Jeg fikk ut 8, hvor 4 ble befruktet på 1 forsøketsånn sett var det bra. Bare overlevelsen som ble en skuffelse
![]()
Ååh, så kjipt [emoji30] Må du vente til over sommeren for nytt forsøk da eller?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg fikk ut 8, hvor 4 ble befruktet på 1 forsøketsånn sett var det bra. Bare overlevelsen som ble en skuffelse
![]()
Egentlig synes jeg testing er litt skummelt og pleier ikke ta for tidlig. Var så sikker på at det ikke gikk denne gangen og testet mest for å bevise til mannen at jeg hadde rett og han tok feil om hvordan dette kom til å gå, men endte jo med å måtte komme krypende og innrømme at det tydeligvis er jeg som tar feil (foreløpig. synes ikke jeg ser mye stigning fra i går til i dag så blir litt skeptisk, men vi får se).
Har du time til blodprøve?
da jeg fikk sønnen min for noen år siden hadde jeg nesten ikke en eneste murring gjennom hele svangerskapet ;-)
Ååh, så kjipt [emoji30] Må du vente til over sommeren for nytt forsøk da eller?
Då har eg vore å tatt blodprøve i dag, og den var negativ dessverre![]()
da kjipa e at da va berre eit egg som utvikla seg. Så då e da påan igjen etter sommarferien... hadde eg no berre hatt eit egg i frysen
![]()
da kjipa e at da va berre eit egg som utvikla seg. Så då e da påan igjen etter sommarferien... hadde eg no berre hatt eit egg i frysen
![]()
Takk! Kjeme heldigvis fleire sjangsa seinare og me har ei gulljenta so me e heldigeDette var leit å lese [emoji17] Sender deg en god klem [emoji173]️
Uff so kjipt for deg ógHuff.. samme her.. negativ test i går å i dag+krampemensen utav *******.. hadde man bare hatt ett til der i fryseren ja![]()
Uff so kjipt for deg ógShit då e ds berre å handla bind og Paracet
har du tatt blodprøve? Er det første forsøk el hatt fleire?
Ush da, sender styrke klem [emoji813]️Då har eg vore å tatt blodprøve i dag, og den var negativ dessverre![]()
![]()
Hei,Hvordan gikk det i dag?

[emoji813]️[emoji813]️[emoji813]️Ja, det er handla inn [emoji14] man var så heldig å få en omgangssyke også med mye dositting [emoji14] sliten nånei, har ikke tatt blodprøve, men hadde nok blitt positivt på tidlig-tester nå i snart uke 6 isåffall
dette er 1 innsett av på ett forsøk, hvor det bare ble med det siden de andre ikke overlevde til frys. Hatt en veldig tung dag
![]()
Gratulerer med overstått uttak!Da var uttaket overstått og det ble 10 egg ut. Veldig fornøyd med det! Innsett fredag eller lørdag!
Så fint!Da var uttaket overstått og det ble 10 egg ut. Veldig fornøyd med det! Innsett fredag eller lørdag!
Lykke til videre! 
Uff omgangssjuke på toppen ja... da høyrtes ikkje noko særlig utJa, det er handla innman var så heldig å få en omgangssyke også med mye dositting
sliten nå
nei, har ikke tatt blodprøve, men hadde nok blitt positivt på tidlig-tester nå i snart uke 6 isåffall
dette er 1 innsett av på ett forsøk, hvor det bare ble med det siden de andre ikke overlevde til frys. Hatt en veldig tung dag
![]()
Nei, starter vist med nesespray om 19 dager i 2 uker. Så sprøyter i 9-10 dager etter det igjen..![]()
Nei når en må ta seg fri fra jobb en hel dag for å ta blodprøver er det ikke helt verdt det tenker jeg. Bedre å stå i det og heller vente noen dager på svar.Hei! Ja veeeldig skummelt å ta test.....Blodprøven har jeg fått beskjed å ta enten lokalt det jeg bor, men da vil det ta 3-4 dager til jeg får svar. Men hvis reiser inn til Riksen og tar det vil jeg få svar samme dag! [emoji846][emoji5]Så tror jeg tar det lokalt da slipper jeg å reise og ta en ekstra fridag fra jobben!! Men må da fortsette med crinone i 4-5 dager ekstra da også! Sjiiipt!
Godt å høre at murring ikke alltid er et godt tegn til aktivitet! [emoji28]
Ingen egg overlevde til forsøk nr 2, så her må man gjennom nesespray og sprøyter på nytt![]()
![]()