Magevondt?

Linkii

Forelsket i forumet
Jeg har mye melk og lillegutt klarer såvidt å svelge unna.. han pleier ikke å gulpe. Men skriker en god del. Spesielt om kvelden. raper en del etter pupp. Han har flere ganger kastet opp alt han har spist. Det kommer veldig masse. Kan dette komme av at jeg har mye melk og at det blir svelget for mye luft? Eller kan det være noe jeg spiser som han ikke tåler?

Kan være begge deler. Kan være han drikker for fort om du har mye melk Feks. Har samme problem selv, går det mer enn 1,5 time mellom amming er den ene puppen så sprengt at det flyter over.. kan hjelpe å håndmelke ut den verste sprengen så det ikke blir så overveldende :-)

Vi har samme problem som deg, kom seg etter at jeg kjøpte pumpe og pumpa ut trykket før han spiser! Da sliter han ikke med å svelge unna og er blitt mye roligere. Men gulper opp mye en sjelden gang gjorde han sist i dag. Men da ble han bært rundt rett etter måltid, så kanskje derfor..??

Melkeoppsamlere på før amming :)

Samme her. Men usikker på om det er fordi jeg åt surkål i går. Hun har vært urolig i går kveld og i dag. Kjenner melken spruter inn i munnen hennes og hun sliter litt med det også.

Back
Topp