Mai 2016

Står i brevet jeg fikk at jeg skal ha 150 ie av begge sprøytene i 10 dager.
Men det står ikke 150 ie på Gonal f på felleskatalogen.
Kun 75, 300, 450 og 900 ie?
Jaja.....var bare nysgjerrig på hva vi måtte ut med totalt. :p
Det finner jeg ut av imorgen uansett :)
Rart å tenke på at uttaket er neste helg....Har liksom ikke gått helt opp for meg.
Føles så uvirkelig at det skal gå vår vei etter så mange år med prøving.
Blitt vant til å bli skuffa....Så forventer at vi skal bli det denne gangen også :p

Jeg kjøpte gonal f for noen dager siden.. 1 pk 900e koster vell rundt 2200 kroner og 1 pk 300e koster rundt 1000 kroner mener jeg. Mitt utlegg for sprøyter gonal f og orgalutran kom på 7000 kr ca Kort regi, ca 10 dager med sprøyter

Skikkelig uvi :( noen som vet hvilke antibiotika som ikke er grei?

Oppdatering: Porsgrunn er kjappe til å svare på Mail! :D antibiotika som er forenelig med graviditet funker :)

Last edited:
Jeg er mest sannsynlig mystisk gravid så slipper runden i mai :)

Er det vanlig å kjenne noen forandringer når man tar hormonsprøyter? Jeg kjenner nemlig ingenting. I morgen skal jeg begynne på orgalutran i tillegg til bemfola. Må de fleste gå på flere sprøyter etter UL eller modnes de fleste eggene på så kort tid?:) *beskymra* :p ;)

Jeg er mest sannsynlig mystisk gravid så slipper runden i mai :)
Ble gravid på egenhånd? Gratulerer. Hvor langt har dere kommet i ivf prosessen? Sa dere ifra til klinikken?

Er det vanlig å kjenne noen forandringer når man tar hormonsprøyter? Jeg kjenner nemlig ingenting. I morgen skal jeg begynne på orgalutran i tillegg til bemfola. Må de fleste gå på flere sprøyter etter UL eller modnes de fleste eggene på så kort tid?:) *beskymra* :p ;)

Det er veldig forskjellig tror jeg.
Jeg merker veldig lite til puregon mens jeg kjenner mye når jeg går på menopur.

Jeg skal på ul nr tre i morgen og har fortsatt på sprøyter hele veien, bare korrigert dosene :)

Første sprøytedag igår med Gonal f + Menopur. Heldigvis så var ikke sprøyten så ille som jeg trudde. :p
Noen andre som har gått på den komboen og har erfaring med bivirkninger?

Ble gravid på egenhånd? Gratulerer. Hvor langt har dere kommet i ivf prosessen? Sa dere ifra til klinikken?

Trodde det med letrozol. Men hCG fra tirsdag var <5 selv med to streker både tirsdag og dagen før. Nå blør jeg.. Så da er det tilbake på sprøyter og vente på IVF.

TR kom idag, og jeg skal på ul kontroll 4. Mai :-) Krysser fingrene for at el kommer senest på CD 14 slik at det ikke blir avbrutt forsøk pga helg :-) Har et egg igjen på frys og håper det overlever opptining:-)

Ja, da er jeg tilbake. Sprøyter fra neste tirsdag til kontroll 9. mai så får vi se hva som skjer videre der.

Ny kontroll tirsdag 3 mai. foliklene var ikke helt store nok enda, så skal fortsette med gonal i ett par dager til. Sannsynligvis uttak fredag 6 :-)

Ny kontroll tirsdag 3 mai. foliklene var ikke helt store nok enda, så skal fortsette med gonal i ett par dager til. Sannsynligvis uttak fredag 6 :-)

Åååh så spennende!!! Har du lang eller kort protokoll? :)
Er på dag 2 med sprøyter. Før det, 2 uker på spray..som jeg fortsetter med fram til uttak.
Blir uttak iløpet av uke 19.

Back
Topp