Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: bettand
Er så mange fine. jeg selger mange magnolia jeg om du skulle finne et fint der. Ellers er det mange nye fine. Som tilda som sover og hun flyvende tilda som jeg kaller henne
ORIGINAL: ~Maja~
Er så mange fine. jeg selger mange magnolia jeg om du skulle finne et fint der. Ellers er det mange nye fine. Som tilda som sover og hun flyvende tilda som jeg kaller henne
Det er mange fine. [:)]
Hvilke er det du selger?
Den flyvende eller sovende Tilda, har du et bilde av den?
Jeg har ingen av de 2 selv. De jeg selger er i denne tråden: http://forum.babyverden.no/tm.aspx?m=23242433 . Noen magnolia på bildet nederst også.
sovende tilda: http://www.unikhobby.no/product_info.php?products_id=10630&osCsid=hs2oju1gkd4gnpndtb3mu91m36
Den jeg kaller flygende tilda har nettopp toneany hatt på sitt posekort[;)]
Tror kanskje jeg vet hvilken det er, men er ikke helt sikker...
ORIGINAL: toneany
Du har skjønt det, du. [:D]
De er jo så søte, man må ha mange! [:D]
Og så blir det jo som regel tre av gangen, siden det er det man kan kjøpe i en handel uten å betale toll osv. [8D]
Hvor kjøper du dine magnolià? Magnolia sin hjemmeside?
ORIGINAL: toneanytakk takk for svar[:D]
Du har skjønt det, du. [:D]
De er jo så søte, man må ha mange! [:D]
Og så blir det jo som regel tre av gangen, siden det er det man kan kjøpe i en handel uten å betale toll osv. [8D]
Hvor kjøper du dine magnolià? Magnolia sin hjemmeside?
Jeg har kjøpt fra magnolia sin hjemmeside ja, men også fra www.funkykits.co.uk.
De har for øyeblikket ikke inne noe under magnolia, men under The big sale finner du blandt annet en del magnoliaer på tilbud. [;)]
Du får også magnolia litt rimeligere hos sirstampalot. [8D]
Hehe, jeg kjenner det klør litt etter nye stempler selv, og det er jo så sykt vanskelig å bestemme seg!
Dessuten må jeg vel ha et edwinstempel også, utenom to julemotiver har jeg ett av ham, med piratkostyme, må vel kanskje ha et til.
Har uansett lovet meg selv at jeg skal lage et kort med hvert av de magnoliamotivene jeg har nå (utenom julemotivene), så jeg får grave frem de jeg alt har. [:)]
ORIGINAL: Diddij
Hehe, jeg kjenner det klør litt etter nye stempler selv, og det er jo så sykt vanskelig å bestemme seg!
Dessuten må jeg vel ha et edwinstempel også, utenom to julemotiver har jeg ett av ham, med piratkostyme, må vel kanskje ha et til.
Har uansett lovet meg selv at jeg skal lage et kort med hvert av de magnoliamotivene jeg har nå (utenom julemotivene), så jeg får grave frem de jeg alt har. [:)]
Lurt, jeg må og gjøre det[;)]