Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Vi tilhører st Olavs og fikk også beskjed om fullt i april, så blir mai her også. 3 ivf for oss desverre. Blir spennende! Når ca venter du mens?Jeg ble oppringt i dag, og siden det visstnok var fult i april. Skal vi inn i maidette blir første ivf for oss.. Overrasket og spent. Noen som tilhører St. Olavs her?
Har forventet mens 6.april og neste 6.mai. Var med gyn på fredag, og fikk brev fra St. Olavs i går, så hadde ikke trodd vi kom til å komme inn før til høsten. Så positivt overrasket der.. Dette blir 1.forsøket vårt, om det ikke klaffer før. Krysser fingrene for at 3.forsøket sitter for dereVi tilhører st Olavs og fikk også beskjed om fullt i april, så blir mai her også. 3 ivf for oss desverre. Blir spennende! Når ca venter du mens?
Lykke til til dere andre.
Åj da er vi nesten akkurat likt i løypa daHar forventet mens 6.april og neste 6.mai. Var med gyn på fredag, og fikk brev fra St. Olavs i går, så hadde ikke trodd vi kom til å komme inn før til høsten. Så positivt overrasket der.. Dette blir 1.forsøket vårt, om det ikke klaffer før. Krysser fingrene for at 3.forsøket sitter for derehar dere funnet ut hva som er problemet?
Så rart å se at dere har åpnet en maitråd. Dette var den første forsøkstråden jeg deltok i her på forumet. Hadde innsett første uken i mai. Endte med negativ test, men ble gravid på første fryseforsøk. Er 28+1 i dag med en gutt i magen. Vil ønske dere masse lykke til alle sammen, i fjor var det maaange positive tester i maitrådenHåper det blir sånn i år også!
Ekstra lykke til Knask, CurlySue (i april) og Bubbly, dere følger jeg alltid tett med på![]()
Nei nei nei! Det var dritt!!Ringte inn mens i dag og fikk et svar om at det er fult, så jeg må ringe inn mensen i mai istede for. Uttak i juli. Melder meg ut herifra.
SpennendeÅj da er vi nesten akkurat likt i løypa dajeg venter mens ca 5 mai
vi er uforklarlig barnløse , de finner ingen feil på noen av oss. Så neste gang blir det ICSI, siden vi har to mislykkede ivf der eggene ikke blir befruktet som ønsket. Skal du på langt eller kort regime?
![]()
Kort regime her også. Puregon og orgalutran. Krysser fingrene for at vi begge lykkesSpennendejeg skal igjennom kort regime. Du da? Krysser fingrene for at icsi vil gjøre nytten
![]()
Får vite om en månedstid hvilke medisiner det blir, da skulle jeg ringe inn for å få oversendt resepterKort regime her også. Puregon og orgalutran. Krysser fingrene for at vi begge lykkesblir spennende å se!
AhaFår vite om en månedstid hvilke medisiner det blir, da skulle jeg ringe inn for å få oversendt resepter![]()
Uvisst egentlig. Han har bra svømmere og jeg får påvist EL. Testet med pergotime nå, for gyn mente at EL kunne bli bedre, men ingenting skjer. Så da får vi prøve ivfAhahvorfor må dere ha hjelp da mfl3?
Det verste er nesten det uvisse... Finner jo ingen "feil" hos oss heller, og da er det vanskelig å vite hvor man skal begynne... Krysser fingrene for at mai er vår lykkemånedUvisst egentlig. Han har bra svømmere og jeg får påvist EL. Testet med pergotime nå, for gyn mente at EL kunne bli bedre, men ingenting skjer. Så da får vi prøve ivfeneste som ikke er sjekket er om mine eggledere er åpne/tette..
Mitt første ferskforsøk var også i mai i fjor, og nå er jeg sannelig her igjen. Trodde virkelig at jeg skulle være gravid eller sitte med en liten en nå, men tålmodigheten må nok strekke seg litt lenger! Fjerde forsøk for min del, måtte mai bli vår måned denne gangen!Tusen Takk Vidorra!
Jeg var også i Mai i fjor på mitt første ferskforsøk, så dette blir rart for meg. Er så glad det ble mange gravide i mai!! Tror det er en lykke-mnd
Store klemmer til deg og baby i magen <3
Samme følelse har jeg. Var sikker på at vi ville være gravide eller ha en liten skatt innen nå... Men tålmodigheten tøyes. Gir aldri opp håpet <3Mitt første ferskforsøk var også i mai i fjor, og nå er jeg sannelig her igjen. Trodde virkelig at jeg skulle være gravid eller sitte med en liten en nå, men tålmodigheten må nok strekke seg litt lenger! Fjerde forsøk for min del, måtte mai bli vår måned denne gangen!![]()
Går privat så har rukket tre ferske på ett år ja. Dyre saker, men jeg har ikke tålmodighet til å vente offentlig! Har hatt tre stimuleringen for frys også, men aldri fått innsett. To av gangene overlevde ikke eggene, og en gang ble slimhinna aldri bra nok. Så nå har jeg gitt opp frys og skal kjøre ferskforsøk til vi lykkes. Har seks i fryseren nå, tenker de kan ligge der til det forhåpentligvis blir snakk om søsken en gangSamme følelse har jeg. Var sikker på at vi ville være gravide eller ha en liten skatt innen nå... Men tålmodigheten tøyes. Gir aldri opp håpet <3
Har du rukket 3 ferskforsøk på ett år? Eller teller du med frys?
(Vi var heldige og fikk 3 fryseforsøk ut av første fersk).
Det må være frustrerende og skuffende å ikke få innsett når man er så innstilt på det.... Skjønner du bare går for fersk da. Kjekt å ha noen frys på lager til en annen gangGår privat så har rukket tre ferske på ett år ja. Dyre saker, men jeg har ikke tålmodighet til å vente offentlig! Har hatt tre stimuleringen for frys også, men aldri fått innsett. To av gangene overlevde ikke eggene, og en gang ble slimhinna aldri bra nok. Så nå har jeg gitt opp frys og skal kjøre ferskforsøk til vi lykkes. Har seks i fryseren nå, tenker de kan ligge der til det forhåpentligvis blir snakk om søsken en gang![]()