MAI 2018

Testet positivt på test dag [emoji7] er nå 5+5 [emoji173]️, men har vanskelig for å skjønne det. Att vi skulle vare så heldige [emoji131]. Samt nervøs for att noe skal skje. Ultralyd den 16 juli [emoji813]️. Sykt trøtt og tisser hele tiden, så tar det med ro for tiden
Gratulerer så mye[emoji4]

Fortsatt tidlig med 8dpo. Testet i dag jeg og, blenda. Vi får håpe det snur for oss begge. Som mannen sa i går: " Vi skal få det til på en eller annen måte". [emoji4][emoji4]

Det er bra vi har slike gode menn [emoji173]️ Min mann er også slik. Selvom han vil dette minst like mye som meg, så beroliger han meg med at vi skal bli foreldre på en eller annen måte. Og at det vilt å fint til slutt - vi vet bare ikke hvor lenge vi må vente.

8 dpo er jo fortsatt kjempe tidlig. Vi SKAL være gravide, hhåper! Det har jeg bestemt [emoji28][emoji1374]

Har dere en post med oversikt over alle som har forsøk i Mai med oppdateringer? Er så spennende å følge med!

Jeg hører vel kanskje til her jeg også med innsett 31.05, 7dpo i dag. Gikk til Junigruppen fordi jeg tenkte at alle her inne kom til å være ferdig testet og gravide innen det ble min tur[emoji23]

Har dere en post med oversikt over alle som har forsøk i Mai med oppdateringer? Er så spennende å følge med!

Jeg hører vel kanskje til her jeg også med innsett 31.05, 7dpo i dag. Gikk til Junigruppen fordi jeg tenkte at alle her inne kom til å være ferdig testet og gravide innen det ble min tur[emoji23]

Jeg har en fot inni begge gruppene [emoji28]

Jeg lurer på noe angående skyggestreker. Pleier de å forsvinne etterhvert, eller kan man fortsatt se se på testen etter at tiden har gått ut? Hvor vanlig er det med skygge på rfsu testene?

da ser det ut som om det er over her.
Begynt å blø litt i dag og har egentlig skjønt det noen dager at det nærmet seg slutten så kom ikke som noen bombe, men er ikke mindre vondt for det om.
Vi kan herved krysse av for to tidlige SAer og en BO etter to fryseforsøk og et ferskforsøk i jakten på en lillebror eller lillesøster i løpet av de siste 7 månedene. Jeg er så sliten og lei og ikke minst fortvilet over dette her.
Ikke gi opp! Sender deg en varm klem og tenker at du komme til å klare det.
Jeg slittet meg selvstendig den først gang jeg prøvd icsi. Også drømt om barne nr 2 i mange år. Det er tøft prosessen men vi må stå på!:Heartbigred

Jeg lurer på noe angående skyggestreker. Pleier de å forsvinne etterhvert, eller kan man fortsatt se se på testen etter at tiden har gått ut? Hvor vanlig er det med skygge på rfsu testene?
Jeg prøvd disse tester fra rfsu og synes det viser feil. Jeg kjøpt en annen fra clear blue som streker er fortsatt der.

Da har det startet opp igjen med friskt blod og takvise smerter her..
Har vel på en måte vært roligere dette forsøket, men samtidig ventet på at det skal gå galt..
Sliten og lei, snart 7 år med prøving på søsken til berta vår og målet ser virkelig uåpnåelig ut[/QUOT Du skal klare det! Ikke gi opp! :wav

Hei:) noen her som har tatt ovetrielle som støtte behandling etter innsett? Jeg har tatt ovetrielle slik etter innsett : dagen etter innsett 8 klikk så vente en dag så nye 8 klikk så vente en dag så 9 klikk. Det jeg lurer på er når kan jeg begynne å teste på urin? Vil jeg få en falsk posetiv nå om jeg tar en test? Tok di siste 9 klikkene på mandag[emoji4]

Hei:) noen her som har tatt ovetrielle som støtte behandling etter innsett? Jeg har tatt ovetrielle slik etter innsett : dagen etter innsett 8 klikk så vente en dag så nye 8 klikk så vente en dag så 9 klikk. Det jeg lurer på er når kan jeg begynne å teste på urin? Vil jeg få en falsk posetiv nå om jeg tar en test? Tok di siste 9 klikkene på mandag[emoji4]

Jeg tok 3klikk hver dag i 8 dager. Begynte å teste 10dpo, og etter å ha testet i 3-4 dager forble strekene like sterke, for så å øke. Enten bør du vente til ovitrelle skal være ute (10dager etter siste dose), ellers må du teste over mange dager for å se at testene blir sterkere[emoji5] går mest på viljestyrke! Hehe, lykke til!

Testet i dag, det var ikke noe oppløftede resultat. Blenda hvit :(
Det kan vel ikke endres til lørdag som er testdato?
Håper vi har fått noen egg på frys.

Testet i dag, det var ikke noe oppløftede resultat. Blenda hvit :(
Det kan vel ikke endres til lørdag som er testdato?
Håper vi har fått noen egg på frys.

Åh så trist men det kan absolutt endres frem til lørdag. Jeg ville ikke gitt opp enda og testet på lørdag igjen!

Last edited:
Åh så trist men det kan absolutt endres frem til lørdag. Jeg ville ikke gitt opp enda og testet på lørdag igjen!
Samme resultat i dag. Så det var kjipt, vi får bare fortsette å prøve på søsken til jenta vår:) Vi er nå veldig takknemlig som har hun [emoji175]

Samme resultat i dag. Så det var kjipt, vi får bare fortsette å prøve på søsken til jenta vår:) Vi er nå veldig takknemlig som har hun [emoji175]
Uff det forstår jeg veldig godt! :-( Jeg har testdato på tirsdag på første søskenforsøk og vet at det er mest sannsynlig negativt. Jeg er helt enig, vi er så heldige å ha et nydelig barn allerede. Det gjøre helle prossesen litt lettere. Håper fortsatt at du får en positiv test imorgen! :Heartred

Uff det forstår jeg veldig godt! :-( Jeg har testdato på tirsdag på første søskenforsøk og vet at det er mest sannsynlig negativt. Jeg er helt enig, vi er så heldige å ha et nydelig barn allerede. Det gjøre helle prossesen litt lettere. Håper fortsatt at du får en positiv test imorgen! [emoji813]red
Ja, det gjør det litt lettere. :)
Det er første søsken forsøk her og, hadde trodd det skulle gå like lett som sist, men det gjorde det ikke.
Men vi gir ikke opp:) Pause i sommer nå og så prøver vi igjen:)
Fikk mensen og her nå, så da er det over for denne gang, men glad for alle de andre som har fått positiv test :) Unner alle den opplevelsen:)

Ja, det gjør det litt lettere. :)
Det er første søsken forsøk her og, hadde trodd det skulle gå like lett som sist, men det gjorde det ikke.
Men vi gir ikke opp:) Pause i sommer nå og så prøver vi igjen:)
Fikk mensen og her nå, så da er det over for denne gang, men glad for alle de andre som har fått positiv test :) Unner alle den opplevelsen:)
Godt med litt pause :-) Håper du får en kjempe fin sommerferie og en positiv test rett etterpå :Heartred

IMG_20180608_131627.jpg

Fikk denne i stad. Syns jeg kan skimte noe, men streken ble borte etterhvert. Er så lei av disse skyggene nå.

Back
Topp