Mai 2016

Begynner å bli litt småbekymra her :( Har nesten 39 i feber og e helt i kjellern.....kan d være skadelig på eggene??
Hvis du har feber ville jeg ha tatt paracet. Feber er ikke så bra, men ellers så skal ikke sykdom være noe farlig. :-)

Er feber farlig når man er ruger? :p
Svarte deg på en anna post her og, men jeg hadde hatt paracet. Man skal helst ikke ha feber har jeg blitt fortalt. :-) God bedring!!

Åh? Så ikke at du hadde svart. . Tusen takk.
Da tar jeg paracet og prøver å få ned feberen....
Jeg svarte deg etter du hadde lagt ut begge altså, så det var ikke noe galt i det ;-) satser på at du blir bedre. Ikke noe godt å være syk i tillegg til behandlingen...

Jeg svarte deg etter du hadde lagt ut begge altså, så det var ikke noe galt i det ;-) satser på at du blir bedre. Ikke noe godt å være syk i tillegg til behandlingen...

Nei er ikke så kult..hehe..Syns selvfølgelig fryktelig synd på meg selv :p
Å strekker en lillefinger ut til dere for sympati hehe....:D
Hjelper heller ikke at jeg er hjemme alene fordi sambo er på 8 timer unna...:p
Ringte legevakten bare for å høre og de mente at d ikke var farlig med feber. ..men om jeg fortsatt hadde feber imorge så burde jeg ringe fastlegen min.... .men det va en sykepleier jeg snakket med og er jo usikker på hvor mye hun vet om ivf.

Nei får se om paracet hjelper..:p

Nei er ikke så kult..hehe..Syns selvfølgelig fryktelig synd på meg selv :p
Å strekker en lillefinger ut til dere for sympati hehe....:D
Hjelper heller ikke at jeg er hjemme alene fordi sambo er på 8 timer unna...:p
Ringte legevakten bare for å høre og de mente at d ikke var farlig med feber. ..men om jeg fortsatt hadde feber imorge så burde jeg ringe fastlegen min.... .men det va en sykepleier jeg snakket med og er jo usikker på hvor mye hun vet om ivf.

Nei får se om paracet hjelper..:p
Det skjønner jeg! Sympati skal du få ;-) Det hjelper nok det vettu. Som regel ha de lite peiling på vanlig legekontor, er jo ganske spesielle greier vi holder på med. :-) men det er nok sant at det ikke er farlig en kort periode, det er nok ingen fare på ferde. Slapp av og ta vare på deg selv.

Her har jeg begynt å kjenne det ganske godt, er glad det bare er 1,5 døgn til uttaket. :-) skal jobbe i morgen, så da går dagen fort!

Er utrolig takknemlig for alle disse "gratisforsøkene". Alt av egg som kommer på frys er bare bonus! :)
Men du skal jo ikke tenke på det nå du! Du skal jo få positiv tilbakemelding på lørdag du :D men er jo litt trøstende da for deg å tenke på at du kan gå rett på igjen om det skulle fått galt:)

Sant det :-)

Hehe, du er søt, men tok en grav test i dag som var negativ, så gikk nok ikke denne gang. Forberedt på negative blodprøver :-(

Det skjønner jeg! Sympati skal du få ;-) Det hjelper nok det vettu. Som regel ha de lite peiling på vanlig legekontor, er jo ganske spesielle greier vi holder på med. :-) men det er nok sant at det ikke er farlig en kort periode, det er nok ingen fare på ferde. Slapp av og ta vare på deg selv.

Her har jeg begynt å kjenne det ganske godt, er glad det bare er 1,5 døgn til uttaket. :-) skal jobbe i morgen, så da går dagen fort!

Ja klarte å få ned feberen til 38,4 så det går nu rette veien iallefall.... :p
Det var ikke mange timer jeg var over 39..Så får håpe det ikke har ødelagt no.

Åååh....får håpe de henter ut flotte egg hos deg :D :D
Krysser fingrene for det!!!
Masse lykke til ;)

Ja klarte å få ned feberen til 38,4 så det går nu rette veien iallefall.... :p
Det var ikke mange timer jeg var over 39..Så får håpe det ikke har ødelagt no.

Åååh....får håpe de henter ut flotte egg hos deg :D :D
Krysser fingrene for det!!!
Masse lykke til ;)
God bedring :)

Kan noen få meg ned på jorda? :p Det er 12 dager siden Ovitrelle og fortsatt ser jeg strek der. Er det vanlig? De 2 nederste er fra i dag, morgen og ettermiddag. Ser dere det på bildet? Føler jeg blir lurt igjen:(

b9e262d664376b6ed9ff11ceca48952a

Uttak i dag, fikk ut 4 egg. Men blir ikke innsett pga at det plutselig har kommet væske i livmoren. :( Noen som har vært borti dette? Legen kunne ikke skjønne hvorfor det hadde skjedd, siden alt var helt perfekt på onsdag..

Uttak i dag, fikk ut 4 egg. Men blir ikke innsett pga at det plutselig har kommet væske i livmoren. :( Noen som har vært borti dette? Legen kunne ikke skjønne hvorfor det hadde skjedd, siden alt var helt perfekt på onsdag..
Stor klem <3

Back
Topp