Mai 2016

Det må være frustrerende og skuffende å ikke få innsett når man er så innstilt på det.... Skjønner du bare går for fersk da. Kjekt å ha noen frys på lager til en annen gang :)
Jeg skulle gjerne også tatt privat, men økonomien holder meg litt tilbake. Vi prøver offentlig først og så får vi heller ta den dyre løsningen om det ikke går på de to siste forsøkene.
Den eneste gangen vi ble gravid (men mistet), var på ett fryseforsøk så jeg har stor tro på at det kan gå :) men da avhenger det jo selvsagt av at de overlever opptining og at forholdene er optimale :)
Blir spennende nå fremover.
Heier på deg! :)
Trist at du mistet! Men mange som får det til på frys ja, har bare blitt så skuffet de gangene det har blitt avbrutt hos meg så det orker jeg ikke mer. En potensiell søskenflokk i fryseren er ikke dumt det heller! Blir spennende å følge deg! Dette skal ordne seg for oss nå! :)

Trist at du mistet! Men mange som får det til på frys ja, har bare blitt så skuffet de gangene det har blitt avbrutt hos meg så det orker jeg ikke mer. En potensiell søskenflokk i fryseren er ikke dumt det heller! Blir spennende å følge deg! Dette skal ordne seg for oss nå! :)
Jeg forstår skuffelsen så utrolig godt. Man forbereder seg så vanvittig mye mentalt og når det plutselig blir avbrutt vet man nesten ikke hvor man skal gjøre av seg...

2016 blir året vårt og mai er en super måned å bli gravid!! :D Heier på oss ;)

Nå er jeg i gang!!:D første spraydose er tatt. Så godt å endelig være i gang igjen:)
Flere som har begynt å spraye?

Nå er jeg i gang!!:D første spraydose er tatt. Så godt å endelig være i gang igjen:)
Flere som har begynt å spraye?
Tjooohoo! :D
Så deilig å være igang! :)

Jeg har på en måte vært i gang siden jeg fikk den sprøyta i februar. Men har ikke startet på spray enda som skal overlappe effekten av sprøyta når den går ut. Venter resept i posten :)

Tjooohoo! :D
Så deilig å være igang! :)

Jeg har på en måte vært i gang siden jeg fikk den sprøyta i februar. Men har ikke startet på spray enda som skal overlappe effekten av sprøyta når den går ut. Venter resept i posten :)

Veldig deilig å være i gang:D
Ja stemmer det. Håper den sprøyta har vært det som skulle til for at det klaffer for dere nå:)
Når regner du med å starte på spray?Hvilken uke skal du ha innsett?

Her begynner jeg på spray om noen dager, er fryktelig spent på hvordan jeg reagerer, håper det ikke blir for mange bivirkninger!

Ikke vært borti spray da dette blir min første runde, men har gørt at spray ikke er så "kult"..

Det er ikke så "kult" nei;) dette er min tredje runde ,alle med spray, så begynner å bli vant med det. Så godt vant man kan bli med svettetokter, hodepine , tretthet og ekstra med kviser:D haha

Det er ikke så "kult" nei;) dette er min tredje runde ,alle med spray, så begynner å bli vant med det. Så godt vant man kan bli med svettetokter, hodepine , tretthet og ekstra med kviser:D haha
Hørt det er mange bivirkninger ja.. :( men forhåpentligvis så blir det noe godt ut av det :)

Blir spennende å følge forsøkene deres. Skal selv i gang når neste mens melder sin ankomst i slutten av måneden. Har kort regime, så setter nok første sprøyte 1mai. Dette er søskenforsøk, så har god erfaring med 5 forsøk bak meg.
Lykke til alle sammen!

Blir spennende å følge forsøkene deres. Skal selv i gang når neste mens melder sin ankomst i slutten av måneden. Har kort regime, så setter nok første sprøyte 1mai. Dette er søskenforsøk, så har god erfaring med 5 forsøk bak meg.
Lykke til alle sammen!

Takk for det, tar til meg alle lykkeønskninger som kommer;)
Så spennende med søskenforsøk❤️ masse lykke til selv:D

Her blir det IVF helt i begynnelsen av mai. Skal ta synfase frem til 17.april og ved blødning etter det blir det sprøytestart :)

Jeg begynner på spray om ca 2-3 uker, og er da i gang med mitt syvende forsøk. Har hatt en pausemåned, og det har egentlig vært veldig godt. For deg som ikke har prøvd spray før, så kan det være at du ikke får så mange bivirkninger. Jeg hadde nesten ingen plager.

Kommer tuslende inn til dere jeg da etter negativt fersk forsøk nå.

Fikk heldigvis 3 egg på frys. Denne gangen blir det innsetting i naturlig syklus og det har jeg ikke prøvd før. Blir spennende og ikke minst deilig slippe alle disse medisinene. Om kroppen min ikke tuller med syklusen og eggene overlever opptiningen så blir det innsetting i uke 19.

Nå foreløpig, så blir det å vente på at det skal bli Mai da :)

Kommer inn her jeg :-) Nettopp hatt kjemisk etter første frys.. Har et egg igjen på frys heldigvis og fikk avtalt med St Olav at det blir mai :-)

Back
Topp