Magisk latter

Grynet2

Glad i forumet
VIP
I går før sengetid begynte plutselig vesla å skratt-le! Det var helt magisk. Vi har fått masse lyder og smil hele veien, men denne gangen var det latter! Helt herlig [:)]

Herlig!! [:D][:D]
*vil også ha latter*

det kan jeg tenke meg var herlig ja, venter på latteren her også, gleder meg til den kommer[:D]

Herlig

ååå... Det er bare å glede seg. Først trodde jeg det var ukontrollert, men da hun gjorde det flere ganger ble det bare kjempe gøy. (Og mamma måtte felle en liten tåre) [;)]

Gleder meg til mini begynner å le [:)] Bare "hiksting" foreløpig.
Men vi har jo en stk storesøster som allerede har verdens skjønneste latter. Så jeg lider ingen nød [:)]

ORIGINAL: ilabom

*vil også ha latter*
[:D]

åååh :) vi tror at snuppa lo for første gang i går, men det var bare så kort, så vi er ikke sikker... men har skrevet opp datoen i tilfelle det blir mer latter nå framover, for da var det første gang i går [:)]

ORIGINAL: TS2010

ååå... Det er bare å glede seg. Først trodde jeg det var ukontrollert, men da hun gjorde det flere ganger ble det bare kjempe gøy. (Og mamma måtte felle en liten tåre) [;)]

hehehe ja sånn blir det sikkert her også, gjorde hvertfall det når han smilte det første herlige smilet til mammaen sin hehe

ORIGINAL: ilabom

*vil også ha latter*

Back
Topp