MAI 2018

Ser den. Men om testdag er lørdag er det ingenting i vegen for å prøve seg på en test fredag [emoji3] jeg produserer ikke spesielt mye hcg men har alltid fått positiv et par dager før testdag, men en må jo gjøre det en føler seg mest komfortabel med så klart [emoji3]
Takk [emoji813]️ vi skal prate litt om det. Har vart smått hysteriskt i dag, da jeg har kramper i maven og det er i morgen jeg skulle hatt mensen etter normal syklus. Er angst hver gang jeg er på do [emoji57]

Takk [emoji813]️ vi skal prate litt om det. Har vart smått hysteriskt i dag, da jeg har kramper i maven og det er i morgen jeg skulle hatt mensen etter normal syklus. Er angst hver gang jeg er på do [emoji57]
Uff ja. Nervepirrende følelse det der! Krysser fingre og tær for at alt av kramper er uskyldig og skyldes alt annet enn at det er mensen som er på veg! [emoji3]

Huff, håper du slipper det samme som meg.. :) krysser fingrene for deg :)

Tusen takk :Heartred Uff ja, det er noen laaaaange dager etter innsett ... jeg vet jeg produserer hcg sent og at jeg ikke produserer så fryktelig mye så vet at det ikke har noe for seg å teste for tidlig men gjorde det for det om, og ble så klart skuffet :rolleyes:

Hååååper du får en positiv test snart!!! og at vi alle skal komme i mål!!!! xsmile9

Takk! Jeg virkelig håper spiren sitter godt denne gangen. Litt lite murringer denne gang sammenlignet med første gangen i januar, og jeg tørr ikke å ta noen hjemme test! Kun lette smerter i brystene ved palpering...[emoji846][emoji854]

Back
Topp