Prikkeliten
Forelsket i forumet
Klem til deg [emoji173][emoji173]Å der var tanta kommetstore kramper her å der nå.. får håpe man får innsett i denne mnd igjen, eller så må man vel lage en ny tråd?
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Klem til deg [emoji173][emoji173]Å der var tanta kommetstore kramper her å der nå.. får håpe man får innsett i denne mnd igjen, eller så må man vel lage en ny tråd?
![]()
Ny kontroll allerede i morra på meg...om de er fornøyd med vekstøkningen fra i dag blir det uttak på fredag, om ikke blir det på mandag [emoji6]
Å der var tanta kommetstore kramper her å der nå.. får håpe man får innsett i denne mnd igjen, eller så må man vel lage en ny tråd?
![]()
Takk [emoji813]️ vi skal prate litt om det. Har vart smått hysteriskt i dag, da jeg har kramper i maven og det er i morgen jeg skulle hatt mensen etter normal syklus. Er angst hver gang jeg er på do [emoji57]Ser den. Men om testdag er lørdag er det ingenting i vegen for å prøve seg på en test fredag [emoji3] jeg produserer ikke spesielt mye hcg men har alltid fått positiv et par dager før testdag, men en må jo gjøre det en føler seg mest komfortabel med så klart [emoji3]
Uff ja. Nervepirrende følelse det der! Krysser fingre og tær for at alt av kramper er uskyldig og skyldes alt annet enn at det er mensen som er på veg! [emoji3]Takk [emoji813]️ vi skal prate litt om det. Har vart smått hysteriskt i dag, da jeg har kramper i maven og det er i morgen jeg skulle hatt mensen etter normal syklus. Er angst hver gang jeg er på do [emoji57]
Takk [emoji7][emoji813]️ vi holder på detUff ja. Nervepirrende følelse det der! Krysser fingre og tær for at alt av kramper er uskyldig og skyldes alt annet enn at det er mensen som er på veg! [emoji3]
Takk [emoji813]️ vi skal prate litt om det. Har vart smått hysteriskt i dag, da jeg har kramper i maven og det er i morgen jeg skulle hatt mensen etter normal syklus. Er angst hver gang jeg er på do [emoji57]
[emoji813]️[emoji813]️[emoji813]️Huff, håper du slipper det samme som meg..krysser fingrene for deg
![]()
Lykke til [emoji5]️Uttak i morgen tidlig! Er så spent på om de finner noen egg.
Å der var tanta kommetstore kramper her å der nå.. får håpe man får innsett i denne mnd igjen, eller så må man vel lage en ny tråd?
![]()
Lykke til[emoji4]Uttak i morgen tidlig! Er så spent på om de finner noen egg.
Tusen takkUff ja, det er noen laaaaange dager etter innsett ... jeg vet jeg produserer hcg sent og at jeg ikke produserer så fryktelig mye så vet at det ikke har noe for seg å teste for tidlig men gjorde det for det om, og ble så klart skuffet
![]()
Hååååper du får en positiv test snart!!! og at vi alle skal komme i mål!!!!![]()
Ingen egg overlevde til forsøk nr 2, så her må man gjennom nesespray og sprøyter på nytt![]()
Ingen egg overlevde til forsøk nr 2, så her må man gjennom nesespray og sprøyter på nytt![]()
Hvordan gikk det?Vi fortsetter i samme sporet vi visst [emoji6]
Styrke klem [emoji813]️Ingen egg overlevde til forsøk nr 2, så her må man gjennom nesespray og sprøyter på nytt![]()
Takk [emoji813]️ vi skal prate litt om det. Har vart smått hysteriskt i dag, da jeg har kramper i maven og det er i morgen jeg skulle hatt mensen etter normal syklus. Er angst hver gang jeg er på do [emoji57]