MAI 2018

Wææææ. Har testdag tirsdag 15 mai. Har tatt tester siden onsdag og de var blendahvite. Tok en i dag og der var det en svak strek. Tørr jeg håpe? Leste litt rundt at babyplan sine tester har gitt falsk positivt så nå er jeg selvfølglig skeptisk. Noen erfaringer ??
Klart du skal håpe! 13 dager siden uttak gir vel 12 dpo i dag, spørs litt om du regner med uttaksdagen eller ikke. Bare å smøre seg med tålmodighet og teste igjen i morgen, krysser fingrene for en sterkere test da :)

Puh... ikke noe gøy å gå så lenge! hold ut[emoji173]️ Håper du får vite uttak i morgen!

Nei det er helt sykt! Og med 2 sprøyter daglig har det blitt noen stikk [emoji30] Det håper jeg og [emoji173]️

Jeg begynt med Synarela den 23.04
Går på menopur og gonal f. den 9 mai
Kontrollen bli det 18. mai i porsgrunn.:smiley-angelic001
Da er vi helt likt i løypa :)

Jeg skal også inn her. Protokoll: Synarela +menopur + gonal f. kontroll 18 mai. Forsøk nr 1. Barn nr. 2, vi har ei jente på snart 7 som vi fikk til på tredje forsøk. :happy:

Fem nervepirrende dager er over. Av 30 egg ut var det kun to embryoer som fremdeles hang med i dag. Kvaliteten var ikke god nok til frys men siden formen min har vært bra og tegnene på OHSS ikke er særlig til stede fikk jeg sette inn :)
Så nå ruger jeg på to blastocyster. Nå må de bare klore seg fast!!!

Fem nervepirrende dager er over. Av 30 egg ut var det kun to embryoer som fremdeles hang med i dag. Kvaliteten var ikke god nok til frys men siden formen min har vært bra og tegnene på OHSS ikke er særlig til stede fikk jeg sette inn :)

Oi, så spennende!! Gratulerer som ruger på to[emoji173]️

Ååå så spennende! Gratulerer som ruger :)

Ny testing i dag :) på morgenen: 2 streker på strimmel, blått kryss på clearblue tok en clearblue digital i 10 tiden og den viste gravid 1-2! Dette må være for godt til å være sant :p

Har ikm i dag og har testdato i morgen fra klinikken. Har hatt mensen smerter av og på en uke nå, men ingen mens. Er så nervøs for disse menssmertene, åhh alt en skal tenke på.

Ny testing i dag :) på morgenen: 2 streker på strimmel, blått kryss på clearblue tok en clearblue digital i 10 tiden og den viste gravid 1-2! Dette må være for godt til å være sant :p

Har ikm i dag og har testdato i morgen fra klinikken. Har hatt mensen smerter av og på en uke nå, men ingen mens. Er så nervøs for disse menssmertene, åhh alt en skal tenke på.
Gratulerer!! :-)

Ååå kjenner til det. Gikk 19 dager jeg. Masse lykke til på kontroll. Håper det blir gode nyheter i dag :)

Blir totalt 19 her også, eller 20 siden det blir orgalutran og ovitrelle på dag 20 [emoji28] Ja nå er det planlagt uttak på fredag, så jeg er meget lykkelig [emoji1]

Back
Topp