MAI 2018

Egentlig synes jeg testing er litt skummelt og pleier ikke ta for tidlig. Var så sikker på at det ikke gikk denne gangen og testet mest for å bevise til mannen at jeg hadde rett og han tok feil om hvordan dette kom til å gå, men endte jo med å måtte komme krypende og innrømme at det tydeligvis er jeg som tar feil (foreløpig. synes ikke jeg ser mye stigning fra i går til i dag så blir litt skeptisk, men vi får se).
Har du time til blodprøve?

da jeg fikk sønnen min for noen år siden hadde jeg nesten ikke en eneste murring gjennom hele svangerskapet ;-)

Hei! Ja veeeldig skummelt å ta test.....Blodprøven har jeg fått beskjed å ta enten lokalt det jeg bor, men da vil det ta 3-4 dager til jeg får svar. Men hvis reiser inn til Riksen og tar det vil jeg få svar samme dag! [emoji846][emoji5]Så tror jeg tar det lokalt da slipper jeg å reise og ta en ekstra fridag fra jobben!! Men må da fortsette med crinone i 4-5 dager ekstra da også! Sjiiipt!

Godt å høre at murring ikke alltid er et godt tegn til aktivitet! [emoji28]

Då har eg vore å tatt blodprøve i dag, og den var negativ dessverre :( :( da kjipa e at da va berre eit egg som utvikla seg. Så då e da påan igjen etter sommarferien... hadde eg no berre hatt eit egg i frysen ;)

Då har eg vore å tatt blodprøve i dag, og den var negativ dessverre :( :( da kjipa e at da va berre eit egg som utvikla seg. Så då e da påan igjen etter sommarferien... hadde eg no berre hatt eit egg i frysen ;)

Dette var leit å lese [emoji17] Sender deg en god klem [emoji173]️

Huff.. samme her.. negativ test i går å i dag+krampemensen utav *******.. hadde man bare hatt ett til der i fryseren ja :)

Uff so kjipt for deg óg:( Shit då e ds berre å handla bind og Paracet ;) har du tatt blodprøve? Er det første forsøk el hatt fleire?

Ja, det er handla inn :p man var så heldig å få en omgangssyke også med mye dositting :p sliten nå ;) nei, har ikke tatt blodprøve, men hadde nok blitt positivt på tidlig-tester nå i snart uke 6 isåffall :) dette er 1 innsett av på ett forsøk, hvor det bare ble med det siden de andre ikke overlevde til frys. Hatt en veldig tung dag :(

Hvordan gikk det i dag?
Hei,
Det gikk ikke så bra men allikvel jeg må tenke positivt! :rolleyes:
De klarte ikke å komme frem til venstre eggstokk så alle egg der mistet jeg på en måte. Og fra høyre det fikk takk 5 egg.
3 var modent og 2 ikke. Så håper at de 3 bli befruktet og utvikle seg til i morgen som er inseting. :smiley-angelic001

Ja, det er handla inn [emoji14] man var så heldig å få en omgangssyke også med mye dositting [emoji14] sliten nå ;) nei, har ikke tatt blodprøve, men hadde nok blitt positivt på tidlig-tester nå i snart uke 6 isåffall :) dette er 1 innsett av på ett forsøk, hvor det bare ble med det siden de andre ikke overlevde til frys. Hatt en veldig tung dag :(
[emoji813]️[emoji813]️[emoji813]️

Ja, det er handla inn :p man var så heldig å få en omgangssyke også med mye dositting :p sliten nå ;) nei, har ikke tatt blodprøve, men hadde nok blitt positivt på tidlig-tester nå i snart uke 6 isåffall :) dette er 1 innsett av på ett forsøk, hvor det bare ble med det siden de andre ikke overlevde til frys. Hatt en veldig tung dag :(
Uff omgangssjuke på toppen ja... da høyrtes ikkje noko særlig ut :( :( god bedring! Sende deg ein klem og lykke te vidare :)

Hei! Ja veeeldig skummelt å ta test.....Blodprøven har jeg fått beskjed å ta enten lokalt det jeg bor, men da vil det ta 3-4 dager til jeg får svar. Men hvis reiser inn til Riksen og tar det vil jeg få svar samme dag! [emoji846][emoji5]Så tror jeg tar det lokalt da slipper jeg å reise og ta en ekstra fridag fra jobben!! Men må da fortsette med crinone i 4-5 dager ekstra da også! Sjiiipt!

Godt å høre at murring ikke alltid er et godt tegn til aktivitet! [emoji28]
Nei når en må ta seg fri fra jobb en hel dag for å ta blodprøver er det ikke helt verdt det tenker jeg. Bedre å stå i det og heller vente noen dager på svar.
Mer enn nok annet å bruke feriedager/avspasering på [emoji12]
Har ikke avtale om blodprøve jeg. Her er det kun hjemnetesting som gjelder. Har en avtale med fastlegen om å komme utom hvis jeg vil men føler ikke helt behovet nå kjenner jeg.

Spent på hvordan det går med forsøket ditt. Ikke mange dager igjen til du har fasiten nå [emoji1]

Så leit å høre[emoji22] Masse lykke til etter ferien[emoji4]

Back
Topp