk (innsett #6) cyclogest og albyl-e, forventet innsett uke 20

Jeg håper på nytt uttak i mai :smiley-angelic001 Usikker på medisinene, men blir vel kanskje noe sånn.

Norri - 34 år - B2 - UNN - IVF#3 - prednisolon, albyl-e, rekovelle, Ganirelix, Ovitrelle, utrogestan - ca. oppstart stimulering uke 19/20.

Jeg hiver meg med her jeg. Takk for at du ordnet tråd for oss Hassel. Tøft gjort å ta på seg oppgaven på ditt første forsøk. Håper sånn for deg at det blir bra og eneste runden som trengs. ❤️

HappyMom86 - 39 - B1 med ny mann - Medicus - ED, innsett #2 - Cyclogest og Albyl-e - Innsett ca 6. Mai

Slenger meg også på, venter på å begynne med stimulering. :smiley-bounce012

Eplemos337 - 33 - B1 - Haukeland (Bergen) -IVF/trolig ICSI #1- Gonal, Fyremadel, Ovitrelle, Utrogestan- oppstart stimulering uke 16

Jeg hiver meg med her jeg. Takk for at du ordnet tråd for oss Hassel. Tøft gjort å ta på seg oppgaven på ditt første forsøk. Håper sånn for deg at det blir bra og eneste runden som trengs. ❤️

HappyMom86 - 39 - B1 med ny mann - Medicus - ED, innsett #2 - Cyclogest og Albyl-e - Innsett ca 6. Mai
Du er god som heier og håper for meg! Håper sånn at helt naturlig syklus er tingen for dere og at det sitter denne gangen :Heartred

Jeg savnet en tråd, så tenkte at det ble jo for dumt å be noen andre om å lage den :laughing002 Du tok jo en for laget forrige runde selv om du egentlig følte det ble litt mye!

Ser ut som vi blir en fin gjeng her inne, godt å ha noen å skravle med :happy119:Heartred Supert om dere tagger meg når dere har oppdateringer, så går jeg ikke glipp av noe!

Hei!

Håp1 - 31 - B1 - Privat - IVF #1 - Pergoveris ++ - oppstart midten av mai

Er det noen som har erfaring med pergoveris i romtemperatur og deretter i kjøleskap igjen? Tok med pergoveris på påskeferie, og medisinene ble to ganger oppbevart i romtemperatur ett par timer. Satt medisinen i kjøleskap igjen nå siden det ikke ble oppstart i ferien (forvirret syklus etter spontanabort), men er nå redd for at medisinene er "ødelagt". Setter stor pris på alle svar <3

Back
Topp