Mai 2016

I dag er det tid for ultralyd nr 3. Er så redd jeg har hatt eggløsning selv på synarela :(
Skal egentlig ha det i dag og har litt for mange tegn til at jeg ikke skal tro på det :/
Krysser fingrene for at eggene holder seg på plass i noen dager til og at de har vokst akkurat nok og at ikke blodprøven har økt for mye!

Dette IVF styret skaper alt for mye hodebry for meg :o

Det er veldig forskjellig tror jeg.
Jeg merker veldig lite til puregon mens jeg kjenner mye når jeg går på menopur.

Jeg skal på ul nr tre i morgen og har fortsatt på sprøyter hele veien, bare korrigert dosene :)

Takk for svar:) håper de er modnet nok til mandag, da blir det UL.
Forressten var den nye sprøyten litt ubehagelig, svei i lang tid etterpå.

Jeg begynner å bli utålmodig. Venter mens 4/5 og synes tiden går såå sakte :-P
Skal bruke Menopur denne gangen. Er det mange som har erfaring med den?
Hvor stor dose tar du Prøverøret 2016? Jeg skal ha laveste dose siden jeg har veldig mange egg men nå begynner jeg å bli engstelig for at den ikke skal ha nok effekt :-P

Skikkelig mensmurringer og verking :( men regner med Noe av det kommer vel av urinveisinfeksjonen.. :(

Jeg begynner å bli utålmodig. Venter mens 4/5 og synes tiden går såå sakte :-P
Skal bruke Menopur denne gangen. Er det mange som har erfaring med den?
Hvor stor dose tar du Prøverøret 2016? Jeg skal ha laveste dose siden jeg har veldig mange egg men nå begynner jeg å bli engstelig for at den ikke skal ha nok effekt :-P

Jeg har de to forrige mnd tatt 75 E (som er ganske så lite). Jeg har også mange egganlegg. AMH er 132. Det ble faktisk i meste laget det også, så nå skal jeg bare ta 50 E. Folliklene vokste for fort og slimhinnen for sakte:p Nå prøver vi å få den hersens slimhinna til å bli tykk nok:p

Lite nytt på ultralyd. Fortsetter stimulering frem til onsdag og ny ultralyd da :)

Jeg har de to forrige mnd tatt 75 E (som er ganske så lite). Jeg har også mange egganlegg. AMH er 132. Det ble faktisk i meste laget det også, så nå skal jeg bare ta 50 E. Folliklene vokste for fort og slimhinnen for sakte:p Nå prøver vi å få den hersens slimhinna til å bli tykk nok:p

Åh, da blir jeg litt mindre bekymret. Jeg skal ta 75 E. Men da kan det bli for mye altså? Blir spennende å se :-)

Begynner på sprøyter til onsdag, kontroll neste onsdag :D lykke til i morgen!

Okei:) Er i Porsgrunn jeg. Greit med kort protokoll da:) hvor kort er en kort protokoll egentlig...? :p Jeg har ikke satt meg inn i de greiene der ennå. Håper fortsatt at sprøyter og AIH skal funke:)

Jeg er helt ny jeg, aldri vært med på ivf før :) Så jeg vet egentli veldi lite om dette selv! Så hvis andre vet vil jeg gjerne vite ;) Vet bare at ul skulle være på dag 7 i syklusen :)

Back
Topp