MAI 2018

Noen her som har fått løs mage? Småblør litt, men ikke nok til at det er betydelig.. hvis testene mine kommer i posten, tar jeg en idag og i morgen tidlig :) skal ringe ivf tromsø i dag for å rådføre meg litt. Kanskje man får komme på en tidlig UL så man slipper å gå i all denne uviten :) hadde det veldig vondt i går, men bedre idag :)

Tok en test i dag tidlig og den var dessverre blenda hvit[emoji20] Visste at sjansene var ganske mye dårligere på AIH en ved IVF, men håper jo at det skal lykkes for det... Blir nok ikke noe nytt forsøk før i august for min del nå.

(Ny i denne tråden, vi holder på med søskenforsøk )

Gratulerer til alle med positiv test så langt! :)

Her er jeg 10 dpo, og har negativ test og frisk mener foreløpig ikke stor blødning siden søndag. Vet at ingenting er sikkert ennå, men er likevel så nedfor etter den negative testen sammen med fortsatt blødning. Blir dårlig med konsentrasjon på jobb. :( Er egentlig den blødningen som plager meg mest, i tilfelle det er den som er årsak i at det ikke går.

Tok en test i dag tidlig og den var dessverre blenda hvit[emoji20] Visste at sjansene var ganske mye dårligere på AIH en ved IVF, men håper jo at det skal lykkes for det... Blir nok ikke noe nytt forsøk før i august for min del nå.

Så kjedelig:( men masse lykke til i August! Måtte spiren sitte da:Heartred

Huff.. :( jeg frykter det samme.. går ikke ann at noe har holdt seg i disse krampene.. hvorfor får du ikke før? :/

[emoji173][emoji173][emoji173] sender deg en klem

Her er jeg 10 dpo, og har negativ test og frisk mener foreløpig ikke stor blødning siden søndag. Vet at ingenting er sikkert ennå, men er likevel så nedfor etter den negative testen sammen med fortsatt blødning. Blir dårlig med konsentrasjon på jobb. :( Er egentlig den blødningen som plager meg mest, i tilfelle det er den som er årsak i at det ikke går.

Hei. Er nok i samme situasjon. Småblødninger. Men testen er ikke tatt enda. Idag forhåpentlogvis :) ingen håp er ute enda :) er mange som ikke tester positivt før ei uke etter anbefalt testdag :)

13 dpo. Og jeg som har vært så skråsikker på at dette ikke gikk. Har aldri vært så hormonell og nedfor under et forsøk før. Hadde allerede begynt å planlegge nytt forsøk.

20180522_071209.jpg

Jeg fikk også negativ test 10 dpo og tenkte løpet var kjørt. Ser foreløpig ut som om jeg tok feil

Back
Topp