Magi!

Snurkus

Glad i forumet
Junibarna 2015
Novemberbarna 19
Og jeg som trodde magi var tull..
Lillegull er jo som nevnt ikke glad i å sove på dagen, hun finner ikke roen.
Så dukker det opp en magisk video på youtube :p lillegull lukker øynene etter tre minutter med denne lyden!
Det er helt fascinerende hvor rolig og avslappet hun blir. Funker ikke når det er noe galt, som luftsmerter eller sulten. Trenger hun bare litt hjelp til å roe seg derimot.. Poff, magi :)

https://youtu.be/OEvmogdF0Vk
 
Skal testes ut, mulig puppene mine får litt fri fra innsovnings-tjenesten da :p
 
Mulig dette er tilfeldig, men jeg kommer med oppdatering etter å ha prøvd det flere ganger!!!!!!

Jenta mi lå og kavet på brystet mitt da jeg leste innlegget, hun klarte ikke rape og fant ikke roen etter måltidet... Jeg trykket play, og etter 4 sek. sovnet hun..
 
Mulig dette er tilfeldig, men jeg kommer med oppdatering etter å ha prøvd det flere ganger!!!!!!

Jenta mi lå og kavet på brystet mitt da jeg leste innlegget, hun klarte ikke rape og fant ikke roen etter måltidet... Jeg trykket play, og etter 4 sek. sovnet hun..

Sier det igjen, magi! Hehe :)
Så bra det virket
 
Haha, den fungerte svært dårlig her :p
 
Har appen white noise baby fra doppler ultrasound på mobilen. Der får mann sånne lyder med sleep-funksjon og baby monitor som aktiverer lyden for en stund ved lyder fra baby. Genial!
 
Har prøvd på mi mange ganger, men det fungerer ikke :p Å synge til henne fungerer derimot utmerket! :)
 
Min lille gutt sovner ganske kjapt hvis jeg spiller av denne, så her er det iallefall magisk!
 
Back
Topp