Magic bullet

lillejente

Glad i forumet
På tvshop hadde de for en stund siden en sånn blender med mange små kopper. Jeg syns den var litt dyr, og fant en kopi på biltema som jeg kjøpte. Og den var jeg super fornøyd med! Men nå har den gått i stykker, og Biltema har ikke sånne lenger. Ikke finner jeg det på tvshop heller. Erdet noen som vet hvor jeg kan få tak i dette, eller som har en liggende som de ikke bruker og har lyst å selge?

Ebay! At jeg ikke tenkte på det.. Der kan man jo finne alt! Jeg har gjort noen kjipe bom kjøp på ebay, så derfor har jeg vært litt skeptisk, men kanskje på tide å prøve seg igjen;)

Takk for tips;) tar gjerne imot flere tips hvis noen vet hvor det kan kjøpes i Norge også;)

Har sett sånn og fundert på om den er så bra som det ser ut til.Er den det?? Kan den fungere greit som blender?:)

Et tips er at du bestiller fra UK,de har samme som oss 220 volt.

Jeg har en sånn, men aldri brukt den [:o]
Hva bruker dere den til?

Den er genial...
Til det meste,hehe.
Absolutt verdt penge ja.
Funker som en liten mini blender ja,du kan lage smoothies,pisket krem,kverne bønner,raspe ost,lage shakes etc etc [:D]

Send meg en pm hvis du er interesser i å selge din leamusa;) og dere andre; ikke gi henne gode tips om hva hun skal bruke den til,for da vil hun jo ha den selv;) hihi!!

(jeg bruker(Ehhh brukte) den mye til smoothie, babymat, og knusing av linser og havregryn til baking)

jeg så sånn på biltema som hører til oss...det er vel ikke såååååå lenge siden....

Jeg tror jeg kjøpte min via. netthandelen. Husker ikke hva jeg betalte, men det var ikke mye [:)] (Har faktisk aldri brukt den, men jeg skal![8D])

Back
Topp