Magnolia Stempel.....

Jorid81

Forelsket i forumet
Heisann.
Et lite sp til dere kort lagere, og dere andre også selvfølgelig [:D]

Jeg synst Magnolia stemplene er så fine, og skal bestille meg noen slik at jeg har til å lage diverse kort.
Bursdags kort, julekor, babykort....morsdag...farsdag...
har dere tips til noen fine stempler som passer? Det er jo så mange å velge mellom!!

Hva bruker dere til å fargelegge med?

Eg har nett kjøpt meg dissa to;

Syns dei er veldig fine til mange slags anledningar, f.eks. bursdagar, vennindekort, god bedring, osv. Allsidige motiv [:D]

Eg fargelegger med kritt, synst det blir ein fin, dus og jevn farge. Men vil gjerne prøve ut andre variantar, høyrer det er mange som maler med Distress Ink, eller brukar spesielle tusjar. So det er vist mange variantar å velge mellom for ein stakkars nybegynnar! [;)]

jeg fargelegger med distress ink stempel refill[;)]

ORIGINAL: Huldermamma

Syns dei er veldig fine til mange slags anledningar, f.eks. bursdagar, vennindekort, god bedring, osv. Allsidige motiv [:D]

Eg fargelegger med kritt, synst det blir ein fin, dus og jevn farge. Men vil gjerne prøve ut andre variantar, høyrer det er mange som maler med Distress Ink, eller brukar spesielle tusjar. So det er vist mange variantar å velge mellom for ein stakkars nybegynnar! [;)]

Ja, disse var veldig fine..og allsidige [:D] Tusen takk for tipset.
Tror nok jeg kommer til å bruke kritt jeg også...så får jeg heller prøve meg litt frem etterhvert [:D]

ORIGINAL: Jorid81

Ja, disse var veldig fine..og allsidige [:D] Tusen takk for tipset.
Tror nok jeg kommer til å bruke kritt jeg også...så får jeg heller prøve meg litt frem etterhvert [:D]

Berre kjekt! [:D]

Men eg lure på kva blekk folk brukar? [8|] Såg nett eit kort der det var brukt eit blekk som stod litt ut av arket på ein måte...veit ikkje heilt koss eg skal forklare da, var ganske "høge" kantar, om du skjønar?  Blir ikkje sånn når eg har stempla, har so langt bere brukt StâzOn....

Men eg lure på kva blekk folk brukar? [8|] Såg nett eit kort der det var brukt eit blekk som stod litt ut av arket på ein måte...veit ikkje heilt koss eg skal forklare da, var ganske "høge" kantar, om du skjønar?  Blir ikkje sånn når eg har stempla, har so langt bere brukt StâzOn....

Jeg kan ikke anbefale noen spesielle Magnolia-stempler, jeg synes det er så mange fine av dem... Men kjekt å ha et av Edwin og et av Tilda, iallfall.

Hvis det så ut som blekket sto ut av arket, har de nok embosset tipper jeg. Da hever blekket seg litt fra arket. Da brukes embossingpulver og enten embossingpistol eller brødrister e.l.

Jeg farger mine stempeltrykk med Distress Ink [:)]

jeg bruker kritt - og en penselpenn som jeg fyller med vann til å "male" det på med..

er en vannpensel fra EK Success - finnes med tynn og tykk tupp, blant annet hos www.papirihjertet.no

JEg bruker kritt og H2O-maling. Til malingen bruker jeg vannpensel. Har ikke prøvd den på kritt enda. Ellers så er jo og akvarellblyanter gode å bruke sammen med vannpenselen.

ORIGINAL: Dollface™

jeg bruker kritt - og en penselpenn som jeg fyller med vann til å "male" det på med..

er en vannpensel fra EK Success - finnes med tynn og tykk tupp, blant annet hos www.papirihjertet.no

oii...lyst å forklare hvordan du maler med kritt og vannpensel? hørtes fint og spennende ut..

Back
Topp