MAGISK dag

tolilla

Forumet er livet
Tilgangsansvarlig
VIP
Himmelbarn
Høsthjerter 2017
Oktoberlykke 2019
Juliknøttene 2022
Altså, nå jinxer jeg det helt sikkert, så når du leser dette må du banke litt i bordet for meg.

Jeg har hatt en helt magisk dag! Jeg har skrevet litt her i ulike tråder om at jeg er ganske kvalm og mye oppkast.

Ok, så prøvde jeg å pusse tenner i dag morges, og da kastet jeg opp. To ganger.

Men, bortsett fra det - OMG!!!

Var på et seminar og de serverte enkel frokost, det var grov baguette med ost og skinke. Herregud, den var fantastisk! Og jeg spiste hele! Og den gjorde meg godt -kjente ikke noe tegn til at den skulle opp igjen!
Så, da det var ferdig 3,5 timer senere var det noen baguetter igjen. Jeg tok med meg en og spiste i bilen. Hele. Og det gjorde meg godt!

Altså, jeg følte meg fabelaktig!!!

Så skulle jeg inni Europris og handle påskegodt til jobben, så en flaske Asina og drakk den. Føltes sååå godt! Og jeg som har blitt sååå dårlig av alt sukker og fett hittil. Dro til og med på med litt smågodt i bilen på vei hjem, det gikk, men var nok å pushe det litt..

Vi har spist pannekaker til middag, holdt meg til 1,5, det ble litt søtt og kjente nå at det er 13 timer siden jeg tok kvalmemedisinen min, så da fikk jeg og tok en dose til.

Men altså. Jeg lever i stor grad. Orket å ta meg en lang dusj og nøt den faktisk i dag, det er lenge siden sist!

Mye glede her i dag altså - og håper virkelig du sitter der og banker i bordet for meg nå!

(Legger ved bilde av baguette, helt utrolig å spise TO sånne på en formiddag!)

Vedlegg

• Screenshot_20190410-081732_Snapchat.jpg
    Screenshot_20190410-081732_Snapchat.jpg
    21,1 KB · Visninger: 35
Altså, nå jinxer jeg det helt sikkert, så når du leser dette må du banke litt i bordet for meg.

Jeg har hatt en helt magisk dag! Jeg har skrevet litt her i ulike tråder om at jeg er ganske kvalm og mye oppkast.

Var på et seminar og de serverte enkel frokost, det var grov baguette med ost og skinke. Herregud, den var fantastisk! Og jeg spiste hele! Og den gjorde meg godt -kjente ikke noe tegn til at den skulle opp igjen!
Så, da det var ferdig 3,5 timer senere var det noen baguetter igjen. Jeg tok med meg en og spiste i bilen. Hele. Og det gjorde meg godt!

Så skulle jeg inni Europris og handle påskegodt til jobben, så en flaske Asina og drakk den. Føltes sååå godt! Og jeg som har blitt sååå dårlig av alt sukker og fett hittil. Dro til og med på med litt smågodt i bilen på vei hjem, det gikk, men var nok å pushe det litt..

Vi har spist pannekaker til middag, holdt meg til 1,5, det ble litt søtt og kjente nå at det er 13 timer siden jeg tok kvalmemedisinen min, så da fikk jeg og tok en dose til.

Men altså. Jeg lever i stor grad. Orket å ta meg en lang dusj og nøt den faktisk i dag, det er lenge siden sist!

Mye glede her i dag altså - og håper virkelig du sitter der og banker i bordet for meg nå!

Så godt å høre at du føler deg bedre, og det må være så godt å få til å spise litt skikkelig igjen! Håper det varer :Heartred

Så godt å høre at du føler deg bedre, og det må være så godt å få til å spise litt skikkelig igjen! Håper det varer :Heartred

Var så deilig!! Takk!

Banket i bordet og i stolen jeg sitter i. Så herlig! Måtte det vare ❤️

Åh, så deilig det må være etter lang tid med kvalme! Jeg banker også i bordet og håper dette var første av maaange sånne dager :D

Har fysisk banket i bordet:D
Dette er jo helt nydelig lesning ❤ Håper virkelig dette er første dagen av resten av svangerskapet hvor du kan spise normalt og bare nyte ❤❤❤❤

Sååå, jeg orker ikke skrive det i går, men kastet opp rett etter jeg skrev siste melding.

Men, kanskje jeg har funnet en løsning?? Masse mat og ikke de små mengdene jeg har prøvd meg på. Vi får se. Vi skal kjøpe inn baguette, ost og skinke i dag i alle fall

De så gode ut!!! Håoer du fortsetter å være god framover :)

Ost og skinke har vært mitt go-to pålegg på jobb. Det er lite lukt, og gjør meg ikke kvalm. :) Godt å høre at du har klart å spise dette uten å bli dårlig. Ingenting er verre en kvalmen og oppkast.

Jeg tolker dagen i dag som like bra, måtte logge meg inn på altinn og der var kode "genial dag" :)

Dette lover bra!

Jeg har og enkelte dager nå som er bedre, alltid kvalm om morgenen, men har gjerne det ok midt på dag, spiser stortsett skiver med ost på, men klarer en liten porsjon middag og nå:)

Blir dårlig igjen på ettermiddagen og kveld, men er ihvertfall forbedring!

Sååå, jeg orker ikke skrive det i går, men kastet opp rett etter jeg skrev siste melding.

Men, kanskje jeg har funnet en løsning?? Masse mat og ikke de små mengdene jeg har prøvd meg på. Vi får se. Vi skal kjøpe inn baguette, ost og skinke i dag i alle fall
Det fungerte faktisk på meg, å spise en god del mer. Så nå spiser jeg panisk mye hele tiden :hilarious: spyr en del mindre, men er jo 15+5 også.

Det fungerte faktisk på meg, å spise en god del mer. Så nå spiser jeg panisk mye hele tiden :hilarious: spyr en del mindre, men er jo 15+5 også.

Ja, ser ut til at det kanskje kan virke! Men jaggu hvor mye skal en spise da da? Får bare prøve seg frem

Banker i bordet!! ;)
Fantastisk lesning! Håper det hjelper for deg å spise litt større måltider slik at du blir kvitt den fordømte kvalmen :happy:

Så godt å høre at du har hatt en bedre dag! Man kan bli såå takknemlig for slike dager etter så mye elendighet :rolleyes:

Back
Topp