Magnolia

~Maja~

Elsker forumet
Vurderer å invistere i et magnolia stempel. Men det er jo sååååå sykt mange å velge i...
Hvis du bare skulle hatt ett, hvilken ville du valgt?

Er så mange fine. jeg selger mange magnolia jeg om du skulle finne et fint der. Ellers er det mange nye fine. Som tilda som sover og hun flyvende tilda som jeg kaller henne

ORIGINAL: bettand

Er så mange fine. jeg selger mange magnolia jeg om du skulle finne et fint der. Ellers er det mange nye fine. Som tilda som sover og hun flyvende tilda som jeg kaller henne

Det er mange fine. [:)]
Hvilke er det du selger?

Den flyvende eller sovende Tilda, har du et bilde av den?
Tror kanskje jeg vet hvilken det er, men er ikke helt sikker...

ORIGINAL: ~Maja~

Det er mange fine. [:)]
Hvilke er det du selger?

Den flyvende eller sovende Tilda, har du et bilde av den?
Jeg har ingen av de 2 selv. De jeg selger er i denne tråden: http://forum.babyverden.no/tm.aspx?m=23242433 . Noen magnolia på bildet nederst også.

sovende tilda: http://www.unikhobby.no/product_info.php?products_id=10630&osCsid=hs2oju1gkd4gnpndtb3mu91m36

Den jeg kaller flygende tilda har nettopp toneany hatt på sitt posekort[;)]
Tror kanskje jeg vet hvilken det er, men er ikke helt sikker...

Klarer nok ikke velg ett[8D]

ORIGINAL: Diddij

Et par da ;)
De du bruker mest f.eks.

Så får jo jeg litt færre å velge i ;)

Kjekt å vite hvilke dere faktisk bruker masse.
Ser jo det selv med mange av mine stempler, mange fine, men ikke alle som er allsidige [;)]

Er veldig glad i disse:

Romantic Tilda

Tilda med ros

Cutie circus Tilda

Og denne Tilda with peony[:)][:)]

også blir man "avhengig", ett til, ett til, enda ett... :)

Du har skjønt det, du. [:D]
De er jo så søte, man må ha mange! [:D]

Og så blir det jo som regel tre av gangen, siden det er det man kan kjøpe i en handel uten å betale toll osv. [8D]

ORIGINAL: toneany

Og så blir det jo som regel tre av gangen, siden det er det man kan kjøpe i en handel uten å betale toll osv. [8D]

Hvor kjøper du dine magnolià? Magnolia sin hjemmeside?

Jeg har kjøpt fra magnolia sin hjemmeside ja, men også fra www.funkykits.co.uk.
De har for øyeblikket ikke inne noe under magnolia, men under The big sale finner du blandt annet en del magnoliaer på tilbud. [;)]
Du får også magnolia litt rimeligere hos sirstampalot. [8D]

Jeg synes det er så mange fra den Fairy Tale collection som er så fine!
Her er noen av mine favoritter:

Ballerina Tilda

Bubbling Tilda

Longing Tilda

Fairydust Tilda

Flying Tilda

Fairy Tale Tilda

Ååååh *atina* de var jo bare nydelige...kanskje jeg må handle litt mer snart[:D]

Hehe, jeg kjenner det klør litt etter nye stempler selv, og det er jo så sykt vanskelig å bestemme seg!
Dessuten må jeg vel ha et edwinstempel også, utenom to julemotiver har jeg ett av ham, med piratkostyme, må vel kanskje ha et til.

Har uansett lovet meg selv at jeg skal lage et kort med hvert av de magnoliamotivene jeg har nå (utenom julemotivene), så jeg får grave frem de jeg alt har. [:)]

Jeg har kjøpt fra magnolia sin hjemmeside ja, men også fra www.funkykits.co.uk.
De har for øyeblikket ikke inne noe under magnolia, men under The big sale finner du blandt annet en del magnoliaer på tilbud. [;)]
Du får også magnolia litt rimeligere hos sirstampalot. [8D]
takk takk for svar[:D]

Hehe, jeg kjenner det klør litt etter nye stempler selv, og det er jo så sykt vanskelig å bestemme seg!
Dessuten må jeg vel ha et edwinstempel også, utenom to julemotiver har jeg ett av ham, med piratkostyme, må vel kanskje ha et til.

Har uansett lovet meg selv at jeg skal lage et kort med hvert av de magnoliamotivene jeg har nå (utenom julemotivene), så jeg får grave frem de jeg alt har. [:)]

Lurt, jeg må og gjøre det[;)]

Lurt, jeg må og gjøre det[;)]

Jeg også burde vel gjort det Har jo "bare" 46 magnolia stempler (inkl noen julemotiver) og endel magnolia tilbehørstempler, så bør vel faktisk bruke de før jeg kjøper noen nye egentlig..

Back
Topp