Magnesium påvirker riene...?!

sillevilla

Elsker forumet
♡ Maibarna ♡
Her går jeg da, 39+0, og venter på fødselstegn... Plutselig kom jeg til å tenke på magnesium inntaket mitt. Gynekologen min anbefalte å ta mer magnesium da jeg allerede tidlig i svangerskapet var en del plaget med kynnere. Magnesium virker jo muskelavslappende.... Også så jeg en gammel episode av Grey's Anatomy her, og der ble det gitt magnesium til ei dame som gikk gravid med femlinger og hadde rier altfor tidlig....
Googlet og fant denne artikkelen: http://www.klikk.no/forum/dinbaby/index.php/topic/143950014-magnesium/
Så ja, mulig det ikke er bevist - men jeg kutter magnesium tilskuddet NU! ;)

Åy.. da er det best jeg også slutter. Jeg stapper innpå med en ganske stor dose i et forsøk på redusere plagene med restless leggs og kløe.. uten å vite om det egentlig hjelper. Men jeg har ikke tenkt å gå på overtid!!☺ takk for tipset ☺

Nei og nei:dead::wideyed:

Folk spørr meg om knerten sparker mye på natten, nei det er lite hen holder meg våken, det er jeg som sparker og har skikkelig urolige ben, men magnesiumen har fungert, og jeg har bare tatt 1 tablett på kvelden i 3 dager...

Holder på noen dager til, for jeg har ikke termin før den 31 og sover endelig litt rolig, trenger søvnen :)

Last edited:
Men btw, takk for infoen :) vet hvertfall at jeg slutter å ta dem når terminen virkelig nærmer seg :smug:

Back
Topp