Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Spurte dere om å ta AIH selv mens dere venter på IVF eller er det et fast tilbud?CD 2 i dag. Begynner med 2 tabletter Letrozol i morgen. Så blir det Menopur fra CD 8. Føler meg som den eneste som driver med AIH herHar noen av dere gjort det før ivf?
Vet du hva som er grunnen til kort regime? Kunne tenke meg det selvJeg var til samtale på klinikken for noen dager siden og det gikk fintSkal ha kort regime og starter med sprøyter ca. 4/5 og uttak blir da rundt 20/5. Spennende!
![]()
![]()
![]()
Spurte dere om å ta AIH selv mens dere venter på IVF eller er det et fast tilbud?
Jeg er lite sikker på at vi rekker en en lang regime før feriestengt, så kunne tenke meg en kort regime eller aih. Er det noe man kan be om?
Vet du hva som er grunnen til kort regime? Kunne tenke meg det selv![]()
Spurte dere om å ta AIH selv mens dere venter på IVF eller er det et fast tilbud?
Jeg er lite sikker på at vi rekker en en lang regime før feriestengt, så kunne tenke meg en kort regime eller aih. Er det noe man kan be om?
For min del er det på grunn av veldig mange egganlegg på eggstokkene og derfor større fare for overstimulering. Dessuten er det liksom ikke noe i veien med oss annet enn at jeg ikke får eggløsninger av meg selv.![]()
Ja, da er det sannelig på tide å hoppe inn i prøverørs karusellenBare 4 dager ca til vi er igang med første forsøk <3 Skal starte på Gonal-f 150e kort regiKjenner jeg grugleder meg!!! Etter hele 8-9 år med prøving, så håper jeg alt klaffer på første for oss nå!
Noen som opplevde bivirkninger av gonal-f?
Ja, da er det sannelig på tide å hoppe inn i prøverørs karusellen![]()
Jeg har ingen erfaring med gonal-f, men sist ferskforsøk jeg hadde for 1 år siden så reagerte jeg ikke noe særlig på hormon-medisinene jeg fikk. Det er veldig individuelt hvordan hver og en av oss reagerer.
Håper du lykkes!Sender masse babystøv din retning
Har første UL og sprøyte-kurs imorgen men blør fortsatt litt? Kun når jeg er på do og tørker meg men ikke så mye at jeg må ha bind/tampong.
I min normale syklus så ville jeg vært ferdig med mensen på fredag som var..Noen som vet om det har no å si for UL og sprøytestart??
Blir litt småstressa....
Har gått på spray siden 10 april.
Jeg spottet i en uke etter at jeg var ferdig men mensen. Pga sprayen.
Hadde ingenting å si for ul eller sprøytestart![]()
Noen som vet ca pris på Gonal-f og Menopur ? Skal stikke i 10 dager![]()
Om du går på www.felleskatalogen.no og søker så kommer pris oppavhenger av hvilken doser du skal gå på
!
Står i brevet jeg fikk at jeg skal ha 150 ie av begge sprøytene i 10 dager.
Men det står ikke 150 ie på Gonal f på felleskatalogen.
Kun 75, 300, 450 og 900 ie?
Jaja.....var bare nysgjerrig på hva vi måtte ut med totalt.![]()
Det finner jeg ut av imorgen uansett![]()
Rart å tenke på at uttaket er neste helg....Har liksom ikke gått helt opp for meg.
Føles så uvirkelig at det skal gå vår vei etter så mange år med prøving.
Blitt vant til å bli skuffa....Så forventer at vi skal bli det denne gangen også![]()