B
Bellabanan
Guest
Ahaaer du langt på vei hvis den er positiv?
![]()
Etter når befruktningen skjedde er jeg 4+4, ut ifra St Olavs sin regning, som er innsett dag, er jeg 4+0 i morgen

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ahaaer du langt på vei hvis den er positiv?
![]()

Etter når befruktningen skjedde er jeg 4+4, ut ifra St Olavs sin regning, som er innsett dag, er jeg 4+0 i morgenså jeg liker best å gå ut i fra at jeg er 4+4
![]()
En dag mer enn meg da4+3 her da hvis den erpositiv
har du slitt med kramper noe? Vekselsvis her i mage å rygg idag..
Nei, skal vente til jeg tar blodprøven, som da er på fredagenkanskje jeg er nødt før
![]()
Jeg har og fått beskjed om hjemme testing dag 14 og jeg får videre beskjed hvis den er positivt [emoji5]️Har du fått satt opp blodprøvetime i regi av sykehuset/der du er tilknyttet? Jeg fikk bare beskjed om å ta en hjemmetest dag 14, og ringe inn resultat - ingenting om blodprøve. Må jeg sette opp time til det selv?
Har du fått satt opp blodprøvetime i regi av sykehuset/der du er tilknyttet? Jeg fikk bare beskjed om å ta en hjemmetest dag 14, og ringe inn resultat - ingenting om blodprøve. Må jeg sette opp time til det selv?
Blodprøve er satt opp av klinikken på sykehuset jasom er fredagen
det er nok bare å ringe dem å høre, eventuelt ringe legen din
tror dem ordner alt når du har positiv test
![]()
Har du fått satt opp blodprøvetime i regi av sykehuset/der du er tilknyttet? Jeg fikk bare beskjed om å ta en hjemmetest dag 14, og ringe inn resultat - ingenting om blodprøve. Må jeg sette opp time til det selv?
Ok, da er det bare å vente til dag 14, og se hva som skjer da![]()
Murringer magen og verking i ryggen som kommer og går, veldig ømme bryster og de er tyngre, men ellers så merker jeg ikke så myelitt endret smakssans noen ganger kanskje
![]()
Okeihatt ganske intense kramper som minner veldig om kolikk-kramper.. mens kramper for et par dager siden. Jeg klarer visst ikke så mye matlukt i det hele tatt
![]()
Håper og tror at det er spiren som setter seg godt fastdu er tålmodig som klarer å vente helt til mandag
![]()
Vi krysser fingrene for alle sammennå må den da sitte virkelig godt fast, om den ikke skal surre rundt hele livmora der inne
joo, er vel det, men merker man er spent også her
så lenge det skjer noe, så beror det litt på testelysten
![]()
jepp, krysser og håper på positivt svar for deg
Nydelig strek! Gratulerer så myeJeg klarte ikke vente til testdag 24/5... er 12 dager etter uttak idag [emoji2]
Vis vedlegget 259090

Jeg klarte ikke vente til testdag 24/5... er 12 dager etter uttak idag [emoji2]
Vis vedlegget 259090
Nydelig strek! Gratulerer så mye![]()
![]()
Oi! Så gøy[emoji4] Gratulerer
Jeg klarte ikke vente til testdag 24/5... er 12 dager etter uttak idag [emoji2]
Vis vedlegget 259090
Gratulerer!![]()