Magisk UL idag....

Emz mamma

Elsker forumet
Vi fant tre (!!!!) sekker. Aner ikke hvordan det skal ha skjedd, men inni to så var det to små frø på nesten 2 cm som hadde helt magiske hjerteslag begge to! Hun kunne ikke love meg at alt skulle gå bra, men alt var 100% idag... MAGISK!!!!! Dere skule sett mannen da vi telte til tre [:D]

HURRA !!!! Er det vår tur denne gangen !?!?!?!?!!??!

ÅÅÅJ!!
blir det flere en en da ?
Heldig dere er da[:D][:D][:D]

tjoho så gøy!

ORIGINAL: Emz mamma

Vi fant tre (!!!!) sekker. Aner ikke hvordan det skal ha skjedd, men inni to så var det to små frø på nesten 2 cm som hadde helt magiske hjerteslag begge to! Hun kunne ikke love meg at alt skulle gå bra, men alt var 100% idag... MAGISK!!!!! Dere skule sett mannen da vi telte til tre [:D]

HURRA !!!! Er det vår tur denne gangen !?!?!?!?!!??!

Oiiiiiiii!!!!!! Gratulerer!!!! Tvillinger?????kanskje trillinger-ola la la la... Min bror og kona fikk trillinger for 9 år siden. Uansett, 1, 2 ellers 3 - det går fint uansett!!!! Du skal vel snart på ny ul da tenker jeg?

Wooot?? Muligens TRILLINGER?? Wow! [:D][:D][:D]

Så fantastisk, og spennende!!!
hihi, så artig!!!! Gratulerer!

ORIGINAL: *Mina min*

wow,, så fantastisk[;)] Gratulerer[;)]
Spennende dette her[:D]

sign 

så gøy!! gratulerer så innmari mye til dobbelt lykke

Det er tvillinger ja, det var liksom ingenting å måle i den 3 sekken. Men to små nurk er magisk, håper begge kommer til oss!!! De er ekstreeeemt etterlengtet!!!!! [:D]

Oi så herlig!! Masse gratulasjoner til dere! Tenk å få tvillinger da[:D]

Oj! Spennende! Tror jeg hadde fått panikk om det hadde vært meg som hadde ligget der og fått beskjeden om 3 sekker inni der. [:D] Hehehe... Får håpe at de to dere fant liv inni fortsetter å vokse og blir til to små nurk. 

Oj[:D] gratulerer så masse med tvillinger [:D] bra at dere tok det så bra da[;)] tror jeg hadde dødd der inne hvis jeg fikk beskjed om tvillinger [8D]

Så hææærlig :) Gratulerer så mye med de 2 små imagen og en vellykket UL [:)]

Gratulerer! så moro[:)] Dobbel lykke!

Back
Topp